Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 11:20

Siegje schreef:
Nog steeds die eeuwig durende iscussie over Hunkemoller en Lingerie. Deze topic is nogmaals bedoeld voor merklingerie.

Misschien kun je dan beter naar een forum voor sjieke lingerie gaan?
Of een besloten topic maken?

Je vraagt of er mensen zijn die merk lingerie dragen, daar krijg je gewoon antwoord op.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 11:21

Nee ik wijd een topic aan merklingerie. Lachen

Is er hier trouwens iemand bekend met het merk SAPPH? En heeft ook iemand ervaring hiermee? Het is een soort van Marlies Dekkers rip-off van mindere kwaliteit en pasvorm. Maar voor een hele schappelijke prijs. Ik verkocht het in de winkel veel aan jongere meisjes. Ik kon er zelf weinig mee maar hoe vinden de mensen met een kleinere cupmaat het?

www.sapphlingerie.com
Laatst bijgewerkt door Siegje op 24-06-08 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 11:22

En die loopt toch niet zoals je wilt?
Dan moet je het op een andere boeg nemen..

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 11:41

BCS schreef:
Ik koop gewoon wat ik mooi vind en lekker vind, of dat nu 150 euro kost of 1,50...

Ik heb denk ik zo'n 30 bh's in alle kleuren en motieven! Zie ik niet zo snel gebeuren als je een BH van 150 euro koopt.. draag je hem tot hij op is.. heeft je vriend ook zoiets van "heb je haar weer met die BH' Clown

mwoah heb er toch ondertussen 12 stuks liggen hoor.... meer heb ik eigenlijk ook niet nodig en daarnaast draag ik eigenlijk alleen maar zwarte lingerie dus alle kleuren en motieven hoeven van mij niet zo... mijn kleding is ook overwegend zwart dus daar staat zwarte lingerie ook het mooiste onder...
Nee die heeft zoiets van koop volgende maand maar een nieuwe deze maand gaat het geld ergens anders aan op Haha! Hij kent me niet anders dus heeft er maar mee te leven. Als ik andere lingerie draag van bv H&M dan wordt ik er chagarijnig van alles gaat alle kanten op, bh bandjes die nog eens afzakken beugels die prikken, slechte pasvorm, na 2x dragen zo uitgezakt dat het helemaal geen steun meer bied.... nee dan heeft hij me liever in die dure bh`s ben ik tenminste een beetje te genieten Knipoog

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 13:15

Als een topic wil openen over merklingerie dan moet je niet als titel: Lingerieliefhebbers? nemen.
Niet iedereen die lingerie leuk vindt zal alleen maar setjes van 150€ kopen. Je krijgt dan vanzelfsprekend reacties van mensen die blij zijn met lingerie van de H&M of de Hunkemöller. Zeker als mensen gaan roepen dat de pasvorm van goedkope bh's waardeloos is, goedkope bh's snel kapot gaan etc. dan is het logisch dat je tegenreacties krijg van mensen die hier geen last van hebben.
Bovendien is de scheidingslijn maar klein, je hebt het nu zelf over SAPPH, wat in prijs toch al dicht in de buurt komt bij de Hunkemöller.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:00

Siegje schreef:

Is er hier trouwens iemand bekend met het merk SAPPH? En heeft ook iemand ervaring hiermee? Het is een soort van Marlies Dekkers rip-off van mindere kwaliteit en pasvorm. Maar voor een hele schappelijke prijs. Ik verkocht het in de winkel veel aan jongere meisjes. Ik kon er zelf weinig mee maar hoe vinden de mensen met een kleinere cupmaat het?

http://www.sapphlingerie.com

Ik pas het nu net, het gaat tot E. En ik vind het fijne bh's naar de prijs. Zitten ook erg fijn, beste bh's in deze prijsklasse die ik heb gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:34

Over het van een goede sportBH, ik heb sinds kort een goede gevonden..van het merk Schiesser.
Ik heb 70E, en aangezien met rijden je borsten 3 bewegingen/seconde maken..
En het helpt ook wel wat als ik een wat strakker shirtje aan heb, geeft ook al wat minder gehobbel haha..
Maar eerst waren ze gewoon pijnlijk na het rijden, en nu is dat over..en borstencreme helpt ook na het rijden..wordt de huid weer beetje verzacht.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:53

Ik draag gewoon h&m-etjes Clown Ik groei nog, dus waarom zou ik dure lingerie kopen?

