suus_Mette schreef:In apeldoorn zit ook een winkeltje, ik vind het altijd een beetje een rare winkel maar mijn moeder heeft er al 3 gala jurken gekocht! Heel mooi en ook niet duurder dan 100 euro!
Naam, adres, iets, please
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

suus_Mette schreef:In apeldoorn zit ook een winkeltje, ik vind het altijd een beetje een rare winkel maar mijn moeder heeft er al 3 gala jurken gekocht! Heel mooi en ook niet duurder dan 100 euro!

Oekie schreef:Weten jullie mss ook een site voor leuke kapsels waar beschreven staat hoe je het moet opsteken enzo?
Oekie schreef:Weten jullie mss ook een site voor leuke kapsels waar beschreven staat hoe je het moet opsteken enzo?

Daar houd ik altijd wel van; niet zo standaard.

Corelli schreef:suus_Mette schreef:In apeldoorn zit ook een winkeltje, ik vind het altijd een beetje een rare winkel maar mijn moeder heeft er al 3 gala jurken gekocht! Heel mooi en ook niet duurder dan 100 euro!
Naam, adres, iets, please
karinFTbing schreef:Mijn jurken zijn binnen!
Ik weet alleen echt niet welke ik moet kiezen!
De eerste:
Let op! Er zit een band, als je heel goed kijkt zie je hem goed.
De tweede:
In het echt zijn het meer kralen dan van die mooie glinsterende dingen
De tweede is mooi en springt meer in te oog, maar ik vind de eerste mooier zitten. De tweede zit strak rond je middel en te los rond je buste. De eerst vind ik mooier vallen.

! We hadde t eerst gewoon proef geprobeerd de dag ervoor, alleen dat mislukte helaas
Gister is het wel gelukt:

wat vinden jullie ervvan?
. wel leuke reacties gehad! niet verwacht
. Oekie schreef:Oeehhh leuk!
Veel plezier alvast!
@Miriam, mijn moeder moest vandaag naar de kapper en had het gelijk gevraagd, bij ons is het 25 tot 35 euro.
35 euro als je er allemaal klipjes enzo in laat doen die je dan ook mag houden.
Ik vind het toch wel heel duur voor een avondje hoor
Ik probeer een redelijk simpel kapsel op internet te zoeken en dan aan mn moeder vragen

(dalijk vin je t kei lelijk
) Ennem we hebbeng ewoon de dag van te voren gekeken of het kn, anders hadde we t echt geruinerd op de dag zelf met die haarlak enzo
! Ennee je haar ziet er bij de kapper wel super uit! dat had ik vorig jaar, maar dna ben je idd rond de 30 euro kwijt... en dan nog je jurk, en de auto.. en drank, en toegangskaartjes..
idd duur avondje.
. Mijne was dan gehuurd èn heb danelke kee een andere

Wijd uitstaand en de petticoat komt er een randje onderuit..
ChantalSmook schreef:n.a.v. mijn andere topic, kwam ik heir terecht
Maarrem ik heb dus gsiter gala gehad met mijn vriendje!! ( zijn gala) Een vriendinnetje heeft mijn haar gedaan! We hadde t eerst gewoon proef geprobeerd de dag ervoor, alleen dat mislukte helaas
Gister is het wel gelukt:
voor;):
En naa...wat vinden jullie ervvan?
Ik was trouwens benieuwd wat voro vervoer jullie ahdden!
We hadden zelf al een auto geregeld alleen helaas op t laatste moment afgezegd..
En toen besloten lopend te gaan ( omde hoek uit onze oude auto gegooid![]()
. wel leuke reacties gehad! niet verwacht
.

) 
Meer hard paars..Indigo ofzo..