Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 18:20

milo schreef:
thummetje schreef:
ja.. een vriendin van mij had ook een geest in haar kamer.. toen ze klein was zag ze die aldoor lopen
toen had haar moeder uit het raam geschreeuwd dat hij op moest rotten en d'r dochter met rust moest laten en teon is die nooit meer terug gekome!
misschien helpt 't bij jou ook Tong uitsteken

dan had die moeder geluk dat daarmee de kous af was. ik vind het onbeschoft, zo ga je in het dagelijks leven toch ook niet met elkaar om?
geesten zijn niets anders dan mensen. alleen dan dood, maar ja, dat gaan we allemaal, dus eng is het niet.

jammer is alleen dat sommige boosheid met zich meedragen en je daar knap mee lastig kunnen vallen. ik ben vanaf dat ik klein was tot ik uit huis ging ook lastig gevallen. en dat weet ik pas sinds kort, meteen wat aan gedaan. nu zie ik in dat geesten ook maar mensen met gevoelens zijn. het is raar uit te leggen, je moet het eerst maar zelf ervaren voordat je snapt wat ik bedoel.

van mezelf weet ik nu dat ik ben lastig gevallen omdat ik een gevoelig kind was. nu weet ik ook pas dat ik gevoeliger ben dan ik ooit had kunnen weten, ik kan horen en zien en ik sta nog maar aan het begin van mijn openbaring om het zo maar even te noemen haha Lachen
gelukkig heb ik alle theorie al, heb vroeger heel veel gelezen en toen lang niets meer gedaan en nu komt het opeens op mijn pad. ach, alles heeft een reden he..

Clown Geesten zijn niets meer dan een energie wat ontstaat uit emoties van mensen, het zijn geen mensen te noemen meer..

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 18:52

Jeetje Pinkyb. wat naar om zo je vriendinnen te verliezen. En voor glaasje draaien wordt overal echt gewaarschuwd dit vooral NIET te doen. 7 jaar geleden heb ik het namelijk gedaan, want ik wilde weten of mijn opa bij mij was. Maar wat echt belachelijk was, in de Fancy (dat meisjes blad), waar ik toen lid van was, stond een heel artikel hoe je zo'n bord moet maken en precies hoe je het doen moet. Ik als puber natuurlijk direct aan de slag met een vriendinnetje. En gevraagd; kent u mijn opa, antwoord was ja. Dat glas bewoog gewoon uit zichzelf, ik dacht dat mijn vriendin het deed en zij dacht dat ik het deed.. Dus zijn we direct gestopt. Gelukkig zonder erge gevolgen. Maar echt belachelijk dit in een tiener blad te zetten!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:13

De meeste mensen die in geesten geloven ze ook kunnen zien.
Als jij er niet in gelooft, sta je er dus niet voor open en zie je de
dingen anders dan mensen die er wel in geloven. Denk ik dan. Bloos

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:03

Lydiaaa schreef:
De meeste mensen die in geesten geloven ze ook kunnen zien.
Als jij er niet in gelooft, sta je er dus niet voor open en zie je de
dingen anders dan mensen die er wel in geloven. Denk ik dan. Bloos

Sja dat is denk ik met alles zo.
Mensen zien alleen wat ze willen zien

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:45

dat het een energie is klopt, alle levende dingen bestaan uit energie. maar het niet alleen energie, want energie kan niet denken. het zijn toch zeker zielen, en iedereen, levend en dood, heeft een ziel.
je lichaam is stoffelijk en die verlies je je, je ziel nooit.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 10:47

Ik geloof er wel in, heb ook wel dingen meegemaakt maar dat is té lang om te vertellen. Ik was er al een heel tijd geleden heel erg bang voor, maar nu probeer ik er gewoon niet aan te denken en dan gebeurd er niets. Bovendien, sinds ik verhuisd ben naar Spanje is er nog niets gebeurd. De Engelse achter ons zeiden dat hier een begraafplaats lag, maar daar geloof ik niets van, dat is onmogelijk als je weet hoe begraafplaatsen hier erruit zien Haha!. Ik ga topic wel even volgen.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:18

Ben nu bij pagina 7. Dingen die ik tot nu toe heb gelezen, herken ik soms wel. Zal ik ook nu ik wat de tijd heb over mijn ervaringen vertellen.

