Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlooo

Re: Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:57

Ja ik slaap ook met een knuffel Haha!
Een beer, keertje gewonnen in de Efteling ofzo haha. Eerst sliep ik altijd met een knuffel die ik al heb sinds ik baby was, maar die is helemaal kapot, dus die heeft nu een ander plekje in mn kamer gekregen. Maar het is ook weer niet dat ik niet zonder knuffel kan slapen. Ik gebruik hem ook voor mn mobiel, die stop ik namelijk in de slaapmuts van mn knuffelbeer Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:22

Ja ik kom er ook voor uit Haha! Haha! Haha!
Ik heb het liefst zoveel mogelijk knuffels in mijn bed zodat ik ingebouwd ben, lekker warm en zacht Haha!

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:27

een grote knuffelhond, valt bijna uit elkaar heb hem al sinds ik baby was Vork

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:38

Ik heb er een heleboel in mijn bed liggen. Op dit moment in mijn bed: een groot schaap (dient als knuffel) en 3 dezelfde als de grote alleen dan steeds een maatje kleiner. 2 rammetjes (nee ik ben geen schapenliefhebber Tong uitsteken ), een paarse vliegende pony (van de kermis, gewonnen door mn vriend voor mij) een octopus, een rog, een schildpad, een slang en een kat. Dan heb ik nog een heleboel andere knuffels op een groot kussen naast mijn bed en nog een hele lading op zolder... Kan niet wachten tot ik uit huis ga, dan zie ik alles weer terug... ben ze een beetje uit het oog verloren en op een survivaltocht op zolder zit ik nu niet echt te wachten Tong uitsteken
Mijn vriend heeft een draakje (znoeffy, ongeveer 18 jaar oud) een groot schaap (door mij gemaakt), een klein schildpadje en een hond die ervoor zorgt dat overdag zijn raam niet dicht waait.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:40

Ik heb zelf geen (belangrijke) knuffel in mijn bed..Maar mensen wie dat wel hebben: schaam je nou niet! Dit hebben echt wel meer dan 60 % van de bevolking onder 20 zoiezo..Maarja beter dat er een opmerking gemaakt wordt dan dat jij nachten niet kan slapen..(bij een kamp ofzo..)

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:53

Nee.

Vroeger had ik wel een 'doekje' (lees: een kussensloom) waar ik mee duimde. Vork

Maar nu echt niet. Veeeel te lastig Tong uitsteken En wat heb je eraan. Ik niks tenminste.. Mijn zusjes wel.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:06

ik heb wel een knuffelbeer daar zit een hart in als als je er een batterij in stop en je drukt er op gaat dat hart kloppen en een knuffel lapje zit zo'n zacht tennis balletje in als hoofd en zijn lijfje is van badstof die heb ik beide gekregen van me tante toen ik klein was.

ook ik slaap daar nog vrolijk mee en vriendlief ligt naast me. Haha!
die vind het ook maar een stinkbeer en geeft hem ook regelmatig een gooi als tie per ongeluk aan zijn kant lig. Verdrietig
waarop ik natuurlijk helemaal uit me dak ga want dat doe je er niet mee Duivel Duivel Boos! Boos! Knipoog

ik sleep ze trouwens ook overal mee naar toe zelfs op vakantie
kan ook niet zonder slapen dan lig ik wakker en mis wat.
best wel erg eigenlijk Bloos Bloos

maar ik ben blij dat ik niet de enige ben zal wel een beetje vrouw eigen zijn ofzo Haha! Haha!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:06

die van mij is al half dood, zijn hoofd heb ik met spelden aan zijn romp vast gemaakt

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:08

Ehm.. ik heb een levende Schijnheilig mijn hond slaapt op mijn bed als mijn knuffeltje in mijn armen Schijnheilig

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:30

Ik heb 2 grote en 1 kleine knuffel in bed Haha! En die mogen gewoon blijven liggen als er iemand komt slapen hoor!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:44

alleen als ik alleen moet slapen.. Tis anders zo leeg Haha!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:46

tot ong. mijn 16e levensjaar heb ik altijd en overal met knuffel geslapen, nu is mn vriend de knuffel Nagelbijten / Gniffelen

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:47

Nee, ik heb er geen meer die rotdingen in mn bed nemen al mn ruimte in! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:18

Grappig topic Lachen
Ik heb een klein wit konijntje bij m'n kussen staan. Gekregen van een heel speciaal iemand. Dus die heeft ook een heel speciaal plekje.

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:51

Oei, ik heb een heel oud 'verknuffeld' hondje op bed liggen wat mijn moeder al eens gemaakt heeft voor mijn broer. Bloos En hij ruikt zo lekker!

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:57

Ik heb er 2:
1 gekregen van 2 vriendinnen toen Judith (zie profiel) afgemaakt werd.
en 1 gekregen van mijn vriend!

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 23:00

Ik slaap ook al jaren met een knuffel. Ben alleen wel zo ver dat hij niet meer mee hoeft op vakantie. Ik lig ook in bed met mijn knuffel onder de arm en m'n vriend naast me. M'n vriend is te warm om de hele tijd vast te houden.
En van het weekend ben ik alleen, dus heb ik toch nog iemand om vast te houden, ben je niet zo alleen.

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:08

Ik slaap ook met een knuffel, alleen thuis hoor!
Dit is een konijn zonder oren en staart, want heb hem al vanaf me geboorte en aangezien ik een grote broer heb die vroeger nog wel is vervelend kon zijn pakte ik me konijn bij de oren en ging hem slaan, toen die oren eraf lagen deed ik dit ook bij de staart. Tja dus hij is oor en staartloos Tong uitsteken

Mijn vriend weet hiervan en vind het helemaal niet erg ofzo. Hij vind het wel lief zegt hij altijd!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:12

Ik heb geen knuffels of iets in bed liggen, heb wel oude spuugdoekjes van vroeger, maar die liggen in mijn nachtkastje en die gebruik ik altijd voor...... haha ze komen meestal uit de kast als vriendlief blijft 'slapen'.. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:20

D'r zijn details, die wíl je niet weten... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:23

Ik heb geen knuffels in mijn bed liggen, mijn ex was mijn knuffel Mijn nieuwe scharrel gebruik ik ook als knuffel. Als ik thuis slaap. ligt de hond in mijn armen

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:28

dutchy_ schreef:
Ik heb geen knuffels of iets in bed liggen, heb wel oude spuugdoekjes van vroeger, maar die liggen in mijn nachtkastje en die gebruik ik altijd voor...... haha ze komen meestal uit de kast als vriendlief blijft 'slapen'.. Bloos

Eeeh.. juist ja Scheve mond

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:31

hahahaha nee hoor, dat valt allemaal wel mee, ik heb ze wel in mijn kast liggen, die doekjes. Heb er toch nog best lang mee geslapen als kind.

Verder nog wel 2 knuffels naast mijn bed staan, die ik gekregen heb van mensen toen ik voor langere tijd naar het buitenland gign, maar ze slapen niet ín mijn bed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:33

Mijn allereerste knuffel ligt naast mn bed,
Ik denk als ik die nog gebruik als knuffel, datie van ellende uit elkaar valt Nagelbijten / Gniffelen
Die is zo gaar, en fijngeknuffeld Haha!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:37

Mijn nichtje heeft een knuffel waar ze nog steeds mee slaapt, die is al 6x opnieuw genaaid, steeds nieuwe stukken stof over zijn oude huid, omdat hij anders uit elkaar valt, maar ze blijft hem nog steeds overal mee naartoe zeulen.