Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:je moet het zien als positieve discriminatieje wordt er gezonder van, frisser en niet rokers kunnen eindelijk ongestoord genieten zonder die stank om zich heen..
BarbaLala schreef:Zolang je er maar geen andere mensen onnodig mee lastig valt.
Prima als kroegbazen zelf besluiten dat er niet gerookt mag worden in hun bedrijf, maar om dat collectief vast te leggen
katiavl schreef:Discriminatie voor een kankerverwekkende stof hahah die is goed. Ik zie straks ook campagnes voorbijgaan met free the asbest.
Met zo een pratend stukje asbest die roept "stop de discriminatie, ik ben ook maar materiaal"![]()
Vjestagirl eindelijk iemand die tot de tien procent behoord ze bestaan toch
BarbaLala schreef:CtjeLief schreef:je moet het zien als positieve discriminatieje wordt er gezonder van, frisser en niet rokers kunnen eindelijk ongestoord genieten zonder die stank om zich heen..
Discriminatie = discriminatie.
Nadya schreef:En als jongeren dan maar op straat gaan hangen om te zuipen en te roken, dan zegt dat meer over die jongeren zelf dan over de regel.
Olle schreef:Nadya schreef:En als jongeren dan maar op straat gaan hangen om te zuipen en te roken, dan zegt dat meer over die jongeren zelf dan over de regel.
Dit is wel erg kort door de bocht..
Splinter schreef:als je echt schone longen wilt, moet je in zwitserland gaan wonen![]()
wat denk je van al die uitlaatgassen en erger nog het fijnstof wat daarmee vrijkomt!
Maar wat ik al eerder zei ik wil toch stoppen dus voor mij maakt het niet zo uit,
ik vind het alleen een beetje kort door de bocht dat niet rokers alleen door rokende mensen slechte longen zouden krijgen