Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 22:20

iloveyah87 schreef:
Bubsj dat ga ik inderdaad volgende keer maar doen haha..
Ik heb zijn ID weleens in handen gehad en daar stond het volgens mij niet op, of ik wist het niet. Ook hebben ze hier andere id kaarten als in Turkije....

Ik heb weer nieuws... Ik had Ergin gebeld, maar Ayer nam op.. Ayer begon over dat als ik dit huis niet verlaat dat Ergin de politie gaat bellen en dat hij niks meer met me te maken wilde hebben enz.. Dus ik zei tegen hem : Ayer ik weet dat hij op luidspreker staat en dat Ergin mee luistert en dat interesseert me niks. Wat wil hij tegen de politie zeggen? Het huis is niet van hem! Zeg maar tegen hem dat ik me geld wil en meer niet.. Daarna kreeg ik Ergin aan de telefoon. Hij brengt morgen het geld en stopt het in me koffer bij mij thuis. Ook zei hij dat hij mij niet kan bellen en ik hem niet, want zijn ouders en vrouw willen een uitdraai laten maken van de nummers die hij gebeld heeft en door wie hij gebeld is... Ook zei hij dat ik van hem het huis helemaal niet hoef te verlaten, maar dat de huisbaas dat wil. Gisteren schijnt hij bij Ergin thuis geweest tezijn en dat gezegt te hebben. Ergin schijnt daarop gezegt te hebben dat het niet mogelijk is om me nu zomaar op straat te zetten enz.. Vanavond gaat Ergin met hem praten of ik hier langer kan blijven en ik ga zelf ook nog met de huisbaas praten. Ook vroeg ik aan Ergin waarom hij me voorgelogen heeft anderhalf jaar. Het enige wat hij kon zeggen sorry, sorry, sorry het spijt me....
Donderdad gaan we waarschijnlijk praten om het aftesluiten. Maar het is zo in zo helemaal over!

En dan denk je van de liefde af te zijn, komt de jongen met wie ik werk ermee dat hij me mee wilt nemen naar Turkije en me leuk vindt blablabla.. ( als ik vertel hoe het gegaan was liggen jullie in een deuk ). Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat er voorlopig geen liefde is voor mij hihi

Allemaal trouwens weer heel erg bedankt Haha!

Het was dit stukje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:20

Oh ja, klopt dat had je al verteld. Maar hoe het ook zij, het blijft een feit dat de dingen gaan veranderen en waarschijnlijk niet in jouw richting. Hopelijk krijg je donderdag gewoon concrete afspraken met hem en is die onzekerheid in ieder geval voorbij.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 22:23

Opzich is het geen onzekerheid. Ik waar me gewoon af waarom. Ik vraag me af wat hem bezielde.. Het is geen onzekerheid van me zelf, want ik weet dat het nergens aan gelegen kan hebben...Ik ben benieuwd wat voor antwoorden hij gaat geven...

En inderdaad we kunnen bijna een clubje gaan starten en een foute-mannen handboek maken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:26

Hoe herken ik een foute man????????
Door: Kiwiko, iloveyah87 en Lovely. Als dat niet verkoopt, weet ik het ook niet meer. Uiteraard ook vertaald in het Turks en Grieks Haha!.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 22:28

En Lynn Nikita. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:33

En eigenlijk de rest ook wel Haha!.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 22:51

Ik ga zo slapen, tenmiste... Hopen dat ik in slaap val en niet weer brakend wakker wordt morgen ochtend...
Allemaal weer heel erg bedankt trouwens, ik voel me wel al wat rustiger als gister in mijn hoofd, dus ik hoop dat het een beetje mee helpt met mijn nachtrust!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 23:20

Wow wat een verhaal zeg...
Ik heb geen ervaring met verhalen zoals de jouwe, maar wilde je toch even sterkte wensen de komende tijd. Het zal goed zijn om het af te sluiten! En je verdient echt veel beter als dit!!!!
Hopen dat je nu al slaapt Knipoog beetje tot rust komen kan geen kwaad denk ik!!!! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:44

Wat een verhaal zeg.. wist je dit allemaal niet van te voren? Als jullie elke dag bij elkaar waren, waar was dat dan? Bij hem thuis, of bij jou thuis? Zoiets moet je toch merken???

