Hey allemaal!
Nou, ik ben net een halfuurtje thuis hoor.
Het examen ging redelijk. In ieder geval beter dan het eerste en ik weet vrijwel zeker dat ik een hoger punt heb, MAAR.. helaas niet hoog genoeg dat het iets aan mijn eindcijfer veranderd.. en dat wilde ik zo graag.
Maarja, ik heb mijn best gedaan en nu hoef ik lekker NOOOOOOIT meer in mijn ganse leven (

) iets voor de middelbare school te doen!!

Oeh, en dat voelt wel goed hoor!!
Ik ben er nu echt hélemaal vanaf.. en ik kan ergens wel janken joh.. ik heb het gewoon gehaald!! Alles!! Ieder examen en dan ook nog de her!
Mensen, ik ben top!! :D

Haha, sorry, nee maar het gevoel, het besef is er nog niet echt, maar ik weet wel dat ik er vanaf ben, heerlijk!!
Net nog een mailtje gehad van die mensen in Zeeland, oh ik heb er zó'n zin in!! Nog 2,5 week ofzo..!
Verder had mijn broertje (die dus ook bij N's broertje in de klas zit) vandaag een toneeluitvoering en ik was er vanuit gegaan dat de ouders van dat broertje ook zouden komen en dus had ik mijn broertje gevraagd of hij even kon regelen dat N's broertje (volgen jullie het nog?

) zijn moeder zou bellen en dat ze mijn cap die daar nog ligt zouden meenemen.
Maar die kwamen niet.. en nu moet ik dus wat anders bedenken.
Want no way dat ik daar nog voor 7 juli heenga...
En waarom ik zo spät zuhause bin? Nou, ik ben meteen doorgegaan naar Eindhoven, om daar naar een kamer te kijken. Maar dat was echt helemaal niks.. de huurbaas woonde ook in dat huis.. iedere dag samen mét hem eten.. leek meer op een gezin ofzo..
*zucht* De zoektocht naar een leuke kamer gaat weer dooor hoor.
Nou, ik ben ontzettend moe, gisteren tot laat (vroeg

) geleerd, vanochtend ook nog geleerd, 3 uur zeer intensief op mijn examen geconcentreerd, in de trein gesprongen, beetje in Eindhoven rondgehuppelt, kamer bekeken en weer terug...
Morgen heb ik misschien wat nuttigere dingen te melden, nu ben ik gewoon simpelweg MOE.
Welterusten iedereen!!