Help! Aanbidder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwelgje

Re: Help! Aanbidder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 13:37

Mijn vriend is er al die tijd rustig onder geweest maar toen ik hem daarnet aan de telefoon had, kon hij er toch echt niet meer mee lachen. Hij komt zelfs over een uurtje naar huis toe... .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:45

Phoe...nou hoop echt dat t een oplossing geeft...

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:48

Ja ik hoop dat het duidelijk gemaakt kan worden, maar wat een hardnekkig figuur.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:51

IK hoop ook dat het nu opgelost gaat worden. Mijn man had zich echt zo lang niet ingehouden hoor. En ik had wrs al eerder laten weten dat vriendlief in jouw geval er ook vanaf weet. Nu kan het hem inderdaad het spannende gevoel geven dat ie toch een geheimpje met zijn geheime leifde heeft (ook al beantwoord jij zijn liefde nu niet. Of misschien in zijn ogen NOG wel niet. Je hebt het in zijn opinie ook verzwegen voor je vriend. Dus ja... dat kan hoop scheppen bij sommige *kerels denk ik) Dus lekker vriend erop af laten gaan hoor. Dat ie met zijn poten van zijn vriendin afblijft! En met rust laat verder.

(Mijn buurman heeft me ook eens zo aangesproken van Ha favoriete buurvrouw van me. Maar daar was zijn vrouw bij. En we zijn echt goed met elkaar alle kanten op. Helpen elkaar enzo bij moeilijkheden zoals toen hun kat stervende was en zij beiden moesten werken. Ja toen ben ik dus gaan controleren enzo. Zijn opmerking was dus echt geen toespeling. Op zo'n moment is dat gewoon leuk. Maar als je weet dat dit erachter zit zoals bij jou... diep triest zo'n vent!)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:00

Goh wat een doordrijver zeg! Ik heb je topic al een tijdje gevolgd.

Als hij niet ophoud lijkt het me idd het beste dat je vriend even naar hem toestapt. Als zijn vriendin dan juist thuis is, pech voor hem (en haar) dan.
Als jouw buurman weet dat je vriend van alles op de hoogte is, en er niet mee gedient is, dan denk ik wel dat hij gaat ophouden met heel de tijd
die 'favoriete buurvrouw' smsjes te sturen.

Hij lijkt me ook echt vervelend dat hij je constant in de gaten houd. Als hij al stuurt of je verlof hebt.. Dan begint het toch een beetje obsessief gedrag te worden.

En ik kan goed begrijpen dat je niet wil aanzien worden als de boeman. Ik woon zelf ook in een klein dorpje, en een roddel is erg snel verspreid.
Maar als het te erg wordt zoals dit, dan moet je idd wel andere stappen gaan ondernemen!

Veel succes ermee, en laten we hopen dat hij er snel mee ophoud!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:02

Wat een gedonder zeg Scheve mond

Die knul heeft dat dus echt niet handig aangepakt. Kan me voorstellen dat je nu bij elk contact er iets achter gaat zoeken. Het fijnste zou zijn als je gewoon even helemaal geen contact zou hebben, maar dat zit er niet in als buren zijnde Scheve mond

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:12

Ik heb net het hele verhaal gelezen, wat ontzettend vervelend!!

Ik denk nu ook dat het verstandig is dat jij met je vriend nog eens bij hem langsgaat, en je maar even niet druk moet maken om zijn vriendin.. hoe ontzettend banketstaaf het ook voor haar is, ze is waarschijnlijk beter af als ze het weet. En voor jou zal het een hele rust zijn als hij er eindelijk eens mee zou ophouden.. ik blijf dit even volgen!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:15

Pfff wat een lastige situatie!! Tuurlijk wil je geen ruzie met je buren, dat kan heel vervelend zijn, maar dt kan zo ook niet door...

