BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:29

ik ben hier in Groningen bij een tank station een keer tegen Bert Visscher aangeknalt haha

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:34

mijn vader heel veel, o.a. wendy van dijk daar was chris ook bij geloof ik
en erik vogel (ludo uit gtst) en nog wel meer hoor maar die weet ik zo even niet. Clown

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:37

uhm best wel een aantal:

- Robbie Williams backstage bij parkpop
- Anouk, zelfde verhaal als robbie williams
- Bas Muijs die stond ineens bij ons in de discotheek
- Robin van Persie zelfde verhaal als bas muys
- Voetballer John de Jong, was beste vriend van EX
- Ron Link, zat eergister op zelfde terras als ik op scheveningen
- Zanger van Kane op scheveningen
- Reneé van Kooten, was mijn geschiedenisleraar
en pas op feestje
- Alain Clark, bewijs: Afbeelding

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:42

Als ik een vissie haal sta ik "nu al 3 keergebeurt":P naast margriet eshuijs Tong uitsteken
En ik kom die harry slinger ook vaak tegen in onze buur super,denkt altijd dat hij leuk is ,want je hoort hem dan al vaak hard praten aan de andere kant..
En wolter kroes,das zo een schatje Lachen

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:50

hallo innepin, had jij weer, ze is erg aardig he, ik heb ze ook wel eens ontmoet, weetje wie ik tegen kwam bij jullie ook met de carrousel-wedstrijden URSUL-DE GEER. kennen jullie hem nog, nou zie ik hem wel vaker op nk,s maar iedereen gelijk kijk ,kijk ursul,, nou mij boeide het niets meer te vaak gezien. Pling

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:59

Zo kwam ik laatst Gerco Schröder tegen op een klein regionaal concoursje..
Hij tegen mij, zo dus je bent weer druk aan het groomen.. (we zijn hem wel is vaker tegen gekomen Tong uitsteken ).
Kijk je toch wel raar als hij tegen je aan gaat praten terwijl je m alleen maar kent van tv zegmaar Tong uitsteken.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 14:01

Hai

ja leuk is dat he.
Ik ben er ook een aantal tegengekomen
lee towers in scheveningen.
en ehm han pekel
frits bom daar liep ik letterlijk tegen aan terwijl we allebei omhoog keken, erug stom.
arne jansen op een voetbal feest ik dacht in vlaardingen, zong het lied meisjes met rode haren, en ik moest natuurlijk het podium op en naast hem gaan staan

en ehm was met manlief boottochtje naar engeland aan het maken leuk dagje londen.
wij op de boot was mijn fototoestel vergeten dus dachten we kom kopen we er hier wel eentje.
sta ik in de winkel op de boot in de vitrine te kijken staat er iemand naast me die zegt, heee ken ik jouw niet ergens van... ik kijk opzei en zie daar staan catherine keyl naast me met een hele camera lui erbij en ik geef als antwoord nee hoor ik ken je niet whaha ik dus een rooie kop van hier tot metusalem haha.
ben wegelopen daarna .
ze zal wel gedacht hebben van hu eentje die me niet kent haha nou ik kon haar natuurlijk wel maar schrok me dood.

de hele avond waren ze aan het filmen toen is ook op tv geweest.

heb er nog wel meer ontmoet maar dat wist ik van te voren
thorn en macy van the bold, en en en ........

gr
Laatst bijgewerkt door verania op 13-06-08 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 14:02

Zo kom ik Angelique en Albert heel vaak tegen (tja drenthe he) Nemen vaak jonge paarden mee op buiten concoursjes

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 14:20

hennyvanamon schreef:
hallo innepin, had jij weer, ze is erg aardig he, ik heb ze ook wel eens ontmoet, weetje wie ik tegen kwam bij jullie ook met de carrousel-wedstrijden URSUL-DE GEER. kennen jullie hem nog, nou zie ik hem wel vaker op nk,s maar iedereen gelijk kijk ,kijk ursul,, nou mij boeide het niets meer te vaak gezien. Pling

Oh, die heb ik dan gemist. Het was ook zo idioot druk, dat ik meteen met Indy van het terrein ben gegaan.

Maar ik voelde me knap onbenullig. Ik zwaaide haar gedag, zoals ik ook naar jou zou zwaaien als ik je daar ineens gezien had.
Zo van: "Hé meid, leuk!! Tijd niet gezien!"

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 09:16

nou spontaan toch, zo ois zij ook hoor, dus dit gedrag van jouw is vast niet raar gevonden door haar. gr henny.

