TheSam schreef:Ideale man?
Stem van Barry White, lichaam van Patrick Swazey, de humor van Gordon en het geld van Bill Gates![]()
Als die van mij die heeft stuur ik hem direct naar je door
al is het Brad Pitt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TheSam schreef:Ideale man?
Stem van Barry White, lichaam van Patrick Swazey, de humor van Gordon en het geld van Bill Gates![]()
al is het Brad Pitt. Lest schreef:TheSam schreef:Ideale man?
Als die van mij die heeft stuur ik hem direct naar je dooral is het Brad Pitt.

), spontaan, goed mee kunnen praten, in voor een feestje, leuke en gezellige vrienden, beetje arrogant, aardig slim, leuke lach...
En het is helemaal mooi als die kan zingen/dansen en oorbellen heeft, haha 
_leonie schreef:Dan ben ik wel even bezig..
Mooie ogen, lekker ruiken (!!), niet al te groot (wel groter dan ik), lief, grappig, leuk koppie, leuke kleren (héél belangrijk), spontaan, goed mee kunnen praten, in voor een feestje, leuke en gezellige vrienden, beetje arrogant, aardig slim, leuke lach...
En het is helemaal mooi als die kan zingen/dansen en oorbellen heeft, haha
Tja, als die droomjongen nou eens zou bestaan..
), spontaan, goed mee kunnen praten, in voor een feestje, leuke en gezellige vrienden, beetje arrogant, aardig slim, leuke lach...
Dit was ik nog vergeten erbij te zetten. Ik heb m wel gevonden hoor
!

), licht gespierd, donker (halflang) haar en mooie ogen.
). En owja, hij moet kunnen accepteren dat ik min. 6 dagen in de week bij mijn pony ben. 
lottehorse schreef:Een jongen die net wat groter dan mij is.
Donker haar en donkere ogen
Beetje breed gebouwd
Mooie kakker/stoer gecombineerde kledingstijl!
Lief innerlijk en zorgzaam
spontaan
Maar volgens mijn hoefsmid bestaan die mannen wel maar dan zijn ze homo
Dus dat gaat hem vast niet worden!
x_soofjuhxXx schreef:lottehorse schreef:Een jongen die net wat groter dan mij is.
Donker haar en donkere ogen
Beetje breed gebouwd
Mooie kakker/stoer gecombineerde kledingstijl!
Lief innerlijk en zorgzaam
spontaan
Maar volgens mijn hoefsmid bestaan die mannen wel maar dan zijn ze homo
Dus dat gaat hem vast niet worden!
euuuhm, over wat voor dingen praat jij met je hoefsmid als hij dat zegt

Calanddra schreef:Niet te lang (ben zelf maar een ukkie), licht gespierd, donker (halflang) haar en mooie ogen.
En qua innerlijk; ik moet me bij hem op mn gemak voelen, hij moet lief zijn, vriendelijk, goed kunnen luisteren, beetje romantisch is ook wel leuk. En hij moet niet al te snel willen gaan (heb niet zo'n behoefte aan sex op de eerste date bijv.). En owja, hij moet kunnen accepteren dat ik min. 6 dagen in de week bij mijn pony ben.
), beetje gespierd (maar niet overdreven, vind ik echt jak, zo onnatuurlijk
), normaal gebouwd (niet te mager niet te dik), mooie ogen, beetje groter dan mij maar niet extreem veel... Eigenlijk een redelijk normale jongen dus.
) en mijn hond leuk vinden (want dat is echt mijn schatje
). Ik weet best dat je niet iemand kan dwingen een dier(/dieren in het algemeen) leuk te vinden maar hij hoeft niet te doen van "eik een hond". Als hij moeite doet vind ik het al erg mooi. 

al heeft ie aandacht zat van anderen dus ik denk er niet als enige zo over hihi

)

Unwritten schreef:Donkere ogen, donker haar, beetje gebruinde huid
Beetje gespierd, maar ook zacht om vast te houden
En ik val ook op rood haar