Ninah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:26

Lastige situatie. Maar zou het niet gewoon zo zijn dat hij zich ook ongemakkelijk voelt bij de situatie en misschien alleen een beetje probeert te polsen of je nog wel vrienden met hem wil zijn? Misschien moet je het hem nog één keer heel duidelijk maken dat jij je er echt heel ongemakkelijk bij voelt op deze manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:34

Pff echt hopeloos die vent dus...
Maar weet je dat jij door het 'geheim te houden' (wat hij denkt) je het spelletje eigenlijk meespeeld? Geheime dingen zijn spannend en interessant. Ook voor hem dus. Hij weet niet dat je vriend er vanaf weet, en zijn vriendin weet ook van niks, dus kan hij lekker zijn gangetje gaan. Tuurlijk zijn burenruzies ook niet leuk, maar wat is erger? Je wordt gewoon in de gaten gehouden bij je dagelijkse doen en laten.. Het kan ook omgedraaid worden en dat hij wél door de anderen als de foute persoon wordt gezien. Ik bedoel, HIJ zit fout, jij NIET. En dat zullen je buren misschien ook wel zien. Tuurlijk verhalen komen er, maar dat is altijd. Maar het hoeft niet altijd in jou nadeel te zijn. Succes nogmaals, wat een kùtsituatie toch...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:41

ik begrijp werkelijk waar niet waarom je het zolang hebt laten doorgaan

als jij nu gelijk had laten weten dat je vriend alles weet was het waarschijnlijk allang afgelopen
doordat jij niet duidelijk bent blijft hij zeuren
hij wil jou en dat blijft hij proberen, dat is overduidelijk, vanaf het begin al
hij vraagt niet voor niets vanaf dag één of je vriend af weet van de smsjes

denk ook niet dat je dat alleen opgelost krijgt, dat lukt niet
zulke lui blijven eindeloos proberen

ik had punt 1 die vriendin allang op de hoogte gebracht
je kunt mij niet wijsmaken dat als dat dorp vol zit met ouwe lui ,dat die niet allang weten wat er gaande is
die buurman is echt niet de enige gluurder

verder had ik overduidelijk gemaakt dat je vriend het weet en dat hij het met hem aan de stok krijgt als hij blijft doorgaan
eerlijk gezegd begrijp ik jouw vriend ook niet
de mijne had de buurman al gelijk overduidelijk gemaakt dat buurman van zijn meissie moest afblijven

ik heb zelf 1 keer last gehad van een jongen die geen NEE acepteerde
ik ging toen al 2 jaar met toen mijn vriend,nu mijn man
jongen was 2 meter lang , zat bij mij in de klas en zorgde steeds dat hij bij mijn groepje zat als we iets moesten doen
na 2 x waarschuwen zonder resultaat heeft mijn man hem opgewacht en heeeeel duidelijk gemaakt dat het over moest zijn

jij hebt hier niet om gevraagd en hij heeft het recht niet om jou lastig te vallen
liever 1 keer heel duidelijk als steeds voorzichtig(wat je nu doet)

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:56

Vervelende situatie waar jullie je nu in bevinden.
Persoonlijk had ik het anders aangepakt, en had ik wel zijn vriendin ingelicht, maar goed, iedereen denkt daar anders over.
Ik hoop in ieder geval voor je dat het gedonder nu snel afgelopen is.

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:18

Kom op mensen, rustig blijven. TS heeft er ook niet om gevraagd,maar zit nu wel met de gebakken peren.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:20

Ik ken voldoende situaties waar 'de vriendin' werd ingelicht en iedere keer met hetzelfde resultaat: het koppel blijft samen, maar degene die 'aanbeden' werd is de uil. Er is een goede reden dat altijd de partners als laatste op de hoogte zijn van bedrog. Ik snap TS dus helemaal, zeker omdat het nog eens haar buren zijn ook.
Sinds wanneer is zij verantwoordelijk voor zijn pubergedrag?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 15:22

Jullie hebben gelijk in het feit dat ik voorzichtig te werk ben gegaan, de redenen hiervoor heb ik eerder genoemd. Ik ben er nu ook achter dat deze aanpak niet werkt. Het is alleen zo jammer dat ons gesprek van 2 weken geleden blijkbaar niet is blijven hangen. IK heb toen toch heel duidelijk gemaakt hoe ik me erover voel. We zullen vanavond eens zien wat hij te vertellen heeft als hij mijn vriend langs ziet komen. Ik denk dat het spelletje dan in een keer niet meer zo leuk is... .

