20 jaar, naar bejaardentehuis; p.13: na half jaar naar huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: jaja, 20 jaar, en dan al naar t bejaardentehuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 11:01

ik ben er geweest. 2 keer. in lelystad. en omdat het toen (1,5 jaar terug) niet echt een superindruk op me maakte ben ik er daarna nooit meer geweest. opzich heb ik nu maatschappelijkwerk (vandaag laatste keer) die ook wel wat wegen kende. alleen zij is van het zachte en lieve manier omgaan met instanties, en dat werkte (in mijn geval iig) niet...

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:17

ben benieuwd of de gemeente ook werkelijk wat doet hiermee ,
ook wij zijn er toen zo vaak geweest boos geworden dingen ondernomen maar daar uiteindelijk ook maar mee gestopt want ze dedendan toch niks en deden zedat weldan was het alleen voor jou dat moment voor mij dus en dan zie je in jou geval dan weer dat het precies hetzelfde gaat als toen bij mij .

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:49

ikenindi schreef:
ik ben er geweest. 2 keer. in lelystad. en omdat het toen (1,5 jaar terug) niet echt een superindruk op me maakte ben ik er daarna nooit meer geweest. opzich heb ik nu maatschappelijkwerk (vandaag laatste keer) die ook wel wat wegen kende. alleen zij is van het zachte en lieve manier omgaan met instanties, en dat werkte (in mijn geval iig) niet...

Als het goed is zijn consulenten van MEE er voor jou, dus als jij een conflict hebt met een partij dan staan ze er voor jou en zullen dus alles op alles zetten om jou te helpen. Als ze dat niet kunnen verwijzen ze je door naar waar ze je wel kunnen helpen.

Jammer dat het bij jou niets is geworden.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 18:30

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:42

ik heb beide stukken in de krant zien staan, die van van de week was echt levensgroot joh

coco84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:45

Jeetje... Zoo jong nog en dan al naar een bejaardentehuis wat erg moet er niet aan denken. Ik hoop voor je dat er een andere oplossing komt want dit kan gewoon niet je bent hier te jong voor. Heb er gewoon bijna geen woorden voor.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 20:19

CarinaR schreef:
ik heb beide stukken in de krant zien staan, die van van de week was echt levensgroot joh

ik word steeds nieuwsgieriger naar die foto...heb em zelf nog niet int echt gezien. alleen die van internet...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 09:44

vanmiddag ga ik mijn spullen daar brengen. ben benieuwd:)
en vanochtend krijg ik mijn elektrische rolstoel. daar ben ik ook wel erg benieuwd naar...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:20

Neem je "mens erger je niet mee"!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 12:39

hahahaha ja als ik die zou hebben wel;)

ik heb mijn electrische rolstoel hier staan nu. welgeteld heb ik op t moment 5 vervoermiddelen thuis staan...

1 gewone rolstoel van de overbuurman
3 electrische rolstoelen (1 gemeente, 1 revalidatiecentrum, en 1 uwv)
1 scoot mobiel(zelf gekocht, maar is stuk dus doet t niet meer...

tis toch te zot voor woorden! het is echt een wagenpark hier. kzal voor de lol eens een foto maken zo...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:41

ha ha agnes Knipoog het kan ook overdreven worden he Haha!
heb je nu wel zoon gave gekregen? die omhoog kan enzo?
en die je overal mag gebruiken?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:45

nou agnes als je gesteled bent hoor ik het wel !
maar troost je he je bent niet de enigste die door gemeente in de steek gelaten word

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 12:50

ja ik weet t.

hier de foto`s even snel gemaakt met telefoon. slechte kwaliteit, maar tgaat om t zotte gezicht...

Afbeelding
mijn keuken volgeparkeerd met kapotte scoot en rolstoel van uwv. let niet op de troep, er stond eerst een tafel, er is nu geen plek meer om zooi op te leggen, dus dan maar op de rolstoel en scoot;)

Afbeelding
en dan mijn woonkamer. gefotograveerd vanaf de bank. hihi. niemand kan hier lopen...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:53

is inderdaad wat veel, en ik ken je huis
zal inderdaad niemand meer kunnen lopen Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 12:54

de banken en tafel staan al allemaal opzij geplaatst, dus tis hier echt vol...

