'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: 'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 16:19

Zet iets op scherp en ik gooi het zonder morren voor je om Clown

Afgelopen zaterdag met mijn schoonmams bij de trekpleister. Ik reik naar een setje luchtverfrissers en ja hoor, een heel rek wat omflikkert. Gelukkig lagen we beiden dubbel en hebben we het samen opgeruimt Clown

Ik had het vorige keer ook met een rek met glazen bij de Blokker.. Scherven brengen geluk toch? Eerstkomende 1000 jaar heb ik het wel nu *LOL*

Op mijn bek gaan waar mijn collega's bij zijn door van de trap te lazeren, nee hoor, ik keek alleen maar of de grond niet stoffig was Schijnheilig

Breek me de bek niet open Tong uitsteken Ik heb ook altijd van dat soort dingen Clown

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 10:59

OMG net vroeg mijn baas me een briefje te maken voor de verstopte wc, en ik maak een briefje, heel klein zet ik;
Verstopt. excuses voor het ongemak *LOL*
mijn baas meost lachen en zei nee dat meot jenooit neer zetten *LOL* ik had al het gevoel dat het toch niethelemaal goed was ROFL
nouja zo kan ik echt heel domme dingen doen.. of op het laatst erachter komen dat er vogelpoep op mijn zadel zit ofzo Scheve mond

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:56

omg ik had zaterdag een blunder xD
was in de bios, ik had heel blij een fanta gehaald en kom terug fuuck film alweer begonnen dus ik langs die rij *gelukkig met allemaal mensen die ik ken* struikel ik over mijn eigen voet en beland met mijn hoofd in het kruis van vriendlief Vork woopz

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:57

hahahaha! gelukkig was het je vriend *LOL*

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:26

ja idd xD
omg ik blunder wel vaker bij mijn vriend, in dit weekend heb ik ongeveer 5x met mijn knie tegen zijn ballen gebeukt xD
arme jongen

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:28

haha ik ben ook echt verschrikkelijk onhandig, dingen laten vallen, tegen dingen aanlopen enz. Maar ik ben vooral goed in domme dingen zeggen. Ik zeg meestal iets voor ik er over na denk. maja ik ben blondtdtd dus dat is altijd wel een fijn excuus.

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 18:03

Ik vergeet ze, gelukkig, meestal al snel.
Maar ik heb niet zo'n goed richtingsgevoel geloof ik. Vork

Een hele tijd geleden moest ik naar de kapper (die 2 straten verderop is), stond ik opeens aan de andere kant van het dorp. Heel wat straten verderop dus. Kwam ik ook nog te laat, de kapper heeft dubbel gelegen. Dromen

En dat heb ik ook wel eens als ik naar de bank of supermarkt moet, of ik moet van te voren goed nadenken waar ik ookal weer precies langs moet. Cool

[Edit]
Ik herrinner me nog 1, niet echt een blunder maar goed.
Laatst was ik samen met 2 vriendinnen Trivial Pirsuit aan het doen, kreeg ik de vraag; Wat is een lichte dakbeddeking (oid), zei ik -> Piepschuim. Nerd

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:51

ik belde vandaag aan bij een bruine deur en na 10 seconden kwam ik erachter dat de deur van me tandarts wit is (zit in een gewone woonwijk) ben heul snel tandartspraktijk ingeglipt haha.

en hebben jullie me ergste al gehoord? wist niet meer of ik hem hier neer had gezet, het was maandag en ik schrok kwart over 8 wakker k*t!! moet half 9 op me werk zijn, en rennen en rennen niet douchen (iel haha) kom ik daar was ik vergeten dat we maandag pas om 1 uur open gaan:')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:53

raket schreef:
Ik zie slecht en daardoor heb ik nogal een klunzige reputatie,ik fiets tegen paaltjes, zie een muur niet staan Haha! Haha! Haha! Haha! . Gelukkig alleen als de dingen links van me staan. Rechtuit zie ik wel goed.....

links blind/slechtziend? ik namelijk ook, kom niet van mn linkerkant want ik spring echt een gat in de lucht zo erg schrik ik, ook loop ik tegen de muren en val ik over dozen als t maar links staat ROFL

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:56

Ik heb ook heel vaak domme acties.
Zo was ik enkele weken geleden met mijn tweelingzus naar de voetbal gaan kijken. Dit was zaalvoetbal dus binnen. In de kantine geldde een rookverbod dus gingen we buiten roken. Er stond een schuifdeur waarvan ik de hendel omlaag duwde en eraan begon te trekken. Ik kreeg die deur niet open en hing met heel mijn lichaam aan die klink te trekken. Mijn zus stond naast me, en loopt ineens naar de gewone deur en stond sneller buiten dan ik. Op een bepaald moment willen een paar jongens zich bij ons voegen, die trekken de hendel van die schuifdeur weer omhoog en hoppa de deur ging open. Ik schaamde me dood.

