Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura_horse schreef:by ons gaan ze maandag ook weeer staken, iig dat zeggen ze.
hha ik vond het wel grappig, ik heb met wat vriendinnen heel erg gelachen haha.
en dr werd veeeel met vuurwerk gegooit en eieren enzo, dr zijn er bij ons ook
wat opgepakt.
sidneey schreef:Al die stakingen, bij ons op school hebben we al jaren de 1040-uur norm. Wij hebben gewoon redelijke roosters en geen 9de uur. Wat een ophef zeg.
Marjo_x schreef:Iedereen die bij ons gestaakt heeft , moet een opstel van 1040 .. woorden schrijven over de maatregelen van de ministers..
Joonsel schreef:sidneey schreef:Al die stakingen, bij ons op school hebben we al jaren de 1040-uur norm. Wij hebben gewoon redelijke roosters en geen 9de uur. Wat een ophef zeg.
Ik haal nu geen 1040 uur, heb maar 21 uur in de week, maar heb echt geen problemen om er een paar uur bij te hebben, is voor m'n examens alleen maar fijn! (Zit nu in havo5)
Vind het ook wel een beetje idioot.
Maethoriel schreef:Ik vind de manier waarop er gestaakt wordt echt dieptriest...mag hopen dat dat niet de afspiegeling is van de jeugd van tegenwoordigOp deze manier neemt niemand ze toch ook serieus, als ze zich gedragen als een kudde hooligans
![]()
Bovendien vind ik die 1040-uren norm láng zo gek nog niet. Met een beetje geluk heb je met 16 jaar je VMBO-diploma op zak en kun je direct gaan werken. In de supermarkt ofzo, je hebt immers níks anders dan je middelbare schooldiploma dus de banen liggen niet voor het oprapen. Hup, van 08:00 tot 17:00, 5 tot 6 dagen in de week. Hup, eens kijken of je dan nog zo mekkert als je op school van 08:30 tot hooguit 17:00 lekker in de schoolbanken mag zitten
Wen er maar aan: op vervolgopleidingen gaat men uit van een 40-urige werkweek, ingevuld door college's en zelfstudie. Dus niks mis mee als scholieren daar alvast aan kunnen wennen
Sabinee_ schreef:Marjo_x schreef:Iedereen die bij ons gestaakt heeft , moet een opstel van 1040 .. woorden schrijven over de maatregelen van de ministers..
Echt waar
Maar ze kunnen toch niet precies weten wie het waren enzo?
Of waren het er niet veel bij jullie?
Justine_Mo schreef:21 uur
Ik heb er 36,paar uur van mij? ;x
Lavien schreef:Laat ons ook kind zijn.Mogen we nog een béétje vrije tijd hebben? Kom op zeg laat het gewoon 960 blijven, wat is er mis mee?
Maethoriel schreef:Ik vind de manier waarop er gestaakt wordt echt dieptriest...mag hopen dat dat niet de afspiegeling is van de jeugd van tegenwoordigOp deze manier neemt niemand ze toch ook serieus, als ze zich gedragen als een kudde hooligans
![]()
Bovendien vind ik die 1040-uren norm láng zo gek nog niet. Met een beetje geluk heb je met 16 jaar je VMBO-diploma op zak en kun je direct gaan werken. In de supermarkt ofzo, je hebt immers níks anders dan je middelbare schooldiploma dus de banen liggen niet voor het oprapen. Hup, van 08:00 tot 17:00, 5 tot 6 dagen in de week. Hup, eens kijken of je dan nog zo mekkert als je op school van 08:30 tot hooguit 17:00 lekker in de schoolbanken mag zitten
Wen er maar aan: op vervolgopleidingen gaat men uit van een 40-urige werkweek, ingevuld door college's en zelfstudie. Dus niks mis mee als scholieren daar alvast aan kunnen wennen