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 15:39

ik zal is kijken of ik die krant nog heb!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 16:16

ik zit met n heel fout idee in mijn hoofd:P even kijken welke rolstoel hoger kan... kga ze zo eens naast elkaar zetten:P

ik heb trouwens mijn sleutels al opgehaald en kennisgemaakt met 2 verpleegkundige (of hoe noem je mensen daar???). waren wel aardig, dus dat valt alvast mee:)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:51

zijn de rolstoelen al afgeschreven of moeten ze voor reparatie. Je huis is daar toch geen opslagplaats voor, kun je zelf je kont niet keren.
Misschien hebben ze in het bejaardenhuis wel een opslag ruimte over voor je.

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:13

FitzChivalry schreef:
Als ik dit zo lees.. echt verschrikkelijk, dat kunnen ze je toch niet aandoen..
Ik weet alleen niet waar je met je klacht terechtkunt als de gemeente niet doet wat ze moet doen.. misschien bij de ombudsman.

Heel veel sterkte..

Idd sterkte!

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:31

Oh wat zonde zeg Agnes dat je een slechte ervaringen hebt met MEE. Zoals al wordt geschreven behoren ze er wel voor je te zijn, naast je te staan en dingen voor je uit te zoeken. "Gelukkig" heb jij nu zelf de weg weten te vinden. Dat neemt niet weg dat het misschien wel goed was geweest als je het had aangegeven of een klacht had ingediend, daar kunnen ze weer van leren Knipoog

Maar het lastige is dat iedere MEE organisatie weer zelf invulling mag geven aan het bedrijf. (even kort door de bocht gezegd) daarom kunnen er inderdaad verschillen zij ntussen verschillende MEE organisaties. Daarom herken ik dit ook niet...

Maar iig heel veel succes gewenst, gelukkig staat nu het e.e.a. o pde rit! OK dan!

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:29

SuuS1981 schreef:
Oh wat zonde zeg Agnes dat je een slechte ervaringen hebt met MEE. Zoals al wordt geschreven behoren ze er wel voor je te zijn, naast je te staan en dingen voor je uit te zoeken. "Gelukkig" heb jij nu zelf de weg weten te vinden. Dat neemt niet weg dat het misschien wel goed was geweest als je het had aangegeven of een klacht had ingediend, daar kunnen ze weer van leren Knipoog

Maar het lastige is dat iedere MEE organisatie weer zelf invulling mag geven aan het bedrijf. (even kort door de bocht gezegd) daarom kunnen er inderdaad verschillen zij ntussen verschillende MEE organisaties. Daarom herken ik dit ook niet...

Maar iig heel veel succes gewenst, gelukkig staat nu het e.e.a. o pde rit! OK dan!

Klopt, ik herkende ik dit ook niet van onze MEE. Maar goed, ik werk er pas 3 maandjes en zit ook niet in de LG maar in de jeugd.

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:36

Welke locatie werk jij? bij ons is namelijk het onderscheid LG en VG of jeugd niet meer

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:45

SuuS1981 schreef:
Welke locatie werk jij? bij ons is namelijk het onderscheid LG en VG of jeugd niet meer

Ik werk bij MEE ZuidOost Brabant. Ik geloof dat het daar voordat ik kwam is veranderd van teams met één aandachtsgebied naar teams met verschillende aandachtsgebieden door elkaar in dezelfde plaatsen. Maar iedere consulent op zich heeft nog wel steeds zijn eigen aandachtsgebied: Jeugd, LG, Volwassenen of Arbeid.

Welke locatie jij?

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 15:00

ik zit in Hilversum, MEE 't Gooi.. oh nee net MEE Utrecht, Gooi & Vecht geworden Clown

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 15:19

winnitou schreef:
zijn de rolstoelen al afgeschreven of moeten ze voor reparatie. Je huis is daar toch geen opslagplaats voor, kun je zelf je kont niet keren.
Misschien hebben ze in het bejaardenhuis wel een opslag ruimte over voor je.

whahaha nee helaas, ik heb al een kast op mijn kamer staan daar die ik liever niet heb, maar ze heben geen andere plek er voor... opslag is schijnbaar al vol;)

de rolstoelen zijn niet afgeschreven hoor. 1 is nog gloednieuw, maar mag ik niet gebruiken, 1 is wel kapot. staat te koop voor iemand die em wil laten maken of em zelf wil lassen(er is wat afgebroken), 1 is van de buurman die gebruik ik binnenshuis. 1 is vant revalidatiecentrum dus die gaat vanavond mee terug en blijft daar, en 1 is echt gloednieuw(gister gekregen) en die mag ik gelukkig WEL gebruiken;)