iloveyah87 schreef:Bubsj dat ga ik inderdaad volgende keer maar doen haha..
Ik heb zijn ID weleens in handen gehad en daar stond het volgens mij niet op, of ik wist het niet. Ook hebben ze hier andere id kaarten als in Turkije....
Ik heb weer nieuws... Ik had Ergin gebeld, maar Ayer nam op.. Ayer begon over dat als ik dit huis niet verlaat dat Ergin de politie gaat bellen en dat hij niks meer met me te maken wilde hebben enz.. Dus ik zei tegen hem : Ayer ik weet dat hij op luidspreker staat en dat Ergin mee luistert en dat interesseert me niks. Wat wil hij tegen de politie zeggen? Het huis is niet van hem! Zeg maar tegen hem dat ik me geld wil en meer niet.. Daarna kreeg ik Ergin aan de telefoon. Hij brengt morgen het geld en stopt het in me koffer bij mij thuis. Ook zei hij dat hij mij niet kan bellen en ik hem niet, want zijn ouders en vrouw willen een uitdraai laten maken van de nummers die hij gebeld heeft en door wie hij gebeld is... Ook zei hij dat ik van hem het huis helemaal niet hoef te verlaten, maar dat de huisbaas dat wil. Gisteren schijnt hij bij Ergin thuis geweest tezijn en dat gezegt te hebben. Ergin schijnt daarop gezegt te hebben dat het niet mogelijk is om me nu zomaar op straat te zetten enz.. Vanavond gaat Ergin met hem praten of ik hier langer kan blijven en ik ga zelf ook nog met de huisbaas praten. Ook vroeg ik aan Ergin waarom hij me voorgelogen heeft anderhalf jaar. Het enige wat hij kon zeggen sorry, sorry, sorry het spijt me....
Donderdad gaan we waarschijnlijk praten om het aftesluiten. Maar het is zo in zo helemaal over!
En dan denk je van de liefde af te zijn, komt de jongen met wie ik werk ermee dat hij me mee wilt nemen naar Turkije en me leuk vindt blablabla.. ( als ik vertel hoe het gegaan was liggen jullie in een deuk ). Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat er voorlopig geen liefde is voor mij hihi
Allemaal trouwens weer heel erg bedankt
Het was dit stukje