Hoe iemand natrekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Hoe iemand natrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:40

Waarom ben jij bij opsporing verzocht geweest dan?
Mag ook via PB.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:40

Somebitch schreef:
Dat snap ik even niet..

Waar denkt die niet overna?
Ik heb vaak genoeg bij vreemden in de auto gezeten.. In Belgie.. 14 / 15 jaar oud.. ZUllen is gaan liften hoor..

Heb er alle ervaring mee..

Maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen het doet? Verward

Kijk er zullen ongetwijfeld meiden zijn die zomaar een wildvreemde ontmoeten, in een onguur parkje. Ja en dan kan er iets gebeuren.
En ik probeer juist al die omstandigheden te vermijden, zodat er niet gebeurd.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:40

Nee hoor doet niet iedereen..
Maar je zou zo'n gek maar net tegen komen.

Daarom zeggen we ook wat moet iemand van 20 met iemand van 14..

Zie je dat nu zelf nog steeds niet in?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:43

Ja dat zullen ze wel zeggen ja.

Nee inderdaad niet iedereen, dat zeg ik ook niet.

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:43

Somebitch schreef:
Waarom ben jij bij opsporing verzocht geweest dan?
Mag ook via PB.

Steekpartij in zeist (utrecht) vorig jaar maart was me vriend die werd neergestoken maar ik ben weg gegaan (nadat ik de ambulance had gebeld) want het was namelijk zn ''onderwereld'' ruzie dus ik moest weg van hem maar ooggetuigen hadde mij gezien dus hebben ze het doorgegeven ..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:45

Jeetje.. Ach gut

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:48

Somebitch schreef:
Jeetje.. Ach gut

je hebt eff pb van mij

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:48

Oke. Lachen

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:52

[quote="Miss_Malfoy]
Dat was echt héél duidelijk een grapje.
[/quote]

Is dat zo? Je hebt het op de eerste pagina al over een date. Verderop heb je het over afspraakjes. Klinkt mij in de oren als iets meer dan vriendschap. Maar goed, ook dat zal ik wel verkeerd begrijpen.

Je geeft aan dat niemand een goede onderbouwing geeft. Volgens mij zijn mijn argumenten redelijk valide. Maar dat doe je dan weer af met "ik ken het fenomeen loverboys". Tja, dat je het fenomeen kent wil niet zeggen dat je er vervolgens niet in trapt.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:12

Sorry meid maar ik ga mee met diegenen die zeggen dat je het niet moet doen. Er kan echt zoveel mislopen... Ik vind het gevaarlijk en een te groot risico. Vooral wat sommigen hier zeggen van de eerste "date" doet ie niets, maar het is pas dan dat het begint. Zo waar... Hij kan er nog zo betrouwbaar uitzien, ga niet in op z'n voorstellen om ergens anders heen te gaan! Moest ik jou zijn zou ik toch zeker je ouders inlichten. En als je dat echt niet ziet zitten, op z'n minst één andere volwassene verwittigen. En al helemaal niet alleen gaan. Ook niet met 2 meisjes van 14. Ik heb het hele topic doorgelezen en eruit gehaald dat je zeker gaat afspreken ooit, houd dan alsjeblieft rekening met de tips die al gegeven zijn en de dingen die ik nu zeg. Zeker je gsm meenemen en ik vind die tip van dat bellen na een halfuur ook wel goed. Ik hoop echt uit de grond van m'n hart dat niet alleen de eerste afspraak goed verloopt maar ook de rest... Ik moet alleen eerlijk toegeven dat ik er niet zo'n vertrouwen in heb.

Ik ben zelf 15 (16 dit jaar), maar ik zou nooit nooit met iemand afspreken van interenet die zelf zegt dat hij acht jaar ouders is (wie weet hoeveel dat dan in werkelijkheid kan zijn!). Ook niet met iemand die zegt dat ie even oud is hoor trouwens. Alleen als ik iemand (betrouwbaar iemand) ken die die persoon persoonlijk (en goed) kent. Knipoog

En, ik wil echt niet vervelend overkomen, maar als je volwassen bent voor je leeftijd zou je weten dat het niet verstandig is om af te spreken...

_hill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:27

Meid, ik heb nu 2 meetings gehad. 1 daarvan was een groot succes, daar had ik al een jaar contact mee incl. bellen etc! We hebben toen afgesproken bij walibi en mijn ouders hebben hem eerst 'goedgekeurd' mijn ouders zijn toen gewoon in de buurt gebleven maar was nergens voor nodig!! Het verschil was overigens dat hij 15 was en ik 13. De tweede meeting was een ramp, ik met twee vriendinnen afgesproken in een stad op het algemene plein, komen er twee kerels aanlopen.. (een met een schumacher shirt en de ander met een kilo lood in z'n schoenen) we wisten meteen dat, dat ze waren.. wat een onnozele gozers, god wat hebben wij gelachen. We hebben gezegd dat onze laatste bus bijna ging en dat we, ze wel even op de trein zouden brengen. Dit hebben we gedaan, eenmaal trein weg wij nog met z'n drieën wat gedronken en die kerels geblokkeerd zowel op mobiel als op msn.. nooit meer wat van ze gehoord! Bloos

Ik heb je hele topic doorgelezen en geloof dat we kunnen praten als brugmannen maar dat het niet werkt dus dan heb ik gewoon een tip voor je, spreek af op een centrale plaats. Het liefst ook nog in een grote stad waar je níet woont zodat hij in ieder geval niet weet waar je woont. Zorg dat je ouders het weten of eventueel een oom of ouders van een vriendin als je dat prettiger vind en zorg dat deze ouders hem eerst óók ontmoeten. Ik hoop dat je er wat mee kan!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:53

Roxx schreef:
Geloof ons nou: een normale jongen van 22 wil geen afspraakjes met meisjes van 14!!!

