Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

SONY schreef:Inderdaad dit topic gaat toch niet specifiek over haar al lijkt het wel zo...
Waarom reageren moderators hier niet?! dit is of-topic!
iefke schreef:Graag ontopic en respectvol reageren. Alvast bedankt voor de medewerking.[/mod]
SONY schreef:Maar mystica dat is jouw verhaal, jouw ervaring je kant niet alles generaliseren en over één kam strijken natuurlijk!
Dit hoeft lang niet altijd zo te zijn.
Mijn verhaal ging er eigenlijk om dat ik duidelijk wilde maken dat ik al die tijd heel goed wist waar ik mee bezig was, en ik wist ook ongeveer waar hij mee bezig was. Gelogen heeft hij nooit, verzwegen wel. En ik wist dat het fout was. Maar blijkbaar is dat op zo'n leeftijd niet genoeg reden om het te stoppen. En ik zou op dat moment ook nooit toegegeven hebben dat het fout was. Ik weet niet eens meer wat mijn beweegredenen waren
Ja ik hield van hem ( nog steeds heeft hij een bijzondere plek) en ik waardeerde dat hij eerlijk was en aangaf dat zo gauw ik niet meer verder wilde, hij me zonder tegenstribbelen etc met rust zou laten. Daarom zeg ik ook dat ik er geen spijt van heb, want dat heb ik niet. Maar dat maakt het nog steeds niet goed 

Met eiegen ervaring kun je iemand niet voor fouten behoeden, die fout moet zelf gemaakt worden. De tijd zal het leren of het in het geval van WinSel wel of niet goed is geweest. Ik blijf het echter raar vinden dat je na gaat vragen of dit legaal is of niet

faye schreef:ALs je als 15 of 16 jarige een relatie hebt met een vent van in de dertig, heb je dus een relatie met een pedofiel. En die valt niet voor niets op jou. Dus als je volwassener wordt zul je waarschijnlijk net zo hard ingeruild worden voor een jonger slachtoffer, dat is nou eenmaal waar ze op vallen.
SONY schreef:Dat was al een tijdje geleden en er word niet echt gehoor aangegeven toch?

faye schreef:ALs je als 15 of 16 jarige een relatie hebt met een vent van in de dertig, heb je dus een relatie met een pedofiel. En die valt niet voor niets op jou. Dus als je volwassener wordt zul je waarschijnlijk net zo hard ingeruild worden voor een jonger slachtoffer, dat is nou eenmaal waar ze op vallen.

Mareska schreef:faye schreef:ALs je als 15 of 16 jarige een relatie hebt met een vent van in de dertig, heb je dus een relatie met een pedofiel. En die valt niet voor niets op jou. Dus als je volwassener wordt zul je waarschijnlijk net zo hard ingeruild worden voor een jonger slachtoffer, dat is nou eenmaal waar ze op vallen.
Weet niet of ik het hier mee eens ben.. Maar ik zou wel eens willen weten waar het verstand bij de volwassene dan zit, denk dat je lang kunt zoeken voor je dat gevonden hebt. Al dat gepraat over "als het gevoel maar goed is", mensen vergeet niet dat je ook nog zoiets als "verstand" hebt... (Ik heb het nu over de strafbare relaties dan he)
Is iedere man die bijvoorbeeld 40 is en met iemand van 20 heeft dan ook een efebofiel?
bromfiets schreef:faye schreef:ALs je als 15 of 16 jarige een relatie hebt met een vent van in de dertig, heb je dus een relatie met een pedofiel. En die valt niet voor niets op jou. Dus als je volwassener wordt zul je waarschijnlijk net zo hard ingeruild worden voor een jonger slachtoffer, dat is nou eenmaal waar ze op vallen.
Zou dat echt altijd zo zijn?
SONY schreef:VraagjeIs iedere man die bijvoorbeeld 40 is en met iemand van 20 heeft dan ook een efebofiel?
Denk het niet. Mijn vriend en ik verschillen 20 jaar, maar voor mij heeft hij gewoon relaties gehad met vrouwen ook wel jonger maar ook zeker van zijn eigen leeftijd langere realties gehad en getrouwd geweest!
SONY schreef:VraagjeIs iedere man die bijvoorbeeld 40 is en met iemand van 20 heeft dan ook een efebofiel?
Denk het niet. Mijn vriend en ik verschillen 20 jaar, maar voor mij heeft hij gewoon relaties gehad met vrouwen ook wel jonger maar ook zeker van zijn eigen leeftijd langere realties gehad en getrouwd geweest!
Het vallen op een puber (of adolescent dan, beter woord voor 20 jarige) als je al een volwassen man bent wilt zeker niet zeggen dat je een efebofiel of whatever bent (niet dat het een crime is om efebofiel te zijn, daar kies je niet zelf voor, wat mensen ook denken of zeggen). Deze mannen in kwestie voelen zich niet per se constant aangetrokken tot pubers of adolescenten.