kindervrij (anders dan kinderloos)/ feest voorbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:11

Ik kom in allebei. Bepaalde boodschappen haal ik bij de Aldi en de rest meestal bij de Edah. Ik kom in beide winkels ook vaak dezelfde mensen tegen dus blijkbaar ben ik niet de enige die het zo doet.
Wij hebben hier een dorp verderop een hele fijne Aldi waar het een stuk rustiger boodschappen doen is dan bij de AH bij ons.
Ik vind het gewoon doodzonde van mijn geld om voor spullen van dezelfde of zelfs mindere kwaliteit veel meer te betalen bij de AH. De kipfilet van de Aldi is top net als de meeste wijnen en heel veel andere dingen.
En mijn dochter van 5 neem ik, als het even kan, mee naar de supermarkt want die onthoudt altijd beter wat we nodig hebben dan ik en pakt alles voor me. Handig zo'n kindje Knipoog Als ze een keer niet mee is vraag het winkelpersoneel waar ze is want ze is zowel bij de Edah als de Aldi een graag geziene gast Lachen

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:56

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 11:04

gijsenkim schreef:
Ik heb gewoon een SUPER SANNE Haha! Haha! Mijn dochter word 26 augustus 5 en heeft zowel bij de C1000, Konmar, Lild of Aldi nog nooit gekrijst. Ze heeft mij of andere mensen nog nooit een grote mond gegeven. ( ik denk dat ik ook niet zo aardig ben voor haar als ze het wel zou doen) Ze is altijd vrolijk en heeft overal zin in. bij ITP staan foto's van haar op evita. Misschien heb ik wel gewoon geluk!!!!

jaja, zo had mijn moeder ook een supervoorbeeldig kindje, eentje die zich altijd keurig gedroeg. Mijn moeder was aangemoedigd. Ze wilde er nog eentje en toen kwam ik!!!!!!!!!! Extreme duivel
Dat kan jou ook nog overkomen hoor....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:30

Desiree"]
[quote="gijsenkim schreef:
Ik heb gewoon een SUPER SANNE Haha! Haha! Mijn dochter word 26 augustus 5 en heeft zowel bij de C1000, Konmar, Lild of Aldi nog nooit gekrijst. Ze heeft mij of andere mensen nog nooit een grote mond gegeven. ( ik denk dat ik ook niet zo aardig ben voor haar als ze het wel zou doen) Ze is altijd vrolijk en heeft overal zin in. bij ITP staan foto's van haar op evita. Misschien heb ik wel gewoon geluk!!!!

jaja, zo had mijn moeder ook een supervoorbeeldig kindje, eentje die zich altijd keurig gedroeg. Mijn moeder was aangemoedigd. Ze wilde er nog eentje en toen kwam ik!!!!!!!!!! Extreme duivel
Dat kan jou ook nog overkomen hoor....
[/quote]

Gelukkig is Gijs gest.............tatatataaaa anders had het misschien wel ......maaruh we hebben er samen pas 5 misschien genoeg?