( Dit is allemaal gebeurd na het geesten oproepen, paar maanden later pas )

Ik woonde voordat ik naar Spanje verhuisde in een stadje. Daar stonden huizen die er echt al jaren lang stonden. Wij woonde in één van die huizen. Ik heb daar verschillende dingen meegemaakt, sommigen dingen kan ik niet verklaren wat het was, maar nu ik in dit topic wat dingen heb gelezen weet ik één ding wel. Elke nacht werd ik wakker, ik weet niet hoe, maar elke nacht weer. Soms was ik heel rustig, maar soms ook niet en werd ik meerdere keren wakker. Ik hoorde heel vaak als ik wakker werd, een raar tikje op de vloer. Ik hoorde dit meesteal meerdere keren in de nacht. De eerste maanden ( Maanden ja, het was echt vervelend ) was ik doodsbang, maar daarna ging ik er dingen voor verzinnen. Ik dacht dat het de verwarming ( Naast mijn bed ) was, maar dat maakte een heel ander geluid. Het leek alsof er een knikker op de grond ging, het begon langzaam, en uiteindelijk ging het snellen, soms rolde het, soms ging het op het neer. Nu ik een aantal verhalen heb gelezen, denk ik dus dat het een ''klopgeest'' was.

Zo heb ik meerdere dingen meegemaakt. Op een nacht werd ik weer wakker, ik merkte dat ik wakker was, ik probeerde verder te slapen maar het lukte niet. Deed mijn ogen weer op en zag opeens mijn hele kamer vol ratten, het was heel snel, en het gaf zeg maar een kalm gevoel, want ik besefde me niet dat er iets raars gebeurde. Ik viel weer in slaap, maakte me er niet druk om, en de volgende ochtend besefde ik pas wat er gebeurd was. Een droom/verbeelding of niet, het leek levensecht..

Zo was ik ook een keer aan het computeren, en mijn ouders waren beneden, ik was de enigste boven. Het was gewoon overdag, en ik was gewoon met vrienden aan het chatten. Opeens hoorde ik een geluid achter me, ik keek om en ik zag een doek, wat op de trapleuning lag omvallen, hij lag nu op mijn slaapbank. Ik dacht er verder niets ergs bij, zulke dingen gebeurde wel vaker, even later hoorde ik het weer, ik keek weer om en hij was opgevouwen. Het deed me niet zoveel, maar weer een paar minuten lag die helemaal opgevouwen. Bij dit soort dingen ben ik heel droog. Ik dacht, als dit een geest was, vind ik het wel heel aardig dat ie me daarmee heeft geholpen.

Ook is er een keer een paardrijbeker verplaatst. Weer zat ik achter de computer, ik knipperde met mijn ogen en opeens stond hij ergens anders. Maar zoals ik al zei, het gebeurde wel vaker en ik was er erg droog over, dus ik dacht er niet echt wat bij.

Wat ik al zei: Dit is allemaal gebeurd na een paar maanden van het geesten oproepen. Ik was toen nog jonger, het was overdag, gordijnen dichtgedaan, kamer donker gemaakt, en ik had het op tv gezien. We zaten in een kringentje met een groepje vrienden. We deden het meer voor de lol ofzo, na een paar pogingen, telkde we nogmaals tot 12. Precies toen we nummer 11 opnoemde, schuifde het glaasje naar de voeten van een vriendin van mij, en de mes die we er op hadden gelegd zodat we wisten dat het bewoog, viel op haar teen. Ik weet dat niemand anders dit kon doen, want ik hield mijn ogen op een kier, omdat ik het stiekem eng vond. We rende allemaal gillend naar beneden, voor de rest is er die dag niets meer gebeurd.

