Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:ik ben er geweest. 2 keer. in lelystad. en omdat het toen (1,5 jaar terug) niet echt een superindruk op me maakte ben ik er daarna nooit meer geweest. opzich heb ik nu maatschappelijkwerk (vandaag laatste keer) die ook wel wat wegen kende. alleen zij is van het zachte en lieve manier omgaan met instanties, en dat werkte (in mijn geval iig) niet...
CarinaR schreef:ik heb beide stukken in de krant zien staan, die van van de week was echt levensgroot joh
FitzChivalry schreef:Als ik dit zo lees.. echt verschrikkelijk, dat kunnen ze je toch niet aandoen..
Ik weet alleen niet waar je met je klacht terechtkunt als de gemeente niet doet wat ze moet doen.. misschien bij de ombudsman.
Heel veel sterkte..
SuuS1981 schreef:Oh wat zonde zeg Agnes dat je een slechte ervaringen hebt met MEE. Zoals al wordt geschreven behoren ze er wel voor je te zijn, naast je te staan en dingen voor je uit te zoeken. "Gelukkig" heb jij nu zelf de weg weten te vinden. Dat neemt niet weg dat het misschien wel goed was geweest als je het had aangegeven of een klacht had ingediend, daar kunnen ze weer van leren
Maar het lastige is dat iedere MEE organisatie weer zelf invulling mag geven aan het bedrijf. (even kort door de bocht gezegd) daarom kunnen er inderdaad verschillen zij ntussen verschillende MEE organisaties. Daarom herken ik dit ook niet...
Maar iig heel veel succes gewenst, gelukkig staat nu het e.e.a. o pde rit!
SuuS1981 schreef:Welke locatie werk jij? bij ons is namelijk het onderscheid LG en VG of jeugd niet meer
winnitou schreef:zijn de rolstoelen al afgeschreven of moeten ze voor reparatie. Je huis is daar toch geen opslagplaats voor, kun je zelf je kont niet keren.
Misschien hebben ze in het bejaardenhuis wel een opslag ruimte over voor je.