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 00:48

Leuk al die ontmoetingsverhalen...
Er schiet mij er ook weer een binnen van vorig jaar. Ik was met mijn man een weekendje in Scheveningen en daar zit een strip/verzamelwinkel van film atributen. Wij gingen dus even binnen kijken.
Op de deur hing een briefje dat Guy Siner handtekeningen zat uit te delen. Die naam zei me helemaal niets en ik geloof niet dat ik daar de enige in was. Iedereen vroeg aan de verkoper wie die man dan eigenlijk was.
Hij had wel een bekend voorkomend gezicht maar er ging geen belletje bij me rinkelen Bloos
Het bleek dus de acteur te zijn uit de serie Allo Allo (de homoseksueel getinte luitenant met zijn kleine tankje..) Hij bleek ook een kleine rol te hebben gespeeld in Pirates of the Caribbean.
Hij zat er eerlijk gezegd wel wat beteuterd bij....niemand herkende hem... Ach gut

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 14:44

Jan Smit was een keertje bij ons op de kermis toen mocht ik na het optreden even met hem praten achter het podium, hij is echt super aardig Haha!

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 15:56

Kabouter smul Clown
Hij zat in hetzelfde vakantie resort als ons haha
Mijn broertje van 5 vond dat natuurlijk helemaal geweldig!

Verder ben ik afgelopen vakantie Eric Cantona (van de lipton ice reclame )en oud-voetballer bij Manchester United volgensmij.
Hij gaf daar een of andere les aan weeskindjes ofzo.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:55

Ik kan ze met niet allemaal meer herinneren ben ik bang maar eh.. dit is mijn lijstje dan (en dan excl. mensen die ik bij concerten enz. heb gezien he Knipoog)

- Koos Alberts (heb hem vanaf dat ik een ukkepuk was regelmatig gezien, nog bij hem in het zwembad gezwommen. Mijn oom en tante beheren zijn nederlandse fanclub. Ik heb het niet zo met die man! vind het een beetje een verwaande zak!)
- Do (bij de Mac, waar ik werk een keer in de ochtend)
- Jack (poedersuiker achternaam kwijt van gelder?.. volgens mij voetbalpresentator) bestelde wat bij me aan de mcdrive.
- Ali B, bij mij voor de deur op een vrijdagavond. Vriendin en ik kletsen altijd na paardrijden na in de auto en toen kwam hij aanrijden en vroeg waar de sporthal was waarna hij zichzelf de weg al wees Knipoog).
- Die dikkere van de lama's ben zijn naam ook even kwijt. oh wacht... Arie of zo?? Op de bushalte in Almere Stad!
- Ronald, van het liedje 'hij is een transsexueel' is een kennis van enkele familieleden en heeft op de trouwerij van mijn opa gezongen in april.
- Lionel Richie heeft backstage naar ons gezwaaid! Is al lang lang geleden...

verder weet ik het even niet meer!

Ps. @ meisje dat vertelde dat Rene van Kooten haar geschiedenisleraar was..... goh had ik maar zo een leuke geschiedenisleraar gehad Haha! Haha! Bloos

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:55

fallenangel3 schreef:
Ps. @ meisje dat vertelde dat Rene van Kooten haar geschiedenisleraar was..... goh had ik maar zo een leuke geschiedenisleraar gehad Haha! Haha! Bloos

Was zeker een leuke geschiedenisleraar, al staat me weinig bij van de lessen. Was altijd erg gezellig en hij was ook altijd aan het zingen.

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:04

Op de stal waar ik vroeger stond werd er les gegeven aan kinderen. Een van die kinderen was de dochter van Ron Boshard.
Best maf vond ik het toen een meneer van tv tussen 'onze' paardjes Nagelbijten / Gniffelen
Schiphol is trouwens een goede BN-er spot plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:07

Haha! Ik kwam vorig jaar in de Jordaan tot 3 keer toe die met dat lange haar van de Jeugd van Tegenwoordig tegen. Bij de 3e keer moest 'ie lachen zo van: 'Jij weer?' Huilen van het lachen Verder niet echt grappige dingen meegemaakt met BN'ers. Zie ze wel eens, maar 't zijn ook gewoon mensen. Clown Weet nog toen Fajah Lourens net met dr paard bij mijn oude manege stond. Al die kindjes er opaf rennen: 'Fajahhh Handtekeniiiiing!' *LOL*

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:30

was paar weken geleden bij de makro en zag een vrouw staan en dacht
*dat gezicht komt me toch zo bekend voor maar wie is dat nou* dus kwam wat dichterbij en schoot me ineens tebinnen dat het mariska was en frans bauwer stond erachter Vork moest wel lache want hij was echt in een trainingspakkie brilletje op gewoon heel anders. Heb niets gezecht want stond aan de andere kant maar is toch best raar haha

