Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Natasjaa schreef:x_manon_x schreef:Nee niet precies, het is wel een centrum maarik komer nooit dus ik weet het niet? Ik weet dan ook echt niet of het bij het postkantoor zelf is of bij een automaat.
Misschien dat ze je dit op het postkantoor wel kunnen vertellen, neem toch aan dat zij beschikken over de gegevens om dit na te trekken.
Dan heb je in ieder geval een idee waar de dader vandaan kan komen, toch?
[/quote]Jester_ schreef:Wat ook kan, dat iemand heeft meegekeken, zonder dat je het weet.
Hier in de supermarkten, hangen bij de kassa's grote spiegels boven je. Daar kan een slim iemand ook op meekijken (kan heel makkelijk, heb het voor de grap een x geprobeerd, bedoelde er niks mee hoor, maar gewoon om te kijken of dat wil). Ik ben daar altijd extra voorzichtig, als je een x een verkeerd iemand achter je hebt staan, die meekijkt & je pas daarna jat.
Ik houd altijd mijn hand of portemonnee boven mijn pincode, om dat t evoorkomen.

, dus handeltje oppakken en naar een andere bank. Tenzij je echt zwaar vermogend bent of een lening hebt bij die bank zullen ze er echt niet wakker van liggen als je weg gaat, dus daarmee dreigen zal ook geen nut hebben. x_manon_x schreef:het is trouwens gewoon bij zo'n automaat gebeurd, die man zei me ook dat het een bekende moest zijn omdat als het een dief was geweest het er binnen 10 min af was gehaald en niet een halve week verder. Maar het kon ook de man voor mij zijn geweest (de man liet mijn voor, hij zei: Ga jin maar voor, jij bent aan het werk en ik heb weekend.)
MSQuincyTE schreef:Dat zou ik echt sneu vinden als je het niet terug krijgt, en ik kan me goed voor stellen dat je nou geen geld meer ope je rekening durft te zetten
Hebben gewoon pech gehad met de autos'sUtixo schreef:Ik zou in dat geval toch echt de auto aan de ketting leggen, en niet meer gerust zijn om hem voor de deur te parkeren.
x_manon_x schreef:Wat er vandaag is gebeurd. Ik keek even op internetbankieren en ik zag dat ik nogmaar €0,00 op me bank had staan. Ik dacht dat kan niet.. ik goed kijken naar me afschriften zie ik dat al mijn geld van me bank is gehaald. Ik keek snel in mijn portomonee met de gedachte; Nee dit kan niet... nou dus wel, ik had mijn pas niet meer in mijn portomonee.Ik huilen... omdat ik heel de vakantie heb gewerkt om geld te sparen voor volgend jaar om op vakantie te gaan, ik heb geen ene week vrij gehad. Ik had zoveel plannen, scooter, vakantie, leuke dingen enz. Maar hoe het nu is gaat het em even niet worden.
![]()
Ik moet morgen aangifte doen bij de politie en een schadeformulier invullen en daarmee naar de bank.. als ik geluk heb krijg ik misschien 2derde van mijn geld terug, maar het is nog afwachtten.![]()
Wie heeft dit nogmeer meegemaakt?
xx Manon

MandyR schreef:Ik zou je rabobank aanraden
Chiqa schreef:x_manon_x schreef:het is trouwens gewoon bij zo'n automaat gebeurd, die man zei me ook dat het een bekende moest zijn omdat als het een dief was geweest het er binnen 10 min af was gehaald en niet een halve week verder. Maar het kon ook de man voor mij zijn geweest (de man liet mijn voor, hij zei: Ga jin maar voor, jij bent aan het werk en ik heb weekend.)
De tweede, je had je pas dr toch uitgehaald, en geld gepint, dan kan hij dat toch nooit zijn geweest?
Falona schreef:Ik maak nergens uit op dat pas een paar dagen na 'verdwijning' van de pas de rekening geplundert is. De TS heeft pas een paar dagen na plundering van de rekening ontdekt dat de rekening geplundert is en daardoor ontdekt dat de pas weg is.
x_manon_x schreef:Het geld is er woensdag afgehaald maar ik zag het pas vandaag, ik heb meteen gebeld naar postbank en de medewerkster daar heeft meegekeken en heeft mijn pas gelijk geblokeerd. Hier in de buurt is geen politiebureau open.. nooit op zondag, dus daarom doe ik morgen aangifte.
x_manon_x schreef:Ik weet niet hoe diegene mijn pincode weet te achterhalen, misschien moest degene het eerst uitzoeken en dat het daarom een paar dagen duurde dat het pas was gepint? Ik heb geen idee.
En nee mijn pincode heb ik in mijn hoofd, ik heb hem echt nergens staan/geschreven oid.