Ik sliep een keer bij mijn vaders huis, in Rotterdam. Ik was al bang geworden, het was kort na dat geesten oproepen, dus ging lekker bij mijn vader in bed kruipen. Midden in de nacht werd ik wakker, en hoorde ik een gezang uit de douche. Ik maakte mijn vader wakker en zei tegen hem dat ik gezang hoorde, kort daarna stopte het, hij zei dat hij niets hoorde en sliep weer verder. Ik deed de deken over me heen, en sliep weer verder.

Mijn vader geloofd er totaal niet in, en denkt er precies hetzelfde over zoals Redrumforux. Dus ik kan hem er echt niet wijs van maken dat ik dingen heb meegemaakt, maar dat geeft me wel een veilig gevoel, omdat hij er dan droge grappen over maakt.

Indatzelfde huis van mijn vader.. Kwamen we op een dag thuis, en stond er iets op de muur geschreven met potlood. We weten niet wat het was, de deur was op slot.. We konden ook niet lezen wat er stond.

Toen mijn broer nog klein was, vroeg hij aan mijn moeder: Wie is dat oude vrouwtje, met dat grijze haar en dat knotje, die me altijd weltrusten wenst, en me op bed legt? Mijn moeder had het aan mijn buurvrouw gevraagt, en die zei dat daar een oud vrouwtje met altijd een knotje in en grijs haar gestorven was.

Nog één verhaal.

Ik had wat over dieren gelezen, zo heb ik ook meegemaakt dat mijn hondje opeens doodsbang was voor de gang. Hij durfde er niet meer langs, en keek er alsmaar naar, en verstijfde dan. Of een ander hondje rende naar mijn moeder kamer, keek naar iets, en rende gillend en helemaal van slag weer weg, daarna bleef hij naar de kamer blaffen. Zo heb ik nog wel meerdere keren meegemaakt dat ze ergens naar stonden te blaffen, of dat ze iets volgde.

Zo kan ik nog wel meerdere verhalen vertellen, maar dat bespaar ik jullie. Ik woon nu hier in Spanje, en daar heb ik tot nu toe niets meegemaakt, behalve dat de deur opeens openging in de nacht, daar ben ik 2 dagen van slag door geweest, maar nu denk ik er niet meer aan. Engelse achter ons zijn altijd bang in hun huis, ze zeggen dat daar een geest leeft, ook de buurvrouw die daar een keer moest oppassen zegt dat ze in hun huis wat heeft gezien. Het huis waarin hun leven was het eerste huis wat hier gebouwd werd.

Veder heb ik nog wel wat van die dromen gehad, maar niet zo ernstig.

De rest bespaar ik jullie Haha!.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:57

Heftige verhalen allemaal! Ik geloof er ook sterk in alleen ben er doodsbang voor Bloos

Zelf niet veel rare dingen meegemaakt.. mn moeder heeft wel een keer haar beschermengel gezien na een nare ervaring (weet niet meer wat het was..), en het is een kaboutertje en af en toe ziet ze hem nog Haha!
En toen mijn opa op sterven lag, zei hij; bij mijn begrafenis laat ik nog zeker wat van me horen..
De dag van de begrafenis was een prachtige, zonnige dag, iedereen had luchtige kleding aan, geen jas bij zich etc. Precíes het moment dat de kist uit het centrum werd gedragen naar het graf totdat de kist in het graf lag en wij weg liepen, heeft het kéihard geregent en geonweerd. Toen we wegliepen, klaarde het weer op. Ik geloof nog steeds dat mn opa dat heeft gedaan Lachen tenzij geesten niet zoiets kunnen doen.. dat weet ik dus niet.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 17:20

