Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor.
Ik denk dat ze je officiele naam gebruiken, dus als je getrouwd ben de naam waarmee je getrouwd ben (als je de naam van je man heb aangenomen of de gecombineerde naam)Sammie schreef:ZegNiet van die moeilijke vragen stellen hoor.
Ik denk dat ze je officiele naam gebruiken, dus als je getrouwd ben de naam waarmee je getrouwd ben (als je de naam van je man heb aangenomen of de gecombineerde naam)
*denk ik*
ik heb ook altijd pech
Sammie schreef:ZegNiet van die moeilijke vragen stellen hoor.
Ik denk dat ze je officiele naam gebruiken, dus als je getrouwd ben de naam waarmee je getrouwd ben (als je de naam van je man heb aangenomen of de gecombineerde naam)
*denk ik*
Maar weet niet hoe dit bij de belastingdienst gaat. Ik denk dat je het kan zien aan de naam die op de brief staat waarin ze vragen je formulier in te vullen 
)
(voor mn nieuwe auto..
) Mando schreef:Hier ook een W... dus we wachten rustig af.
Ik heb werkelijk geen idee wat ik terugkrijg. 
Liezel1 schreef:zijn ze dit jaar nou later dan voorgaande jaren of ligt dat aan mij?
, namelijk de V.
Lous schreef:Verdorrie als ze bovenaan het alfabet beginnen ben ik weer als een van de laatste, namelijk de V.
Achternaam discriminatie noem ik het altijd
Lous schreef:Verdorrie als ze bovenaan het alfabet beginnen ben ik weer als een van de laatste, namelijk de V.
Achternaam discriminatie noem ik het altijd