Dat zie je misschien zelf pas als jij 22 bent, maar die jongen spoort echt niet.

Waarom natrekken om te kijken of hij een kinderlokker is? Dat lijkt me al vrij duidelijk Nagelbijten / Gniffelen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:02

Zou jij een afspraakje willen maken met iemand die 6 is TS?

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:12

Niet afspreken! die jongen is 22, en ik geloof niet dat hij zomaar een afspraakje met een 14 jarige wilt.
Ik vind het maar ´spooky´ en vreemd. en waarom wil je persee afspreken?
Vind jij het gezond een jongeman van 22 en een meisje van 14?
Laatst bijgewerkt door Wesseltje op 18-06-08 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:16

Wanneer ga je met hem afspreken? Waarom neem je trouwens niet gewoon een vriendin mee, en maak je aan hem duidelijk dat je niet alleen durft omdat je 'verhalen hebt gehoord'. Is hij eerlijk, en wie hij zegt dat hij is, zal hij dat goed vinden.

Edit: dit zei een vriend van 21 van me toen ik het vroeg aan hem: 'Kan wel nee zeggen maar weet niet hoe die 14 jarige meid is, ze kan best volwassen zijn, maar ze is wel erg jong. En afspreken kan nooit kwaad, ligt eraan wat voor bedoelingen je er mee hebt. Maar zo als je het zegt, lijkt het mij niet zo verstandig.'
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-08 22:37, in het totaal 2 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:34

Het probleem dat je ooit van het terras af moet: laat je ophalen! Zeg dat je nog ergens heen moet en zeg dit ook VAN TE VOREN dat iemand je met de wagen komt ophalen. Zo wdeet hij dat hij gezien gaat worden door een volwassene die jou kent, dat maakt iig al een stukje indruk.

Ennee je achternaam... staat gewoon in je profiel op bokt samen met je woonplaats en de manege waar je rijdt... Meid... Jij bent echt van geen kanten anoniem.

Edit: paar minuutjes googlen en ik hoef nog maar uit 9 adresjes te kiezen waar je woont.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 06:59

JoyCiej007 schreef:
Ben het trouwens voor de volle 100% met bokker poes eens.
Kan me voorstellen TS, dat het zo 'kinderlijk en bemoederlijk' overkomt, omdat we steeds over jouw leeftijd en het grote leeftijdsverschil zitten te hameren.

Aan de andere kant...
Bekijk het eens vanuit ons oogpunt...
Wij weten zelf ook dondersgoed hoe wij op die leeftijd 'waren', dan ben je toch een stuk naiever, al denk je inderdaad zelf al heel veel te weten.
Tuurlijk zal je je wel bewust wezen van de risico's. Maar het ís gewoon zelfs een bewezen feit volgens mij dat je op die leeftijd ook zoiets hebt van 'achja ik zie het allemaal wel, zoiets overkomt mij toch niet'. 'en hij is zo aardig/lief/medelevend en klinkt heel betrouwbaar'.

AMEN Ja Ja Ja Ja

Dus TS: ja de manier waarop je reageert op al onze waarschuwingen heeft echt wel met je leeftijd te maken hoor... Dat heet puber zijn (ben ik zelf ook geweest, dus ik weet hoe het gat en hoe jij je voelt over al deze bemoeialige adviezen om het vooral niet en anders na een gesprek met je ouders te doen) Daarom zei ik al dat je wrs toch niet zou gaan luisteren... want tjsa, je kunt er niet omheen. Je bent een puber en hoe je hier reagert op onze waarschuwingen, tsja wel.... euh... ik ahd niet anders verwacht als van een puber? Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 07:39

Miss_Malfoy schreef:
Tja die afspraakjes erna, eventueel, dat is eigenlijk iets waar ik me later pas druk over ga maken. Voor hetzelfde geld is het een enorme oen, dan maak ik me voor niks zorgen, of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.

Vriendinnen waren aan het shoppen, en komen "toevallig" langs?
Dat moet in zo'n klein stadje als hier wel bijna gebeuren, winkels zijn op 1 hand te tellen.

@ LimaMambo: Dan voldoet hij niet aan m'n verwachtingen, en ben ik dus weg.

