Wat leuk dat je op tv was Echt diep respect hoe positief jij bent en hoe je met je ziekte omgaat voor zover ik dat in dit tv programma heb kunnen zien !! Ook een super leuk paard !
Sjee Agnes, respect hoor!! En wat heb jij een toffe vrienden, die je huis zo pimpen haha Je paard vind ik geweldig, wat een schatje. Ja die workshop.. hahahahah duurde die echt 5 uur? poeeehhhh
Ga je alleen wonen in je huis? oftewel.. kun je alleen wonen? (ik bedoel dit niet banketstaaf hoor, gewoon belangstelling)
Leuke uitzending! Echt leuk hoe positief jij overkomt, je straalde constant. En zeker toen het over het paardrijden ging, brede glimlach en blije ogen; echt een hart voor dieren heb je.
Jeetje Agnes wat heb ik een respect voor je. Zoals je zelf al aangaf heb je je ziekte nog niet volledig geacepteerd en verwerkt. Toch straal je gewoon, en al helemaal als je Indi ziet. Wat een heerlijk paard is dat in "levende lijve" Je huis is erg leuk geworden, hoop dat hij ook snel rolstoelproef is. Poeh ben nog steeds erg onder de indruk van de uitzending !!!
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 23-09-08 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ook gekekenn, pff zoooveeeel respect hoor. Ook voor je paardje die blijft zo rustig staan!! Haha dat je die workshop vol hield zeg, wat ging er toen door je heen? Is je huisje inmiddels al aangepast en woon je er al in?
Hé, dat is Agnes van bokt, riep ik ineens Wat leuk! ik had je verhaal een tijd terug gelezen, toen het opgenomen was. Woon je inmiddels al in je huisje? Ze hebben het leuk 'opgeknapt'!
Agnes meid, ik heb diep respect voor jou! Vind dat je helemaal opleeft bij Indi (en Indi is duidelijk ook heel erg gek met jou!) Leuk om zo eens iemand te zien die je via bokt een beetje kent. Ik hoop dat je ondertussen al geniet van je "nieuwe" huis...