Branca schreef:Heb niet alle pagina's gelezen...
Ik heb al veel mensen..of wat er van over is zien liggen. Eea was vanwege mijn werk.
Ik kon er goed mee overweg, temeer omdat het hun keuze is geweest. Je ziet gauw genoeg wanneer het dat is...of niet. Die 'of niet' ook diverse malen meegemaakt. Dat is heel anders, ga je je bedenken waarom ie niet goed gekeken, gewacht oid heeft! Dat blijft bij.
Heb ook het gevolg van 2 personen gezien. Die waren samen na wat borrels in het spoor gaan staan, elkaar vasthouden.. heel vreemd.
Ook iemand waarvan been werd afgereden/gesneden... Zelf hem op dat deel nog op de brancard geduwd, pfff.
Ook eens in spoor gaan zoeken, voor nabestaanden, naar de sieraden van die persoon. Gevonden, schoon gemaakt en aangeboden. Wat waren ze blij.
Ken ook iemand die het geprobeerd heeft en daarbij benen verloor...
Ook met reizigers te maken gehad die kwaad werden! Waarom het zo lang duurde en dat ze vliegtuig moesten halen enz enz.. Ik snap dat wel, maar toen ik dan zei dat er een mens dood was.. veranderde dat niets, helemaal niets....
Ik weet ook niet waarom mensen voor zo'n methode kiezen. Het is wel snel en zeker (mits je blijft staan en op juiste plek) en meestal op een rustige plek, denk dat men dat allemaal belangrijk vind.
Deze dingen blijven gebeuren helaas... en je ziet t, je kan er ook eens mee in aanraking komen.
Zo, dat is ook heftig als reizigers boos worden daarom. Weet niet, dààr zou ik juist weer boos om worden... over egoistisch gesproken.
Toen ik in de trein zat toen er een aanrijding was, zaten er ook reizigers in de trein die het vliegtuig moesten halen. Die hebben naar Schiphol proberen te bellen maar dat lukte niet, naja...dat houd het op. Ze werden ook niet boos oid.
Vond het wel vreemd eigenlijk, normaal praat je nooit met elkaar, maar op zo'n moment voelt iedereen zich op een manier verbonden met elkaar en gaat iedereen met elkaar praten. Gek eigenlijk...