Het hoge aantrekkelijkheidsgehalte van óúde mannen - Aaargh!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Het hoge aantrekkelijkheidsgehalte van óúde mannen - Aaargh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:45

is niet onaardig pletje ik let iets 17 keer t zelfde uit en je komt elke keer met de zelfde vraag, dat is onnuttig Clown

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:46

xDramaQueen schreef:
is niet onaardig pletje ik let iets 17 keer t zelfde uit en je komt elke keer met de zelfde vraag, dat is onnuttig Clown

Dat is niet waar.. maar als jij dat graag zo wilt zien, prima!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:47

Haha!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:50

Verdrietig

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 14:11

Verward

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 14:20

Ik ben 22 en mijn vriend is 32.Wij zijn ruim 4 jaar bij elkaar en wonen al bijna 2,5 jaar samen.Volgend jaar op 30-05-2008 geven wij elkaar het JA-woord.Heb hem bij een zus van een vriendin van mij leren kennen.Mijn moeder had er eerst moeite mee dat wij 10 jaar met elkaar schelen.Maar dankzij mijn lieve oma vindt moeders het geen probleem meer.Wij zijn gelukkig samen, en de omgeving vindt het ook prima Haha!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 15:47

Ho ho, rustig iedereen! Ik denk niet dat iedereen zo bedoelt dat men het akkoord vind als een volwassen man op een 8 jarige valt Knipoog . Het is alleen natuurlijk wel zo dat iemand van 15 ontzettend verliefd kan worden op iemand die 15 jaar ouder is dan zij. Maar dat is denk ik een groot verschil, die 8 of 15 jaar Lachen .
Overigens vond ik als 8 jarige mijn buurman van 25 ook leuk, maar ja, da's behoorlijk anders dan de verliefdheid van 10 jaar later die je hebt, dat is gewoon niet te vergelijken *LOL* .

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 16:00

Wat hier gezegd wordt klopt inderdaad zó erg.. Niet iedereen is nog echt kind, met 16-jarige leeftijd. Er zitten mensen tussen die op hun 22e nog zichzelf moeten vinden, maar dus ook die zich met 16 echt geen kind meer voelen ( *kuch* ik dus Clown ). Daarom zie ik het niet als probleem om een relatie met een 30-jarige aan te gaan, maar andere mensen die zelf misschien 'laat volwassen' zijn geworden wel, die herinneren zich nog dat ze absoluut niet met jongens/mannen bezig waren toen.
Het verschilt inderdaad heel erg per persoon, alle mensen over één kam scheren gaat gewoon niet.

En het moge duidelijk zijn dat dit topic niet over 8-jarige meisjes met 30 (of zelfs 20)-jarige mannen gaat. Dat is geen normale relatie te noemen imo.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:04

Ik zou willen vragen om het ontopic te houden... Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 16:12

Niet omdat ik het heerlijk vind om tegen een mod in te gaan hoor, haha, maar iedereen blijft toch gewoon netjes ontopic? Bloos

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:14

het ging erover hoe aantrekkelijk oudere mannen soms kunnen zijn,

niet over of het kan dat een 8 jarige iets met een oudere man krijgt.. toch Bloos ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:34

kitag1rl schreef:
het ging erover hoe aantrekkelijk oudere mannen soms kunnen zijn,

niet over of het kan dat een 8 jarige iets met een oudere man krijgt.. toch Bloos ?

Ja

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:48

NOOIT meer een oudere man voor mij. mijn ex was 30 toen ik bij hem kwam en ik 18, 12 jaar verschil dus. hij wilde naderhand al kinderen enzo terwijl ik daar nog niks van hoefde te weten. en zo zijn er meer van die kleine dingetjes.

nu bij mijn huidige vriend vind ik het heerlijk dat we beide dezelfde leeftijd hebben.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:10

heerlijk zo'n topic!
Door veel mensen wordt direct gezegd, wat moet je met zo'n oude vent. of, jullie beginnen zeker ook al aan kinderen.

Ook ik heb dus een oudere vriend.
Ik ben 21, hij is 36.

Jongens van mijn eigen leeftijd vind ik dus totaal niet aantrekkelijk, en meestal een tikkeltje irritant/lekker onvolwassen en niet serieus.
Maar die lekkere kerels die begin 30 zijn Kwijl Kwijl Kwijl of laatst zelf 1tje die nog maar 26 was...
ze hebben iets over zich heen wat ik niet kan beschrijven.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:40

annastasia schreef:
heerlijk zo'n topic!
Door veel mensen wordt direct gezegd, wat moet je met zo'n oude vent. of, jullie beginnen zeker ook al aan kinderen.

Ook ik heb dus een oudere vriend.
Ik ben 21, hij is 36.