Pak je spullen, ga weg, en ga lekker terug naar Nederland, en zet hier alles weer op een rijtje!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:13

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:19

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:22

De titel van het boek: Foute mannen onder de loep! Haha!

Hoe ist nu met je TS?

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:31

heftig hoor allemaal, sterkte ermee

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:35

Jeetje het verhaal krijgt toch weer een hele wending zo. hopelijk heb je donderdag een goed gesprek en worden er wat dingen voor je duidelijk.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:39

Als jullie een boek gaan schrijven, bewaar dan ook een hoofdstukje voor mij Knipoog

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:08

Nicky, je bent een wijf met ballen!! Haha! Laat die stakker het lekker bekijken zeg!! Huilen van het lachen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:26

Ik moet af en toe stiekem wel lachen om reacties van bokkers in zulke topics Nagelbijten / Gniffelen

Gelukkig komen er bijna altijd sterke en onafhankelijke jongedames/vrouwen uit.. zo ook de TS Lachen
Petje af!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:26

Nou als jullie er een boek over gaan schrijven koop ik hem Knipoog Kan met mijn 19 jaar nog heel wat types tegenkomen merk ik maarweer Tong uitsteken

TS: Ik heb wel bewondering voor je! Zo te lezen weet je je aardig staande te houden en je best te redden. You go girl! Komt helemaal goed en je verdient veel beter dan deze man!

'Gelukkig' heeft een foute kerel zich pas geleden zich tegen mij beschermd. Hij gebruikt drugs. Ik ben anti-drugs. Ik wou het opzich wel proberen, misschien groeide er wel wat moois uit. Maargoed opeens liet meneer het contact verwateren.... De reden 'de drugs' tjah....

(beetje zuur dat hij nu wel een weddenschap aan kan gaan van 100 euro om te stoppen met roken en voor mij niet met drugs kan stoppen. In mijn ogen best krom! En nu? Naja zomer komt er aan en gewoon lekker feesten. Alle tijd van de wereld Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:29

A_lette, het aangaan van een weddenschap is niet zo moeilijk, winnen wordt lastiger Lachen. Het gaat hem waarschijnlijk niet alleen om de drugs, maar is het meer dat de heel manier van leven verschilt tussen jullie. Wees maar blij dat het niks werd Knipoog.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:32

Lovely schreef:
A_lette, het aangaan van een weddenschap is niet zo moeilijk, winnen wordt lastiger Lachen. Het gaat hem waarschijnlijk niet alleen om de drugs, maar is het meer dat de heel manier van leven verschilt tussen jullie. Wees maar blij dat het niks werd Knipoog.

Ben ik ondertussen ook wel blij om denk ik. Vooral op de manier waarop dit is gegaan. Hij had eerst nieteens het lef om het tegen mij te zeggen Verward
Heb hem eigenlijk ook nog niet weer gesproken.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 12:21

ohh meid wat vind ik dit banketstaaf voor je. je leek zo gelukkig. maar als ik heel eerlijk mag zijn, hij heeft tegen je gelogen, dan ben je beter af zonder hem. al wil je dit nu misschien helemaal niet horen. sterkte en een dikke x

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 15:21

Dank jullıe wel! ık heb gıster gelukkıg nıet lang wakker gelegen..

Lonneke Ik was ook heel gelukkıg met hem.. Ik wıl hem zeker ook never te nımmer ooıt terug wat betreft een relatıe! Ik zal hem nooıt meer kunnen vertrouwen met wel mooı verhaal of belofte hıj ook komt...Ik heb al een hele hoop mensen gevraagt of ze toevallıg een huısje weten, dus dat komt waarschıjnlıjk ook wel goed..
Ik heb nıks meer van hem gehoord trouwens. Ik zıt nu op me baas te wachten om me naar huıs te brengen en ık hoop dat ergın mıjn geeld ın mıjn koffer gedaan heeft Clown

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:26

Naja als het vertouwen in hem wat deze belofte terecht is dan zit het in de koffer neem ik aan?
Wel het minste wat hij kan doen, afspraken nakomen.

Fijn dat je nu wel beter hebt geslapen Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 16:05

Nou, hij schijnt pas morgen weer te gaan werken en dus krijg ik mijn geld morgen of overmorgen (dit vertelde Ayer me)..

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:07

Ik vrees ervoor of jij je geld ooit nog gaat krijgen. ze zijn je aan het lijntje aan het houden...

Kun je niet naar de politie stappen?