Ja ik geloof er wel in dat er meer is.
Maar ik denk meer kwaat dan goed.
Anders zou je je overleden familie toch ook wel kunnen zien?
Of als het kon zouden hun toch nog wel eens terug komen als geest.
Nou dat heb ik nog nooit mee gemaakt.
Dus ergens zit er een twijfel.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:51

Wat een aangrijpende verhalen zeg!! =o!
Als ik zoiets zou zien ofzo, zou ik zo hard schreeuwen i.i.t Essssss Lachen, knap dat je over sommige dingen ervan zo droog kan denken Lachen!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:13

Essssss schreef:
Ben nu bij pagina 7. Dingen die ik tot nu toe heb gelezen, herken ik soms wel. Zal ik ook nu ik wat de tijd heb over mijn ervaringen vertellen.

( Dit is allemaal gebeurd na het geesten oproepen, paar maanden later pas )

Ik woonde voordat ik naar Spanje verhuisde in een stadje. Daar stonden huizen die er echt al jaren lang stonden. Wij woonde in één van die huizen. Ik heb daar verschillende dingen meegemaakt, sommigen dingen kan ik niet verklaren wat het was, maar nu ik in dit topic wat dingen heb gelezen weet ik één ding wel. Elke nacht werd ik wakker, ik weet niet hoe, maar elke nacht weer. Soms was ik heel rustig, maar soms ook niet en werd ik meerdere keren wakker. Ik hoorde heel vaak als ik wakker werd, een raar tikje op de vloer. Ik hoorde dit meesteal meerdere keren in de nacht. De eerste maanden ( Maanden ja, het was echt vervelend ) was ik doodsbang, maar daarna ging ik er dingen voor verzinnen. Ik dacht dat het de verwarming ( Naast mijn bed ) was, maar dat maakte een heel ander geluid. Het leek alsof er een knikker op de grond ging, het begon langzaam, en uiteindelijk ging het snellen, soms rolde het, soms ging het op het neer. Nu ik een aantal verhalen heb gelezen, denk ik dus dat het een ''klopgeest'' was.

Zo heb ik meerdere dingen meegemaakt. Op een nacht werd ik weer wakker, ik merkte dat ik wakker was, ik probeerde verder te slapen maar het lukte niet. Deed mijn ogen weer op en zag opeens mijn hele kamer vol ratten, het was heel snel, en het gaf zeg maar een kalm gevoel, want ik besefde me niet dat er iets raars gebeurde. Ik viel weer in slaap, maakte me er niet druk om, en de volgende ochtend besefde ik pas wat er gebeurd was. Een droom/verbeelding of niet, het leek levensecht..

Zo was ik ook een keer aan het computeren, en mijn ouders waren beneden, ik was de enigste boven. Het was gewoon overdag, en ik was gewoon met vrienden aan het chatten. Opeens hoorde ik een geluid achter me, ik keek om en ik zag een doek, wat op de trapleuning lag omvallen, hij lag nu op mijn slaapbank. Ik dacht er verder niets ergs bij, zulke dingen gebeurde wel vaker, even later hoorde ik het weer, ik keek weer om en hij was opgevouwen. Het deed me niet zoveel, maar weer een paar minuten lag die helemaal opgevouwen. Bij dit soort dingen ben ik heel droog. Ik dacht, als dit een geest was, vind ik het wel heel aardig dat ie me daarmee heeft geholpen.

Ook is er een keer een paardrijbeker verplaatst. Weer zat ik achter de computer, ik knipperde met mijn ogen en opeens stond hij ergens anders. Maar zoals ik al zei, het gebeurde wel vaker en ik was er erg droog over, dus ik dacht er niet echt wat bij.