Jongens van mijn eigen leeftijd vind ik dus totaal niet aantrekkelijk, en meestal een tikkeltje irritant/lekker onvolwassen en niet serieus.
Maar die lekkere kerels die begin 30 zijn Kwijl Kwijl Kwijl of laatst zelf 1tje die nog maar 26 was...
ze hebben iets over zich heen wat ik niet kan beschrijven.

hier ben ik het helemaal mee eens
mijn vriend en ik schelen 20 jaar
maar we zijn onwijs gelukkig

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 19:29

Ik ben 16, maar de jongens van mijn leeftijd zijn zó kinderachtig. Voel mezelf soms wat ouder dan 16 en val dan ook eerder op jongens rond de 20 Haha!

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:35

Toen ik 14 was had ik een vriendje van 19. Later toen ik 16 was had ik een vriendje van 24. En toen ik zelf net 20 was leerde ik mijn huidige vriend kennen, hij was toen 36. Ondertussen wonen we alweer ruim 2,5 jaar samen en gaat het super Ja Veel mensen schatten hem ook jonger in en mij weer ouder. Mijn ouders hadden er helemaal geen problemen mee, niemand van mijn familie. Zijn ouders moesten eerder even wennen, maar toen zij mij leerde kennen was het ook meteen goed. Leeftijdsverschil problemen hebben wij eigenlijk helemaal geen last van. Haha!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:38

Ik weet niet goed hoe ik hierover moet denken,
Ben je 20 of ouder en je hebt gaat met een man van meer dan 10 jaar ouder vind ik het wel kunnen,
Ben je 15/16 en je gaat met een man van 33 ben je niet gezond bezig, ofnouja,die man dan!
Tuurlijk,ook meiden van 15/16 kunnen vroeg volwassen zijn,en toch ben je op latere leeftijd volwassener,
Mannen die boven de 30 zijn en een relatie aangaan met een meisje van onder de 18, zijn in mijn ogen ook niet volwassen, hebben een beetje een identiteitscrisis...

Hoop dat ik niemand tgen het hoofd aan stoot.en er zijn altijd uizonderingen..maar je hebt nu eenmaal vreemde mannen,EN vreemde vrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:39

die heb je zeker, in alle leeftijdscategorieën Lachen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:41

dat is zeker zo,
En dat er voorbeelden zijn van, ja ik ben 15 en mijn vriend is 33, wil nog niet zeggen dat het gezond is,
snappen jullie wat ik bedoel?
Verder ga ik niemand zeggen wat wel en niet mag.. iedereen moet toch zijn eigen geluk zoeken,als dat nu vreemd of raar is..
Maar dat wil niet zeggen dat ze dan een uitzondering op de regel zijn!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:43

ik neem aan dat ouders er ook totaal niet blij mee zijn als hun dochter van 15 thuiskomt met een vent van 30+.
De mijne zouder er in ieder geval zeker niet blij mee zijn geweest.
Hier moesten ze zelfs aan wennen.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:43

Myukii schreef:
Nee, ik wordt pas echt vrolijk als ik een knappe man van misschien wel dubbel mijn leeftijd zie Bloos En dan bedoel ik niet de mannen als Brad Pitt of Johnny Depp ofzo, die kunnen me dus helemaal niets interesseren, maar gewoon echt, de normale doorsnee huispaps. Liever geen paps natuurlijk, maar bij wijze van spreken, haha!
En natuurlijk is het niet dat ik bij elke 30 plusser mijn nek omdraai en dan vind dat ik weer verliefd ben, geen eng obsessief gedrag ofzo, maar zoals 'normale' meiden van mijn leeftijd verliefd kunnen zijn op normale jongens van mijn leeftijd, kan ík verliefd worden op mannen tussen de 25-35.

Er zijn psychologen die beweren dat dit het 'papa-complex' heet (of iets wat er op lijkt), en dat het komt omdat ik nooit een vader gehad heb. (eh, nee, mijn moeder was niet typje onbevlekt ontvangen, maar mijn ouders zijn gewoon al heel snel gescheiden Haha! )
Zal me werkelijk een wórst zijn waardoor het komt, maar ik vind het gewoon superirritant dat ik de enige ben die ik ken, die op zulke achterlijk 'oude' mannen valt, haha!

'Probleem' (of juist niet Clown ) is, dat ik op de een of andere manier ook geen jongens van mijn eigen leeftijd aantrek, maar zoiezo al van die ouwe kerels. Ja, als die manwezens dan ook niet proberen mij op het rechte pad te houden, gaat het natuurlijk nooit wat worden met me!

Liefs, Joyce

Geweldig , klinkt zo herkenbaar haha.. ik heb ook welleens naar mn hoofd gekregen dat dat t papasyndroom heet om dezelfde redne als jij Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:58

toen ik 15 was kwam ik thuis met een gozer van 24 (*eeuwige*student aan de TU Delft) Heeft niet echt lang geduurd, na 6 maanden was het over.
Tja, daarna kwamen een paar jongere (minimaal 20, maar toch bleven oudere mannen aantrekkelijker *wat ziet dat woord er raar uit, je zal het wel ander schrijven*).