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 20:21

Eowyn3003 schreef:
Ik draag gewoon h&m-etjes Clown Ik groei nog, dus waarom zou ik dure lingerie kopen?

Omdat je in groei bent en je waarschijnlijk niet wilt dat je borsten later gaan hangen. Knipoog Nu zeg ik niet dat borsten persé gaan hangen van goedkope lingerie, maar de kans is in ieder geval kleiner als je goede stevige bh's draagt.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:39

Ik heb maar een A-cup en Esprit heeft veel kleine maten (of het valt gewoon klein uit) waardoor dat echt mijn favoriet is. Maar ik heb ook bh's van de Hema die na 2 jaar nog steeds mooi en goed zijn.

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:45

Ik weet niet of het al vermeld is ...

Voor de sportliefhebbers : Marie Jo heeft net een nieuwe sportcollectie ontworpen, het zou pas in september in de winkels komen maar werd enkele weken geleden al voorgesteld.

Voor foto's : http://www.elsibel.com/post/care/marie- ... tcollectie

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:59

Sheran schreef:
Hai mensen Haha!

Ik dacht: hier kan ik vast wel terecht met mijn vraagje.

Kennen jullie een winkel die cup 60F heeft/kan bestellen, voor een redelijke prijs?

Haha!

Mag dus ook merklingerie zijn he Haha!
evt is 65E ook goed (maar die vind ik ook nergens).

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:15

Meld me ook hier Haha!
Vanwege mijn maat kom ik al snel uit bij de duurdere merken. Geweldig mooi spul maar mijn bankrekening is er minder blij mee.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alle 10 pagina's van dit topic gelezen heb hoor, dus misschien is het al eens gevraagd. Maar heeft iemand ervaring met de volgende site http://www.lingerie-outlet.nl/index.html

Ik heb nu merken als Feline en PrimaDonna.
Marlies Dekkers vind ik ook prachtig maar is helaas niet in mijn maat te vinden.

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:18

Als ik even onbeleefd mag zijn ? Haha!

Welke maat heb jij dan ? Ik heb nu 70E (vind dat toch groot genoeg Tong uitsteken ) en draag ook gewoon Marlies Dekkers. Het voordeel van die maat is wel dat ik altijd nog redelijk veel keuze heb , de C en D is altijd meteen uitverkocht ...

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:06

Ja hoor dat mag Haha!
Ik heb 85G. De lijn van Marlies Dekkers gaat meestal maar tot F.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:17

Hier een marlies fan! Clown
Ben helemaal weg van de bh's van marlies dekkers. Ik ga altijd naar maastricht en de verkoopsters zijn echt super aardig en helpen je heel goed. Ik wilde een keer iets ruilen maar was het bonnetje kwijt. Toen ik belde mocht ik gewoon langskomen om het te ruilen, daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Broekjes en strings heb ik ook van marlies maar ook van andere merken zoals hunkemoller enz.
De bikinis zijn trouwens ook een aanrader om eens te gaan kijken.
Nu ik wat grotere meisjes heb Bloos vind ik een merk BH wel prettig, toen ik die nog niet had kreeg ik soms gewoon pijn. Bloos dat heb ik nu niet meer.
Heb trouwens ook 3 Saphh bhs in de kast, daar ben ik ook best tevreden over. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 10:24

Siegje schreef:
Eowyn3003 schreef:

Omdat je in groei bent en je waarschijnlijk niet wilt dat je borsten later gaan hangen. Knipoog Nu zeg ik niet dat borsten persé gaan hangen van goedkope lingerie, maar de kans is in ieder geval kleiner als je goede stevige bh's draagt.

pft,jij zou bij tellsell moeten gaan werken,ik heb echt "bewondering"voor je verkooptalent.. Knipoog Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:21

Hoera, ik ben toch geslaagd, eindelijk Tong uitsteken. En niet bij de chique zaken, maar bij de V&D.

