Lest schreef:ik denk eigenlijk niet dat de mensen meer aandacht krijgen, maar de boezem.
So true

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lest schreef:ik denk eigenlijk niet dat de mensen meer aandacht krijgen, maar de boezem.
Patriciavt schreef:FamBloem schreef:Daarom krijg ik een borstverkleiningIdeaal dat ze dat kunnen.Hou dan nog wel een grote maat maar wel een maat waar ze leuke bh's in hebben
Ik ook ik ook!!! Ik ga van E naar C
En waarschijnlijk duurt het niet lang meer12 dec hoor ik wanneer ze het gaan doen!!
Petulan schreef:Ik kreeg geen verwijskaart omdat ik in verhouding ben..F & 1.80m..
Maar gezien mijn klachten ga ik wel voor 'n BVK, heb binnenkort een afspraak bij kliniek klein Rosendael..
xDramaQueen schreef:ik vind het een hel, ik zou een moord doen voor een Btje, mooie topjes aan, rennen zonder dat ze in je nek hangen, paardrijden zonder bodywarmer(daar ben ik nog steeds niet overheen ik blijf dat "eng" vinden) ik ben 1.49 met cup DD
Saskia9 schreef:weet je nu al wat je straks krijgt?
Neem dat niet zo nauw hoor!
Ik had cup F,en zou ook een C krijgen,heb nu nog cup D
Maar dat ligt ook aan de vorm van je borsten..Is bij iedereen verschillend,en of ze doorgroeien enzo..
Ben er in elk geval heel blij mee!
Petulan schreef:xDramaQueen schreef:ik vind het een hel, ik zou een moord doen voor een Btje, mooie topjes aan, rennen zonder dat ze in je nek hangen, paardrijden zonder bodywarmer(daar ben ik nog steeds niet overheen ik blijf dat "eng" vinden) ik ben 1.49 met cup DD
Mag ik vragen hoe oud je bent? Want die verhouding klinkt echt niet goed
Chiqa schreef:Petulan schreef:
Mag ik vragen hoe oud je bent? Want die verhouding klinkt echt niet goed
Dat vraag ik mij ook af als ik naar de pofielfoto's kijk zie ik namelijk niet iemand van 1.50 met een dubbel D cup maar iemand van 1.80 met een gewone B cup die wat opgepushed is...
Of de foto moet ernstig vertekend zijn
Suusjwah schreef:haha dat is dramaqueen ook niet..
Chiqa schreef:Suusjwah schreef:haha dat is dramaqueen ook niet..
Lol ik ben dr ingetuind zie ik