Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Als je het politiebureau belt dan bel je toch met de brief bij de hand![]()
Voorkomen is ook wat anders als op het politiebureau op een afspraak komen hoor.
Voorkomen doe je bij de Officier van Justitie.
Ik begin het allemaal toch wel slordig van jou en je ouders te vinden.
Dioxide schreef:De politie-enveloppen die ik gehad hebben waren toch echt wit met alleen het politie logo aan de voorkant en aan de binnenkant niets bijzonders voor zover ik me kan herinneren. Vind dit hele topic eigenlijk maar een vreemd verhaal![]()
LadyElmira schreef:Slimmerik ik kan er niets aan doen dat ik overal en nergens woon. Ik woon waar ik mij het fijnste voel en op dit moment ben ik bij mijn vriend, ligt de brief bij mijn vader die tevens werken is en er is daar vandaag niemand thuis..en mijn moeder zit ook bijna 20 kilometer verder op. Het moet maar even zo. Ik dacht dat ik die brief in mijn tas had gedaan maar ik was hem dus vergeten, kan gebeuren. Ik vind dat je altijd zo snel roept dat mijn ouders slordig te werk gaan oid en ik vind dat eigenlijk helemaal niet leuk.
Maanling schreef:Man, als ik zoiets zou hebben zou ik binnen een uur bij de politie aan de deur staan en dan werd het opgelost. Punt uit.
Hoe dit nu al 9 topicpagina's kan duren…
Beetje vaagjes.

Dioxide schreef:Je zoekt allerlei uitwegen om níet te hoeven gaan TS, ga gewoon of kap met zeuren.. Ook als je minderjarig bent mag je zonder ouder op het politiebureau verschijnen.

LadyElmira schreef:Ik ga niet naar het bureau, kost me 20 euro en twee uur heen en twee uur terug reizen. Overigens kan ik daar wel alleen heen maar ik ben minderjarig, mijn ouders hebben de uitnodiging in de eerste instantie gehad. Ik zou bijvoorbeeld ook niet met mijn vriend even met de auto kunnen gaan rijden..want mijn ouders moeten ook mee. Ik laat het hierbij, ik hoor wel wanneer de nieuwe afspraak staat en dán regel ik vervoer om te gaan.
LadyElmira schreef:Dioxide schreef:Je zoekt allerlei uitwegen om níet te hoeven gaan TS, ga gewoon of kap met zeuren.. Ook als je minderjarig bent mag je zonder ouder op het politiebureau verschijnen.
Ik zoek geen uitwegen, ik ga gewoon niet. Zo simpel is het, en dit bedoel ik niet kattig. Maar als ik zeg dat ik niet ga heb ik niet nog tien mensen nodig die mij zeggen dat ik wel moet gaan. Uitweg zoeken of niet, ik ga op mijn afspraak..niet eerder.

geintje natuurlijk Dioxide schreef:Je zoekt allerlei uitwegen om níet te hoeven gaan TS, ga gewoon of kap met zeuren.. Ook als je minderjarig bent mag je zonder ouder op het politiebureau verschijnen.
Het lijkt wel een klucht te worden inmiddels. Cayenne schreef:Misschien dat er ongeregeldheden worden verwacht? Dat was hier in de buurt ook het geval.
Ik ben trouwens ook wel eens op zondag op het politiebureau geweest hoor.
Zo vreemd is dat niet
Cayenne schreef:Misschien dat er ongeregeldheden worden verwacht? Dat was hier in de buurt ook het geval.
Ik ben trouwens ook wel eens op zondag op het politiebureau geweest hoor.
Zo vreemd is dat niet