. Ik heb ook heel lang 55 kg gewogen bij 1.83, daarna 59 kg en nu opeens in 1,5 jaar doorgegroeid naar 65 kg. Ik vind het nu wel goed zo eigenlijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik heb ook heel lang 55 kg gewogen bij 1.83, daarna 59 kg en nu opeens in 1,5 jaar doorgegroeid naar 65 kg. Ik vind het nu wel goed zo eigenlijk.
tiennuh schreef:ik meld me:p ben 1,92 lang. Heb het topic gedeeltelijk gelezen, en sta dus vrij ver boven aan heb ik het idee. zag nog iemand van 1.92. Heb schoenmaat 43/44. Vind het ook lastig met kleren kopen, vooral shirtjes. Broeken van Only, Vero Moda, LTB passen vaak wel. En schoenen koop ik bij mijn vader in de zaak, of in zwolle bij ascona, nu schuurman.

iepsel schreef:Ik ben 1.81 en mn schoenmaat is 40. Ik vind mezelf helemaal niet zo groot eigenlijk.......Geen problemen mee in ieder geval. En hakken? Why not??

nienke_92 schreef:Pfff, gewicht was voor mij altijd zo'n rotpunt. Heb altijd rond de 62 kg gewogen. Maar ik vond het wel heel erg dun. Daarbij kwam dat als ik bijv. 1x flink een uur ging paardrijden ofzo dat ik dan ineens 2 kg was afgevallen. Ik heb zelfs een tijd gehad dat ik echt onder de 60 kg kwam en dat vond ik echt te mager, terwijl ik er niets aan kon doen. Gek genoeg ben ik de afgelopen tijd veel meer aangekomen, weeg nu 67 kg. Ben er ontzettend blij mee. Ik voel me sinds jaren goed, ben niet meer lamlendig en voel me echt gezond!!

Nikki__ schreef:Ik heb een geweldige jas bij Miss Etam gekocht, met de perfecte mouwen! Bij de Long Wear afdeling. Bij M&S mode vallen ze soms ook wel lang!
1,94 mtr.

Plien91 schreef:Ik heb maat 38/40, weeg 70 kilo. Dikke schok, laatste keer dat ik op de weegschaal stond woog ik 55 maar dat was ook anderhalf jaar terug. Toen was ik ook echt heeeeel dun moet ik zeggen, ben nu wel blij met m'n figuur. Kan nu in de meer reguliere maten.
En ook nog van een merk waar ik dat nooit van verwacht had: Benetton! Normaal loop ik die winkel altijd voorbij, pas toch nooit in die Italiaanse maatjes (1.88m, maat 42). 

IK heb schoenmaat 42/43 wat leuke schoenen kopen vaak erg lastig maakt.