Hebben we ze ook.

Met bijpassende bekini's
Hele leuke rose met bloementjes en verschillende kleuren maar ook korte van die soort hotpants alleen dan wel iets langer valt net over je kont zeg maar die zijn ook leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) die is geloof ik van o'neill... zal morgen even kijken, kan ik ook even een foto plaatsen
... hij was wel dúurrrr trouwens... maar ik vond 'm zo leuk... kon 'm niet laten hangen
)
Maartje1990 schreef:Ik heb er zelf ook een nu... gehaalt bij de intersport... ook een voor meiden (tenminste, er zit geen netje in ofzo... en hoeveel jongens lopen in een roze boardshort rond?) die is geloof ik van o'neill... zal morgen even kijken, kan ik ook even een foto plaatsen
... hij was wel dúurrrr trouwens... maar ik vond 'm zo leuk... kon 'm niet laten hangen
Saskiaatje schreef:Maartje1990 schreef:Ik heb er zelf ook een nu... gehaalt bij de intersport... ook een voor meiden (tenminste, er zit geen netje in ofzo... en hoeveel jongens lopen in een roze boardshort rond?) die is geloof ik van o'neill... zal morgen even kijken, kan ik ook even een foto plaatsen
Hoeveel jongens lopen in een roze boardshort? Veel.

Jolien_x schreef:Ik denk dat ik ze ook maar eens ga aanschaffen voor deze zomer! Serieus! Dan hoeft iedereen alleen m'n knal witte kúiten te zien in plaats van m'n knalwitte benen

). 
Elianna_ schreef:Voordat je gaat zonnen een beetje olijfolie op je kuiten smeren, dan worden ze sneller bruin!

maar is nog moeilijk, want die site doet het niet Lis_Ol schreef:myn broekje :
let niet of myn hoofd
!

Zelfs niet op de site van Protest zélf.
Hij was wel 50,- maar dat had ik na 7 winkels er wel voor over.