Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
malih schreef:Je hebt toch een minuten melder op je telefoon? dan zet je hem elke maand op 0 kun je precies zien wat je verbelt.
Korleon schreef:Was vandaag in de winkel en daar was toevallig nog iemand met dezelfde klacht, je moet gewoon naar Vodafone klantenservice bellen en dan kunnen hun het uiteindelijk uitzoeken. Verder moet je ook de automatische incasso storneren bij de bank gaf hij aan als je er zeker van bent da thet niet klopt. Meer wist hij ook niet te vertellen... lekker duidelijk he
LuckySil schreef:Ik krijg die al, maar daar staan dingen op waarvan ik niet eens weet wat het is!
Heb daarover ook gemaild..
Kan je trouwens zomaar je abo stop zetten?
Zag dat een paar keer voorbij komen, en ik zit nog 1,5 jaar vast aan mijn abo, maar als ik hem stop kan zetten, zou ik dat graag doen!
Korleon schreef:Hypofocus schreef:Ik heb niet alle 9 pagina's doorgelezen, dus ik weet niet of dit al eerder geschreven is... Maar je kunt, als het geld via automatische incasso is afgeschreven, via je bank gewoon om stornering vragen van het geld (binnen 30 dagen!), met als reden onjuist bedrag.
Dan krijg je je geld gewoon terug.
En anders je automatische incasso opzeggen en gewoon steeds per accept giro betalen, dan heb je niet het risico dat het er ineens vanaf gehaald wordt.
Ja dat is waar maar hoe zit dat dan met het bedrag? Vodafone heeft het gewoon afgeschreven maar ik kan zeggen dat het niet waar is, heeft vodafone het geld dan wel gekregen?
Korleon schreef:Was vandaag in de winkel en daar was toevallig nog iemand met dezelfde klacht, je moet gewoon naar Vodafone klantenservice bellen en dan kunnen hun het uiteindelijk uitzoeken. Verder moet je ook de automatische incasso storneren bij de bank gaf hij aan als je er zeker van bent da thet niet klopt. Meer wist hij ook niet te vertellen... lekker duidelijk he