Ook dag 3 is makkelijk voorbij gegaan (moet nog wel de avond door).
Ik heb nu wel zin in een sigaretje maar heb niks in huis en ook geen geld om te halen

Hoe zit dat bij jullie??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ik ben sinds anderhalve week aan het minderen en dat gaat echt perfect!
Ik pafte met gemak een pakje (tot anderhalf) per dag weg, maar de meeste waren ' onzin peuken'. Nu rook ik er 's morgens eentje als ik naar mijn werk rijd, op de weg naar huis rook ik er nog 1 en 's avonds HOOGUIT nog 4. Dan zit ik op 6 en dat is al heel wat anders dan 20 a 30 per dag.
Het weekend ben ik trouwens wel los gegaan, maar heb ik wel minder gerookt dan voorheen. Stoppen is voor mij gewoon geen optie, daarvoor vind ik roken gewoon veel te lekker en ik zie geen nut om helemaal af te kicken.
Succes jullie!
femmefatale1 schreef:Ik moet ook altijd erg lachen om mensen die schrijven dat het zooo moeilijk is, en dat ze het niet vol kunnen houden... HAHA
Wat een excuses ze ook allemaal niet verzinnen om het uitstellen te stoppen, of om terug te mogen vallen...
Zagen ze dat zelf maar in he?? Maarja, dat heet ontkennen..
Ilzjuh schreef:Dus volgens jou ga ik dit niet volhouden?
Ilzjuh schreef:We zullen het zien, voorlopig ben ik in elk geval niet van plan om op te geven.Merk wel het verschil tussen eerst en nu dat ik niet de dagen tel, gaat een stuk makkelijker.
Ben al eens eerder tien maanden gestopt, maarja, opnieuw begonnen is niet gestopt natuurlijk.
Niien_ schreef:Vriendin vroeg of ik mee ging naar rokerspleintje, ik ben meegegaan, zijn we wat sigaretten aangeboden, nóh, maar ik heb nee gezegt, en ik had er eigenlijk ook heel weinig behoefte aanEn dat voelt echt goed!
malie schreef:ok.....het is net uit met mijn vriend :'( Ik zeg al tegen mijzlef te zeggen, nee met een sigaret word het niet makkelijker. Maar voel me er wel erg poedersuiker onder
femmefatale1 schreef:Quellian schreef:Ik ben sinds anderhalve week aan het minderen en dat gaat echt perfect!
Ik pafte met gemak een pakje (tot anderhalf) per dag weg, maar de meeste waren ' onzin peuken'. Nu rook ik er 's morgens eentje als ik naar mijn werk rijd, op de weg naar huis rook ik er nog 1 en 's avonds HOOGUIT nog 4. Dan zit ik op 6 en dat is al heel wat anders dan 20 a 30 per dag.
Het weekend ben ik trouwens wel los gegaan, maar heb ik wel minder gerookt dan voorheen. Stoppen is voor mij gewoon geen optie, daarvoor vind ik roken gewoon veel te lekker en ik zie geen nut om helemaal af te kicken.
Succes jullie!
Hoe hou je jezelf voor de gek!!