Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smillie_ schreef:K blijf toch benieuwd naar de foto's waarop nikki slaapt eik.
draverr schreef:Het is dat ik nog (lang) niet ga trouwen want anders had ik nikki per direct gevraagd, Ik vind het erg mooie foto's
De foto die de TS plaats vind ik ook echt niet storend, Ben dan toch wel benieuwd wat nou de slechte foto is, En vind het toch wel erg vervelend nu de TS gaat brabbelen dat ze ook wel foto's heeft van Nikki half slapend. ( kenen jullie dat programma helse bruidenTS kan wel meedoen aan Helse bruiden na de bruiloft )
Toen ik dit topic begon te lezen dacht ik toch echt dat dat mij nooit mag overkomen, als ik zo even verder lees, is mijn mening toch wel omgedraaid en krijgt Nikki al mijn steun
Grote klasse dat Nikki nog steeds een compromis wil sluiten( ik had de foto's allang de fik in laten gaan )
LADPR schreef:
Redrumfox schreef:Oh Lian wat balen zeg. Ik heb even gauw dit topic doorgelezen en kan alleen maar zeggen dat zíj en haar man degenen zijn die er tevreden over moeten zijn, dat jullie de foto's wel goed genoeg vinden lijkt me niet aan de orde. Ik moet zeggen dat ik de foto's technisch gezien ook geen hoogstandjes vind, dit was te verwachten als zij zo'n laag tarief hanteerd maar goed: iemand die het fotograferen nog niet in de vingers heeft zitten moet gewoon geen bruiloftshoots doen. Van iemand die zoiets aanbied verwacht je dat die er ervaring mee heeft en het dus ook kan, anders bied je dat immers toch niet aan? Zelf zou ik het risico niet willen nemen om iemands bruiloft op deze manier af te sluiten, met foto's waar men (ik vind persoonlijk terecht, ik vind dit niet bijzonder professionele foto's) niet tevreden over is. En om een bruidspaar tevreden te maken (aangezien het een grote gebeurtenis in hun leven is) over de bruiloftfoto's die aan iedereen geshowt moeten worden lijkt me geen eitje, daarom vind ik dus dat je écht professioneel moet zijn om dit aan te bieden. Want dit is immers wel een groot deel van de herinnering aan de bruiloft. (dit zou je natuurlijk ook op de ts af kunnen rekenen aangezien die haar ingehuurd heeft, maar persoonlijk zou ik er vanuit gaan dat als iemand het aanbied dat die het ook in haar mars heeft om het te laten slagen)
Ik wil wel zeggen dat de fotografe erg professioneel handelt en er niet met de pet naar gooit, dat vind ik wel een groot pluspunt.
Cyntje schreef:draverr schreef:Het is dat ik nog (lang) niet ga trouwen want anders had ik nikki per direct gevraagd, Ik vind het erg mooie foto's
De foto die de TS plaats vind ik ook echt niet storend, Ben dan toch wel benieuwd wat nou de slechte foto is, En vind het toch wel erg vervelend nu de TS gaat brabbelen dat ze ook wel foto's heeft van Nikki half slapend. ( kenen jullie dat programma helse bruidenTS kan wel meedoen aan Helse bruiden na de bruiloft )
Toen ik dit topic begon te lezen dacht ik toch echt dat dat mij nooit mag overkomen, als ik zo even verder lees, is mijn mening toch wel omgedraaid en krijgt Nikki al mijn steun
Grote klasse dat Nikki nog steeds een compromis wil sluiten( ik had de foto's allang de fik in laten gaan )
Inderdaad, moge dit haar nog meer shoots opleveren!
Dit heeft Nikki NOOIT verdient
Wendy15 schreef:Redrumfox schreef:Oh Lian wat balen zeg. Ik heb even gauw dit topic doorgelezen en kan alleen maar zeggen dat zíj en haar man degenen zijn die er tevreden over moeten zijn, dat jullie de foto's wel goed genoeg vinden lijkt me niet aan de orde. Ik moet zeggen dat ik de foto's technisch gezien ook geen hoogstandjes vind, dit was te verwachten als zij zo'n laag tarief hanteerd maar goed: iemand die het fotograferen nog niet in de vingers heeft zitten moet gewoon geen bruiloftshoots doen. Van iemand die zoiets aanbied verwacht je dat die er ervaring mee heeft en het dus ook kan, anders bied je dat immers toch niet aan? Zelf zou ik het risico niet willen nemen om iemands bruiloft op deze manier af te sluiten, met foto's waar men (ik vind persoonlijk terecht, ik vind dit niet bijzonder professionele foto's) niet tevreden over is. En om een bruidspaar tevreden te maken (aangezien het een grote gebeurtenis in hun leven is) over de bruiloftfoto's die aan iedereen geshowt moeten worden lijkt me geen eitje, daarom vind ik dus dat je écht professioneel moet zijn om dit aan te bieden. Want dit is immers wel een groot deel van de herinnering aan de bruiloft. (dit zou je natuurlijk ook op de ts af kunnen rekenen aangezien die haar ingehuurd heeft, maar persoonlijk zou ik er vanuit gaan dat als iemand het aanbied dat die het ook in haar mars heeft om het te laten slagen)
Ik wil wel zeggen dat de fotografe erg professioneel handelt en er niet met de pet naar gooit, dat vind ik wel een groot pluspunt.
Het was hún keus om Nikki in te huren.. Ze wisten dat het een jong meisje is wat nog geen prof is.. Tja, dat is en keus en is en blijft een risico, maar daarom is het imo niet redelijk om alles op Nikki af te schuiven
Redrumfox schreef:Oh Lian wat balen zeg. Ik heb even gauw dit topic doorgelezen en kan alleen maar zeggen dat zíj en haar man degenen zijn die er tevreden over moeten zijn, dat jullie de foto's wel goed genoeg vinden lijkt me niet aan de orde. Ik moet zeggen dat ik de foto's technisch gezien ook geen hoogstandjes vind, dit was te verwachten als zij zo'n laag tarief hanteerd maar goed: iemand die het fotograferen nog niet in de vingers heeft zitten moet gewoon geen bruiloftshoots doen. Van iemand die zoiets aanbied verwacht je dat die er ervaring mee heeft en het dus ook kan, anders bied je dat immers toch niet aan? Zelf zou ik het risico niet willen nemen om iemands bruiloft op deze manier af te sluiten, met foto's waar men (ik vind persoonlijk terecht, ik vind dit niet bijzonder professionele foto's) niet tevreden over is. En om een bruidspaar tevreden te maken (aangezien het een grote gebeurtenis in hun leven is) over de bruiloftfoto's die aan iedereen geshowt moeten worden lijkt me geen eitje, daarom vind ik dus dat je écht professioneel moet zijn om dit aan te bieden. Want dit is immers wel een groot deel van de herinnering aan de bruiloft. (dit zou je natuurlijk ook op de ts af kunnen rekenen aangezien die haar ingehuurd heeft, maar persoonlijk zou ik er vanuit gaan dat als iemand het aanbied dat die het ook in haar mars heeft om het te laten slagen)