Wat ik al zei: Dit is allemaal gebeurd na een paar maanden van het geesten oproepen. Ik was toen nog jonger, het was overdag, gordijnen dichtgedaan, kamer donker gemaakt, en ik had het op tv gezien. We zaten in een kringentje met een groepje vrienden. We deden het meer voor de lol ofzo, na een paar pogingen, telkde we nogmaals tot 12. Precies toen we nummer 11 opnoemde, schuifde het glaasje naar de voeten van een vriendin van mij, en de mes die we er op hadden gelegd zodat we wisten dat het bewoog, viel op haar teen. Ik weet dat niemand anders dit kon doen, want ik hield mijn ogen op een kier, omdat ik het stiekem eng vond. We rende allemaal gillend naar beneden, voor de rest is er die dag niets meer gebeurd.

Ik sliep een keer bij mijn vaders huis, in Rotterdam. Ik was al bang geworden, het was kort na dat geesten oproepen, dus ging lekker bij mijn vader in bed kruipen. Midden in de nacht werd ik wakker, en hoorde ik een gezang uit de douche. Ik maakte mijn vader wakker en zei tegen hem dat ik gezang hoorde, kort daarna stopte het, hij zei dat hij niets hoorde en sliep weer verder. Ik deed de deken over me heen, en sliep weer verder.

Mijn vader geloofd er totaal niet in, en denkt er precies hetzelfde over zoals Redrumforux. Dus ik kan hem er echt niet wijs van maken dat ik dingen heb meegemaakt, maar dat geeft me wel een veilig gevoel, omdat hij er dan droge grappen over maakt.

Indatzelfde huis van mijn vader.. Kwamen we op een dag thuis, en stond er iets op de muur geschreven met potlood. We weten niet wat het was, de deur was op slot.. We konden ook niet lezen wat er stond.

Toen mijn broer nog klein was, vroeg hij aan mijn moeder: Wie is dat oude vrouwtje, met dat grijze haar en dat knotje, die me altijd weltrusten wenst, en me op bed legt? Mijn moeder had het aan mijn buurvrouw gevraagt, en die zei dat daar een oud vrouwtje met altijd een knotje in en grijs haar gestorven was.

Nog één verhaal.

Ik had wat over dieren gelezen, zo heb ik ook meegemaakt dat mijn hondje opeens doodsbang was voor de gang. Hij durfde er niet meer langs, en keek er alsmaar naar, en verstijfde dan. Of een ander hondje rende naar mijn moeder kamer, keek naar iets, en rende gillend en helemaal van slag weer weg, daarna bleef hij naar de kamer blaffen. Zo heb ik nog wel meerdere keren meegemaakt dat ze ergens naar stonden te blaffen, of dat ze iets volgde.

Zo kan ik nog wel meerdere verhalen vertellen, maar dat bespaar ik jullie. Ik woon nu hier in Spanje, en daar heb ik tot nu toe niets meegemaakt, behalve dat de deur opeens openging in de nacht, daar ben ik 2 dagen van slag door geweest, maar nu denk ik er niet meer aan. Engelse achter ons zijn altijd bang in hun huis, ze zeggen dat daar een geest leeft, ook de buurvrouw die daar een keer moest oppassen zegt dat ze in hun huis wat heeft gezien. Het huis waarin hun leven was het eerste huis wat hier gebouwd werd.

Veder heb ik nog wel wat van die dromen gehad, maar niet zo ernstig.

De rest bespaar ik jullie Haha!.

Hmm wazig.. Een paar dingen die er tusse zitten zijn vast je imagination, En weer andere dingen zijn wel erg interesant.

Ik ahd een keer een kamer voor lieveheersbeestjes en vlinders, nou dan denk je goh wat leuk, nee niet echt als hun ogen rood opgloeien en ze je proberen te verwonden Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 16:24

@ Pinkybubble: Verbeeldingen kan het idd zijn, denk ook dat sommigen dingen verbeeld zijn/gedroomt, maar dat denk ik ook bij de meeste van ons. Maargoed achter die vragen kom je niet snel achter, verbeeld, of de realiteit, een droom, of was dat nou echt.