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:49

Bij ons in de buurt wordt wel eens getraind met het Nederlands elftal of jong oranje (weet ik niet meer). Maar een vriendin van mij die werkt bij de catering bedrijf van haar ouders. En daar zou zij die dag gaan werken(op die voetbalvereniging.) En toen moest ze broodjes in een kleedkamer brengen. Stond ze ineens tussen heel veel blote mannen van Oranje. Ze waren net klaar met douchen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:51

aniekje schreef:
Bij ons in de buurt wordt wel eens getraind met het Nederlands elftal of jong oranje (weet ik niet meer). Maar een vriendin van mij die werkt bij de catering bedrijf van haar ouders. En daar zou zij die dag gaan werken(op die voetbalvereniging.) En toen moest ze broodjes in een kleedkamer brengen. Stond ze ineens tussen heel veel blote mannen van Oranje. Ze waren net klaar met douchen.

MMM zo'n moment zou ik best ook wel eens mee willen maken Tong uitsteken

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:18

Ik zie dat het tellen van bners ook na optredens word meegerekent, en door sommige zelfs inclusief optredens Tong uitsteken Dan kan ik ook wel even Tong uitsteken

Jan keizer, zwaaide naar me, toen ik naar hem zwaaide.
3j's, van alle 3 een knipoog, en jaap de witte trok een gekke bek naar me
Thomas Berge zei: "alsjeblieft" en ik zei: "dankjewel" Clown Kreeg een foto kaart van hem haha
Uhh,, Rene Riva heb ik uitgebreid mee gepraat, super gezellige kerel.
Rene karst uitgebreid mee gepraat. Ook een super leuke normale kerel.
Nick en Simon 1 x lekker mee gepraat, helemaal in het begin van hun carrierre, waren ze net een maandje uit. 2e keer was 3 mei en waren ze ontzettend arrogant, en vonden ze zich veel meer dan ons, dus heb ze ook negeert.
Gerald Troost, oude achterbuurman, liep regelmatig langs zijn huis tijdens hond uitlaten met vriendin, en in supermarkt
Lucas en Gea, lekkere kwebbels
Harm Wolters, iets stiller mannetje, wel gezellig [en klein Haha! ]
Erik Hulzebosch, vrolijke kerel, lekker mee gepraat
Yolanthe en jan zijn langs me gereden op de dijk van Volendam
Gebroeders ko, een knipoog van de blonde.
Manuel Venderbos, 2 x, 1 x op eo jongerendag, ben ik door hem op tv geweest, hij ging een intervieuw afnemen met weet-ik-veel voor mijn neus. Zat 1 stoeltje er achter. En hij is de beste vriend van mijn oude leraar, en Manuel is gek van maatschappijleer, en heb les van hem gehad, inclisuef bijles.

Weet er zo even geen meer.. Wel meer gezien, maar dat is tijdens optredens, zegmaar

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:28

Ruben Nicolai op het vliegveld van Eindhoven van het zomer
Acteur Jef uit GTST, weet zijn echte naam niet meer, maar hij heeft/ had hier en vakantie huisje

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:39

Oh ja, jaren geleden Roy Makaay tegen gekomen in een restaurant, hij speelde toen nog in het Nederlands Elftal

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:28

Litterbox schreef:
Ben ook André Hazes tegengekomen, maar toen lag ie in zijn kist in de auto Dromen

Hoe grof... Scheve mond
Niet grappig ook.

Ik ben een aantal bekende nederlanders tegengekomen, Martijn Krabbè en Victor Reinier zijn de 2 die me het eerste te binnenschieten. Verder heb ik 10 jaar geleden met Charly Lownoise & Menthal Theo, Romeo, Replay, die meidengroep van 10 jaar geleden die zo populair waren (geen ideeee hoe ze heten), de Vengaboys, Peter Andre voetbal gekeken Clown (Mijn toenmalige vriendje was dj en werkte voor de manager van Replay, en we hadden VIPkaartjes voor beachpop en toevallig moest net die dag het NL elftal voetballen).

Niemand die deze personen nu nog kent maar 10 jaar geleden waren het dus bandjes Haha!

De laatste 10 jaar nooit meer een bekend iemand tegengekomen.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:29

Boudewijn de Groot is een opdrachtgever van mn vader en hij komt vaak langs in de AH waar ik werk.
Verder heb ik nooit een BNer in het wild gespot Huilen van het lachen