Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Okeeeee..
Gisteren Groningen-Leiden.. Nou in zwolle moest iedereen uit de trein, was ergens iets kapot. Okey kan gebeuren.. Wouden we trein naar Deventer nemen en daarvanuit naar Amersfoort.. Rijdt die trein naar deventer NIET naar deventer..
Uiteindelijk trein genomen die naar amersfoort ging via deventer, zou niet stoppen in deventer. Stopt ie wel daar.
Eindelijk in Amersfoort gekomen, is de trein te lang voor de perron, er moest een andere trein weg. 5 minuten gewacht geloof ik.. Toen konden wij eindelijk eruit.
Wou ik trein naar schiphol nemen, maar ja door die 5 minuten had ik m gemist, volgende genomen. Had die trein 15 min vertraging. In Schiphol aangekomen, trein naar Leiden genomen.. Had die ook al vertraging..
5 uur ipv 3..
Guetta schreef:Ik vermaak me wel in de trein, nu reis ik er niet meer mee, maar voorheen ging het prima.
Bussen daar in tegen vind ik vre-se-lijk!
Karin schreef:Overigens vielen gisteren om voor mij onbekende redenen heel wat treinen van en naar Keulen uit. Dat gebeurt dus óók in het pünktliche Duitsland.
Karin schreef:Tja, wat is 'te vaak'. En wij weten niet wat er achter de schermen speelt, ik vind dan ook niet dat wij kunnen oordelen of er redenen zijn die 'eigenlijk niet zouden moeten kunnen'.