Uhl, een droom?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 20:45

pinkybuble,

ik vind het wel weer interssant hoe jij op ervaringen van mensen reageert.
je hebt ook nog niet gereageerd op mijn antwoord op jouw 'lollige' conclusie van mijn ervaring over entiteiten.

je kan niet zomaar voor mensen in gaan vullen of het tussen de oren zit of niet.
naar aanleiding van jou ervaring met hapgrage lieveheersbeestjes zou je kunnen weten dat er zoiets als projectie bestaat. het kan je geen kwaad doen, maar wel erg bang maken. verwonden is dus niet reëel, hoogstens geestelijk.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:24

Iedereen maakt de dingen weer op een andere manier mee, en zolang er geen verdere verklareningen er voor zijn.. geesten bestaan, op wat voor manier ze het laten merken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 09:13

milo schreef:
pinkybuble,

ik vind het wel weer interssant hoe jij op ervaringen van mensen reageert.
je hebt ook nog niet gereageerd op mijn antwoord op jouw 'lollige' conclusie van mijn ervaring over entiteiten.

je kan niet zomaar voor mensen in gaan vullen of het tussen de oren zit of niet.
naar aanleiding van jou ervaring met hapgrage lieveheersbeestjes zou je kunnen weten dat er zoiets als projectie bestaat. het kan je geen kwaad doen, maar wel erg bang maken. verwonden is dus niet reëel, hoogstens geestelijk.

Ik vind dit een onterechte conclusie Knipoog heb nergens gezegt dat het tussen haar oren zat heb gezegt dat het hoogstwaarschijnlijk haar verbeelding was, zoals ze dus zelf ook al aangeeft. Ik vul voor niemand wat in, ik geef mijn mening zoals er aan het het begin is gevraagt. Graag geen onnodige conclusies trekken, en dit is geen topic om modder te lope gooien, want zoals je zelf zegt iedereen ervaart het anders, ik dus ook, dit is wat IK heb geleerd, en wa tjij heb geleerd weet ik niet maar daar kan IK dus ook niet over oordelen Lachen Dat ik niet op jou heb gereageerd, zal ik er wel overheen gelezen hebbe, wil je dat ik er op reageer dan? Knipoog

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:37

Ik heb het idee dat er een hele twilightzone bestaat...soms zie je niks maar is het er wel. Soms krijg je een bepaalde ingeving of gevoel waarvan je het idee hebt dat het niet vanuit jezelf komt maar alsof iemand het je influisterd. Ze hebben eens geprobeerd om via het vertonen van een colaflesje (niet bewust waarneembaar voor de ogen want het was maar een fractie van een seconde) in de bioscoop de trek in een glas cola op te wekken. Dit werkte als een tierelier en deze vorm van reclame is dus snel verboden. Zo zie ik het ook bij geesten...ze stemmen zich maar een fractie van een seconde af op jouw frequentie zodat je niets ziet maar je wel liefde of juist angst kunt voelen of bepaalde ingevingen krijgt(afhankelijk van de intentie)
Het is maar net of je openstaat voor het positieve of het negatieve.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:41

Mmm zo heb ik het nog nooit gebeken KimDai Bloos

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:58

Ik geloof er ook zeker in,heb al zoveel mee gemaakt,maar dat staat al allemaal in een ander topic beschreven.Er is nog een topic wat hier over gaat.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:31

PinkyBubble schreef:
[ wil je dat ik er op reageer dan? Knipoog

ja dat had ik wel interessant gevonden Lachen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:50

SpikkelFire schreef:
Precíes het moment dat de kist uit het centrum werd gedragen naar het graf totdat de kist in het graf lag en wij weg liepen, heeft het kéihard geregent en geonweerd. Toen we wegliepen, klaarde het weer op. Ik geloof nog steeds dat mn opa dat heeft gedaan Lachen tenzij geesten niet zoiets kunnen doen.. dat weet ik dus niet.

