Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Somebitch schreef:Dat snap ik even niet..
Waar denkt die niet overna?
Ik heb vaak genoeg bij vreemden in de auto gezeten.. In Belgie.. 14 / 15 jaar oud.. ZUllen is gaan liften hoor..
Heb er alle ervaring mee..

Somebitch schreef:Waarom ben jij bij opsporing verzocht geweest dan?
Mag ook via PB.
Somebitch schreef:Jeetje..

Roxx schreef:Geloof ons nou: een normale jongen van 22 wil geen afspraakjes met meisjes van 14!!!
JoyCiej007 schreef:Ben het trouwens voor de volle 100% met bokker poes eens.
Kan me voorstellen TS, dat het zo 'kinderlijk en bemoederlijk' overkomt, omdat we steeds over jouw leeftijd en het grote leeftijdsverschil zitten te hameren.
Aan de andere kant...
Bekijk het eens vanuit ons oogpunt...
Wij weten zelf ook dondersgoed hoe wij op die leeftijd 'waren', dan ben je toch een stuk naiever, al denk je inderdaad zelf al heel veel te weten.
Tuurlijk zal je je wel bewust wezen van de risico's. Maar het ís gewoon zelfs een bewezen feit volgens mij dat je op die leeftijd ook zoiets hebt van 'achja ik zie het allemaal wel, zoiets overkomt mij toch niet'. 'en hij is zo aardig/lief/medelevend en klinkt heel betrouwbaar'.
Miss_Malfoy schreef:Tja die afspraakjes erna, eventueel, dat is eigenlijk iets waar ik me later pas druk over ga maken. Voor hetzelfde geld is het een enorme oen, dan maak ik me voor niks zorgen, of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.
Vriendinnen waren aan het shoppen, en komen "toevallig" langs?
Dat moet in zo'n klein stadje als hier wel bijna gebeuren, winkels zijn op 1 hand te tellen.
@ LimaMambo: Dan voldoet hij niet aan m'n verwachtingen, en ben ik dus weg.
)

Maar gewoon, of wij ons in dit topic niet onnodig zorgen zitten te maken. Juul schreef:Ik word door dit topic eigenlijk wel benieuwd naar die jongen.. oooh fout fout.. Nee, niet op die manier!Maar gewoon, of wij ons in dit topic niet onnodig zorgen zitten te maken.