Entja, toen was marietje bijna 17, rebels en kwam thuis met een getrouwde vent (hij was echt bloedg**l)! ook dit ging niet lang goed. Marietje was naief, en dacht dat hij zn vrouw voor haar zou verlaten. Na anderhalf jaar maar een punt achter gezet.
Daarna nog eentje van een jaar of 17-18 ouder, maar dat was niet wat ik zocht en deze wees ik na 2 maanden al de deur.

En toen ging marietje een keer uit met een vriendinnetje, wou voorlopig lekker vrijgezel blijven.
En toen leerde ze iemand kennen in de kroeg. Had gedacht dat hij een jaar of 2 ouder was dan ik, leuk koppie, volwassen in zn gedrag en echt leuk.
Leuk mee staan praten, en de volgende avond weer terug gegaan naar die kroeg. Ook de 2e avond was gezellig (alleen gepraat).
Dus tja, de volgende week weer, en weer en weer. Na een aantal weken vroeg hij of hij me naar huis moest brengen (het regende behoorlijk, en ik was met de fiets, dus dacht: ja ik wil wel met de auto naar huis gebracht worden!).
En toen kwam de aap uit de mouw. Hij had nog geen rijbewijs, en was ook nog niet bezig. Hij was 1,5 jaar jonger dan ik.....

Tja, en nu ruim 3 jaar later zijn we nog steeds bij elkaar.

Moet wel eerlijk zeggen dat hij qua gedrag veel ouder is dan zn leeftijdsgenoten

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 11:17

marlies85 schreef:
Ik ben 22 en mijn vriend is 32.Wij zijn ruim 4 jaar bij elkaar en wonen al bijna 2,5 jaar samen.Volgend jaar op 30-05-2008 geven wij elkaar het JA-woord.Heb hem bij een zus van een vriendin van mij leren kennen.Mijn moeder had er eerst moeite mee dat wij 10 jaar met elkaar schelen.Maar dankzij mijn lieve oma vindt moeders het geen probleem meer.Wij zijn gelukkig samen, en de omgeving vindt het ook prima Haha!

Gefeliciteerd. Haha! Echt heel mooi!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:33

Ook hier geen "papa-syndroom"... Tong uitsteken Maar wel een relatie met een vent die aardig wat jaartjes ouder is. Ik ben inmiddels 21 en hij is 38, we wonen alweer 2,5 jaar samen en zijn bijzonder happy met elkaar! Haha! We hebben een hele goede relatie, maken veel plezier met elkaar en zijn gelijkwaardig aan elkaar. We zijn allebei flink eigenwijs (of laat ik eigenzinnig zeggen, dat klinkt positiever Clown ) wat misschien daaraan bijdraagt (nee ik ben dus niet het typje wat over me heen laat lopen..). Ook woonde ik op mn 18de (toen we elkaar ontmoette) al op mezelf en was ik zeer zelfstandig/onafhankelijk en hij is gewoon heel erg jong van geest, jong in zijn doen en laten en gewoon een heel leuk persoon. *LOL*

Ook heeft mijn vriend 2 kids, die de helft van de tijd hier wonen. Ik ben nog nooit zo gek geweest op een paar van die maffe kereltjes, geweldig! Kwijl Ook ga ik veel om met mn vriend zijn ex (de moeder van de kids) die op 5 minuutjes fietsen woont en waar ik dus goede vriendinnen mee ben (ja nu zullen er ongetwijfeld mensen zijn die denken; dat kan niet... het kan dus wel! En waarom zou je het elkaar moeilijker maken dan nodig?!) We zitten regelmatig samen op het terras of in de kroeg terwijl papa op de kids past (als hij geen zin heeft om mee te gaan) Go jij! Go jij!

Ik heb altijd wel een voorkeur voor een paar jaar oudere jongens gehad maar dan meer in de richting van tot een jaar of 6 (denk: ik 18- hij 24 etc), wat waarschijnlijk voortkomt uit dat ik al erg jong erg ver voor mijn leeftijd was. Bovendien werkte ik als 15 jarige achter de bar en dacht iedereen dat ik 19 was. Dan direct nog maar een eventueel vooroordeel uit de lucht halen: ik heb een fijne jeugd gehad met hele lieve ouders en een heel leuk zusje, een geweldig thuis dus). Afgod Toen ik mijn vriend leerde kennen (we verkeerden in dezelfde vriendengroep) was een relatie in eerste instantie geen optie, maar we vonden elkaar zo leuk dat we uiteindelijk maar gedacht hebben; we zien wel waar het beland! Nou ja; hier dus Tong uitsteken Mijn ouders zijn overigens heel erg gek op hem en op de kids! (we gaan zelfs elk jaar met zn allen op wintersport) Haha!