Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

).
. hennyvanamon schreef:hallo innepin, had jij weer, ze is erg aardig he, ik heb ze ook wel eens ontmoet, weetje wie ik tegen kwam bij jullie ook met de carrousel-wedstrijden URSUL-DE GEER. kennen jullie hem nog, nou zie ik hem wel vaker op nk,s maar iedereen gelijk kijk ,kijk ursul,, nou mij boeide het niets meer te vaak gezien.

)
).
fallenangel3 schreef:Ps. @ meisje dat vertelde dat Rene van Kooten haar geschiedenisleraar was..... goh had ik maar zo een leuke geschiedenisleraar gehad![]()
![]()
Verder niet echt grappige dingen meegemaakt met BN'ers. Zie ze wel eens, maar 't zijn ook gewoon mensen.
Weet nog toen Fajah Lourens net met dr paard bij mijn oude manege stond. Al die kindjes er opaf rennen: 'Fajahhh Handtekeniiiiing!'
moest wel lache want hij was echt in een trainingspakkie brilletje op gewoon heel anders. Heb niets gezecht want stond aan de andere kant maar is toch best raar haha aniekje schreef:Bij ons in de buurt wordt wel eens getraind met het Nederlands elftal of jong oranje (weet ik niet meer). Maar een vriendin van mij die werkt bij de catering bedrijf van haar ouders. En daar zou zij die dag gaan werken(op die voetbalvereniging.) En toen moest ze broodjes in een kleedkamer brengen. Stond ze ineens tussen heel veel blote mannen van Oranje. Ze waren net klaar met douchen.
Dan kan ik ook wel even 
Kreeg een foto kaart van hem haha
]Litterbox schreef:Ben ook André Hazes tegengekomen, maar toen lag ie in zijn kist in de auto
(Mijn toenmalige vriendje was dj en werkte voor de manager van Replay, en we hadden VIPkaartjes voor beachpop en toevallig moest net die dag het NL elftal voetballen).