Je zult geen nieuwe afspraakjes maken omdat hij doet en er uit ziet als een oen, maar juist de wolven in schaapskleding, die knullen met toffe kleren en schoenen aan, mooi mobieltje, gladde praat en niet onknap uiterlijk. Die figuren winden meisjes zoals jij makkelijk om hun vinger. Jij zult echt niet de enige zijn waarmee hij heeft gechat, maar hij gaat jouw dat gevoel wel geven.

Niemand hier is overtuigd van het normale, wij zijn allemaal 14 geweest en hebben genoeg ervaring met mensen en mannen en weet van de maatschappij om jouw heel eerlijk en oprecht te waarschuwen.

Dit riekt volledig naar loverboy praktijken, het eerste proces is al gaande, hij zit heel erg in je hoofd en het is heel normaal om po die leeftijd over meer dan een vriendschap te fantaseren. Wat is voor jouw alleen maar vriendschap? Heb je al foto's gestuurd via de email? Hij weet vast meer over jouw dan jij over hem en jij zult volledig oprecht zijn geweest, jij moet nog maar afwachten of hij eerlijk is geweest en niet jouw naar de mond heeft gepraat.

Ik meld mij aan op de chat en ik doe mij voor als een leuke knul, ik weet zeker dat ik jouw het hoofd op hol breng.

Dat je ontmoetingsakties onderneemt zonder dat je ouders het weten is ontzettend dom en als je ouders er achter komen, zullen zo teleurgesteld zijn en wellicht wel heel erg ongerust. Zorg dat als je gaat, dat je op je kamer adres en loggegevens van die vent hebt liggen zodat hij na te trekken is als je niet thuis komt. Nors opkijken

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 07:47

Hoe mij ouders het opgelost hebben toen ik een internetdate ontmoette: Ik ging met een vriendin op de fiets daarheen, en fietste langs een oud stel met een krantje voor hun hoofden. Heb toen VVincent(hier op bokt) ontmoet en hij bleek gewoon 17 te zijn i.p.v 40 wat mijn ouders dachten Clown
Dus wij komen thuis en ik stel hem voor aan me ouders enzo, hij naar boven om zich op te frissen.
Vraagt mijn moeder ineens: ''Heb je ook een stel met een krantje gezien?"
Ik antwoord: ja er zat een oud stel op de bankjes daar." (helemaal niet bij nadenkent dat het vreemd was dat mijn ouders dat wisten Clown )
Moeders beledigd: "Oud stel?! dat waren wij dus." Clown
Vaders lachen Clown

Maarja dus duidelijk, zorg ervoor dat er een oudere bij is of spreek anders af bij het politiebureau ofzo (lkun je dan altijd nog naar binnen rennen en ze hebben ook bewakingscamera's enzo.)
Of je spreekt IN een winkel af waar het altijd superdruk is (V&D ofzo)

Misschien een vriendin die daar 'toevallig' dan ook is, het liefst natuurlijk je vader ofzo die ook echt wat kan doen wanneer je meegesleurd word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 08:35

Eerlijk gezegd maak ik me niet zo'n zorgen over meesleuren, verkrachten of vermoorden, ik maak me meer zorgen over de ongelijkwaardigheid van de relatie waarbij die jongen dus de leidende rol heeft. Wat hij wil is in je hoofd, in je hart en onder je huid. Misschien wil hij helemaal niet de binnenkant van je buik verkennen op dit moment, maar hij wil wel een beginnetje maken. Als je eraan meedoet, ben je voorlopig nog niet van hem af, want kinderachtige mannen laten zich niet makkelijk hun speeltje afpakken.
Succes bij de afspraak en pas goed op jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 08:50

Precies lovely, hij heeft eerst via internet je vertrouwen gewonnen. Dan ga je afspreken en dan palmt hij je nog wat meer in en als je denkt, niets aan de hand, dan gaat het mis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 08:53

Juist, heeft hij ook wat om zich stoer en belangrijk over te voelen, want de rest van zijn leven slaat al nergens op.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:04

Ik wil toch even iets opmerken over de "mensen van 22 spreken niet af met mensen van 14". Ondertussen ben ik 25, maar in mijn jonge jaren hadden wij een vrij hecht kliekje van mensen tussen de pak 17 en idd 32. Wij hebben elkaar op een chatbox getroffen en na enige tijd zaten daar ook toevallig twee 12 jarigen tussen die zijn gewoon neemegaan als wij samen iets deden wat voor hen kon.
Dat is een ander verhaal natuurlijk dan 1 op 1, maar niet iedere internetgebruiker is een psychopatisch geval. Wij hebben daar ongelooflijk veel leut aan gehad, maar tegenwoordig denken ze dat je helemaal gek bent omdat je iets met internetmensjes doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:10

Ik word door dit topic eigenlijk wel benieuwd naar die jongen.. oooh fout fout.. Nee, niet op die manier! Clown Maar gewoon, of wij ons in dit topic niet onnodig zorgen zitten te maken.

_hill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:50

Juul schreef:
Ik word door dit topic eigenlijk wel benieuwd naar die jongen.. oooh fout fout.. Nee, niet op die manier! Clown Maar gewoon, of wij ons in dit topic niet onnodig zorgen zitten te maken.

Heb ik ook!