Volgens mij kan zoiets wel...of het is extreem toeval. In het jaar dat mijn ouders 35 jaar getrouwt zouden zijn is mijn vader overleden. Op hun 35e trouwdag was er één keiharde onweersknal, net toen we aan tafel zaten...Bovendien, als we naar de begraafplaats gaan, gaat meestal net het zonnetje schijnen als we eraan komen, soms zelfs precies op ons plekje...

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 16:52

Welk topic dan Gohya?
Jeetje Ess, jij hebt veel rare dingen meegemaakt. Ik vind het knap dat je er zo op reageert, soms als ik zo;n droom heb gil ik het hele huis bij elkaar. En dan is het dus verdwenen.

Ik heb trouwens ook een keer een heel raar gevoel gehad toen ik in een huis ging kijken. Ik woonde toen in Curacao en we zochten een huis met nog wat anderen mensen om samen te wonen.
Er stond een muur omheen en ik liep er voorbij en ik zei gelijk; Nee ik wil hier niet binnen kijken. Toen kwamen mijn ouders op bezoek, en die vonden het er heel leuk uitzien. Dus die vonden dat we toch moesten gaan kijken. Uiteindelijk toch gedaan. Het was een heel raar ingericht huis, het had een kelder en daar hing een groot kruis aan de muur. In Curacao vind je helemaal geen kelders onder huizen. Verder liep ik daar en je voelt gewoon dat het er niet pluis is. Helemaal niet toen ik zag dat de slaapkamer in een gebouw achter het huis is. Anderen vonden het er een beetje raar uitzien,maar ik kreeg echt een heel raar gevoel in dat huis. Dus no way dat ik daar dan ga wonen! Gelukkig kon ik de anderen overtuigen, maar ja hoe leg je zoiets nou weer uit.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 14:47

milo schreef:
PinkyBubble schreef:
[ wil je dat ik er op reageer dan? Knipoog

ja dat had ik wel interessant gevonden Lachen

En ook nog een wens voor wat ik er op moet zeggen?
Bijvoorbeeld: Ohjaa je heb helemaal gelijk!

Want dat ga ik namelijk niet zeggen, want ga niet zeggen wat ik niet vind natuurlijk Knipoog Jij heb jou theorie, ik heb mijn theorie, zelfs sinterklaas heeft zijn eigen theorie dus sja.. Kan er vrij weinig over zeggen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:04

Over onweer gesproken bij begravenissen:
een aantal jaar geleden is de vader van mn (toen beste) vriendin overleden en ook dat de kist naar het graf werd gedragen en tot het in de grond lag heeft het geregend, tot aan we weggingen van het kerkhof.

28 februari 2007 is mijn schoonzuster overleden en voor de dag van de begravenis was práchtig weer voorspeld: het heeft de hele dag geregend. En later waren we in haar huis en vielen er dingen om enzo, heel apart.

en toen nog geen twee weken later overleed de moeder van mijn schoonzuster. Tijdens haar crematie heeft het vet hard gesneeuwd, tenminste, het heeft de hele ochtend gesneeuwd totdat zij de oven in ging... Heel apart zegmaar, maar wel bevredigend.

Vind ik.

en nu ook, ik voel gewoon af en toe de aanwezigheid van... wie dan ook, bekenden, onbekenden...

ik ben alleen wel eens 'aangevallen' door een negatieve entiteit, die heeft mij en de hond waar ik toen mee liep als een gek een parkje uit gejaagd.
(was wel zielig om te zien hoe die hond reageerde.)

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:30

Wat toevallig zeg van die begravenissen.

Ik doe zo droog omdat als ik er over ga denken ik er alleen maar bang voor word. Als het echt eng is dan ben ik ook echt bang, maar ik probeer meesteal gelijk ergens anders aan te denken, en dat helpt meesteal wel.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 17:09

@Esss maakt tocht niet uit Lachen Je mag reageren zoals je zelf wilt, daar hebben we andere niet voor nodig toch? Als ik lollig wil reageren, dan doe ik dat, Als jij droog wil reageren, dan doej ij dat toch? Lachen