Gisteren ging ik een potje mayonaise kopen in de winkel. Had het uiteindelijk gevonden en wil naar de kassa lopen, waardoor ik dat potje liet vallen en het onder de ryons rolde. Ik begin te gillen en lag toen strike van het lachen. Ik ging naar de kassierster en probeerde het uit te leggen, al lachend. Maar zo grappig vond zij dat niet.

Een smsje versturen, en naar de persoon zenden waar dat berichtje zeker NIET voor bestemd was.

Laatst moest ik gaan eten met belangrijke mensen. Ze wenste me smakelijk eten waarop ik riep ;' yuw" Sigaar

Vaak genoeg blijf ik met mijn kleren aan de auto vasthangen, waardoor ik altijd een elegante valpartij maak.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 03:35

Och, ik moet ineens denken aan een blunder die ik een tijdje geleden maakte. Nou maak ik helemaal niet zo vaak blunders *gelukkig, afkloppen* maar dit was wel echt heel lomp. Ik was met een kennis naar een winkel geweest om een cadeau voor iemand anders te kopen. Toen we weer buiten stonden discussiëerden we wat over wie het cadeau mee zou nemen, ik haalde mijn fiets van slot en we besloten dat zij het cadeau mee zou nemen. Ik zwaaide haar uit, stapte op mijn fiets en reed weg. Nog geen halve seconde later word ik met een enorme ruk teruggetrokken en val met fiets en al om. Wat was er nou gebeurd? Ik had mijn fiets met een kettingslot vastgemaakt aan een hek.. en dat slot had ik dus niet losgemaakt.. Bloos

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 08:07

ah ik meld me ook! Geweldig om nog meer blunderaars te ontmoeten... Stomme is dat ik dacht dat mijn vriend het niet zo irritant vond, en iedere keer had hij wel een beetje 'grappige & milde' opmerkingen als ik weer iets omstoot. Ik dacht misschien vind hij het wel schattig ofzo, zo erg is het toch niet?

Maar nee, hij vind het irritant, hahaha Lachen

En nu ga ik er iets meer opletten, maar je raad het al; dan stoot ik nog meer dingen om.

Als ik iets moet pakken van een plank ofzo, dan komt mn vriendje aangesnelt om het voor me te pakken omdat 'ik dat toch niet kan' hahahah Lachen (dus misschien zitten er ook voordelen aan!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:59

Ik ben zo ontzettend lomp, dat ik me er nieteens meer voor schaam.

Laatst twee weken terug wilde ik bij de Chinees aan Bara halen. Dus ik vroeg (omdat ik geen kip lust) of ze er alleen zure komkommer op wilde doen. Toen zei ze "Zal ik er ook wat kouseband op doen" en ik heel geirriteerd "Nee ik lust geen vlees"

Clown Huilen van het lachen

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:15

Hahahaha geweldig Tong uitsteken Huilen van het lachen
geen blunders gemaakt de laatste tijd, Huilen van het lachen

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:17

Ik ga het straks allemaal lezen Huilen van het lachen

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:19

Ik ben ook heel onhandig, ben een keer tegen een muur opgefietst.. Clown Verdrietig

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:15

Maanlicht schreef:
Ik ben ook heel onhandig, ben een keer tegen een muur opgefietst.. Clown Verdrietig

Ik ook, maar toen was ik ook pas 3....
Nog eens toen ik al 15 ofzo was, toen ontmoette ik een geparkeerde auto, doordat ik met mijn tamacochi bezig was..... Frusty

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:20

ben 2 keer tegen een paal aangelopen Huilen van het lachen
1e keer was ik aan het praten met iemand tijdens de avondvierdaagse, denk dat diegene me niet zo aardig vond Huilen van het lachen en 1 keer keek ik om Clown