Mobiel altijd aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Many

Re: Mobiel altijd aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:29

's Nachts heb ik mijn telefoon ook altijd aan, hij ligt altijd naast mijn kussen. Haha! Wel op trilfunctie. In het vliegtuig ofzo gaat ie natuurlijk wel uit Lachen.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:31

Ja, altijd en overal. Alleen op momenten dat het niet uitkomt Haha! Als ik op een jong paard zit oid dan staat hij op stil. Maar voor mijn werk is het wel zo handig als ik altijd bereikbaar ben. Ook mocht er iets gebeuren met iemand vind ik het wel prettig als die mensen me kunnen bereiken.

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:32

Ik heb mijn mobiel constant aan Ja
Opzich niet echt last van 's nachts, behalve dan als 1 of andere gek mij veel te vroeg wakker belt/smst.
**Mijn vriend is een uitzondering, van hem word ik vrolijk wakker Tong uitsteken**

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:37

Áltijd aan, ik kan er echt niet tegen als de stroom bijvoorbeeld op is .. Rolleyes Of ik 'm niet bij me heb. 's nachts heb ik 'm wel op stille stand, anders wordt ik weer wakker door een of andere gek *LOL* Maar hij is wel áltijd aan.

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:11

Mijn mobiel staat altijd aan, en altijd op trilfunctie.
Vind het gewoon een fijn gevoel om bereikbaar te zijn. Lachen

In het vliegtuig oid zet ik hem natuurlijk wel netjes uit. Ja

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:24

Mijn mob staat altijd aan, 24/7. Ondanks dat ik niet zo heel populair ben Knipoog
Ook snachts heb ik hem aan, al heb ik hem dan in 'slaapstand' (op het zachtst en zonder trilfunctie), omdat ik wel altijd bereikbaar wil zijn mocht iemand mij nodig hebben. Ik wordt gelukkig nooit gebeld of gesmst snachts, dus dat scheelt. Verder slaap ik wel redelijk, maar ligt aan de periode (stress of niet) en niet aan mijn telefoon volgens mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:28

Hahaha ik ben ook niet populair hoor! Als ik kijk naar mijn ontvangen oproepen, dan zijn de laatste tien voornamelijk mijn moeder en mijn man... Oh, en m'n psycholoog! ROFL

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:34

had ik hem vannacht laten aan staan, was ik om 2 u snachts wakker gebeld. En dan nog door een totaal onbekend nummer...
Ben ik blij dat hij uitstaat Vork

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:37

's Avonds zet ik hem op stil Knipoog en de trilstand ook uit, als er wat is kan ik hem dan wel gebruiken maar wordt ik niet wakker als een vriendin van me midden in de nacht het idee krijgt om mij te smsen Knipoog

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:39

Ik gebruik m'n mobiel als wekker, dus hij staat altijd aan. Maar als er iemand midden en de nacht durft te bellen... Slaap ik daar lekker doorheen Dromen