En al gaat deze BH misschien niet zo heel lang mee, het is toch beter om eentje te kopen die aanvankelijk wel past, dan eentje die nooit gepast heeft Clown

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:27

Ohja, rare vraag hoor, maar hoe voorkomt een BH dat je borsten gaan hangen? De beugels zitten altijd onder je borsten, en als je borsten lager hangen zitten je beugels toch ook lager? Is het niet alleen om te voorkomen dat ze gaan 'zwabberen'? Of zeg ik nu iets heeeeel doms? Bloos

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:31

ik heb een flinke cub e en is soms best lastig om mooie bhs te kopen bij hunkemoller. voor de kleinere maten zie altijd wel wat leuks maar helaas niet voor mij. heb laatst wel een hele leuke gekocht in leuke kleurtjes dus toch weer een beetje blij.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:10

Sheran schreef:
Ohja, rare vraag hoor, maar hoe voorkomt een BH dat je borsten gaan hangen? De beugels zitten altijd onder je borsten, en als je borsten lager hangen zitten je beugels toch ook lager? Is het niet alleen om te voorkomen dat ze gaan 'zwabberen'? Of zeg ik nu iets heeeeel doms? Bloos

Dat is ook nooit bewezen hoor. Google het maar eens bijvoorbeeld op http://nl.wikipedia.org/wiki/Bustehouder
Er zijn zelfs wetenschappers die beweren dat als je nog jong en in de groei bent een bh dragen juist hangborsten veroorzaakt. Zeker als je niet hele grote borsten hebt (wat meestal nog niet is als je jong bent)
Ik heb ook weleens gehoord dat het geven van borstvoeding na de bevallen heel veel kan schelen, achja de zwaartekracht zet toch door op den duur.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:17

ik heb 1 setje van Marlies Dekker, en ik moet zeggen dat die onwijs lekker zitten maar vooral je sexy laten voelen (ookal zit er nog wat boven..). Als ik het geld had had ik meer setjes gekocht!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:12

Ik ben gisteren naar beverwijk geweest.
Hier zit een marlies dekkers outlet winkel. dit is echt een aanrader! Je hebt er een setje voor zo'n 65 euro, en dat is normaal een heel stuk meer.
Heb er 2 bikinis gekocht een bh 2 string en een shirt met lange mouwen en blote rug. Zijn collecties van bijv vorig jaar die niet verkocht of teveel ingekocht zijn. Ik vond t er echt geweldig.
Mocht iemand t nummer ervan willen, kan ik dat hier wel plaatsen. Ik heb vantevoren ook gebeld of ze veel bhs en bikinis in mijn maat hadden. (er hing heeeel veel 85B )

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:49

Siegje schreef:

Ik heb die bh met extra bandje bovenop van Sapph.
Leuke BH maar geen optimale pasvorm en ondersteuning zoals bij Marlies Dekkers wel, maar wat wil je ook met een bh voor 25 euries.
Voor een kleine cup zitten ze vast prima maar ik ben er geen fan van Lachen
Maar hij ziet er leuk uit dus voor erbij kan het prima voor af en toe Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:37

Siegje schreef:

ik ben er helemaal fan van! klein geschapen valt ook wel weer mee met mijn 70D. Past prima in Sapph. Blijft mooi (gaan gewoon in de wasmachine), veel variaties in broekjes (string, slip, hipster, boxer) en zit prima.
Is inderdaad een marlies Dekkers rip-off, maar ik koop liever 3 setjes dan 1 setje.