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:15

Is je vriend nog niet haast thuis? Ik lees het topic al vanaf het begin mee, en ik ben ook van mening dat dit te lang aanmoddert.

Ik snap jou standpunt hierin ook wel, dat je hem nog een kans wilde geven om een normale burenband te houden, maar hij gooit zo z'n eigen ruiten in. Ik wil niet weten hoelang en op welke manieren hij je al heeft staan begluren in de maand tijd dat dit topic bezig is. Laat staan in al de tijd dat hij zijn gevoelens voor jou al onderdrukt!! *bah* Boos! Boos!

En daarbij: heeft hij geen werk oid dat hij de hele dag tijd heeft om bij je te komen kletsen (voorheen) en je te begluren (nu)?? Hoeft hij geen geld te gaan verdienen ofzo? Vork

Bah. Dus; zo snel je vriend de auto uitstapt steken jullie de straat over en maak je een eind aan deze onzin! Pling

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:30

Ehm , overdrijven jullie nu niet met z'n allen heel erg Verward

Als je thuiskomt en naar je huis loopt en daarbij toevallig de auto van de buuf ziet staan terwijl je weet dat die er nooit staat omdat ze daarmee naar het werk gaat , dan denk je toch : hee die heeft zeker een vrije middag !

Hoef je echt niet voor op de loer te liggen om die conclusie te trekken hoor !

Misschien doet hij dat wel , dat weet ik niet , maar hoe het nu allemaal klinkt kan het ook prima zijn dat hij gewoon probeert om een vriendschappelijke band te houden door wat over koetjes en kalfjes te praten.

Maargoed als je het al zolang laat aansudderen gaat alles natuurlijk ineens heel anders overkomen omdat het je steeds meer gaat storen , dat snap ik ook wel.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:46

nou , ik heb geen buurmannen die mij smsjes sturen hoor
dat op zich is al niet normaal
en het is overduidelijk dat hij er niet mee om kan gaan want dan was hij al weken geleden opgehouden met berichtjes sturen en vreemd doen bij gewoon contact

dat hij met de auto met haar ergens heen wilde voor een gesprek gaf wel heel duidelijk aan dat hij hele andere opvattingen heeft over gewoon als buren met elkaar omgaan

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:56

heb net het topic doorgelezen, wat vervelend zeg!

jammer dat je je zo in mensen kan vergissen eigenlijk he, van gewone buurman naar 'vervelend mannetje'.

Hopelijk gaat dit allemaal snel over, want ik kan me voorstellen dat je nu onderhand wel gillend gek word.

edit; verkeerde woordkeuze.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:00

Ik heb ook net het gehele topic doorgelezen, en wat een rotsituatie zeg!

Ik geef je groot gelijk dat je nu actie onderneemt en je vriend daarheen gaat. Je zou toch zeggen dat als je niet reageert op de smsjes dat het bij hem duidelijk moet zijn, nou niet dus! Wat een sukkel.....

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:32

Ik heb ook net alles gelezen en ben het wel eens met onderstaande quote....
Citaat:
Als vriendin zijnde zou ik het ook willen weten , maar ik zou het NOOIT zeggen als ik jou was.

Dat is helemaal niet aan jou om je daarmee te bemoeien, krijg je alleen maar gedonder van, is HUN relatie en daar heb jij niks mee te maken.

Verder wens ik je veel succes, helaas heb ik dit nooit meegemaakt en kan je geen advies geven.
Ik lees wel wat er uit het gesprek komt....Ach gut

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 18:12

Ik heb het hele topic gelezen! Wat een rot situatie zeg!
Ben benieuwd hoe het vanavond afloopt!

Sandraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:05

Wat vervelend zeg!
Hopen dat het vanavond wel oplost!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:14

Pffff.. jeetje wat heeft die kerel dat dom aangepakt.
Ben ook erg benieuwd naar de afloop!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:18

Wat een suf konijn joh Gestoord
Hij heeft echt een blad voor zn kop.
Fijn dat je vriend er op af gaat, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij je door hem ongemakkelijk moet gaan voelen in je eigen vertrouwde omgeving.

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt en of meneer na vanavond eindelijk eens ophoudt!