Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(ik had met mn C een ander soort versnellingsbak als met de CE, daar had ik gewoon een stapelbak, in de C waren er maar 6 versnellingen en die stonden nog in een aparte volgorde ook??? Je raakte echt heel snel door de war.) Death_Squad schreef:Ja ok, maar wat is het nut ervan, tis toch niet verplicht ofzo? Voegt het daadwerkelijk iets toe zodat het loont om er een eind voor te reizen?...
gribaldi schreef:ik mag woensdag weer naar Houten toe om in een simulator te oefenen en heb dr echt veel zin in *niet echt nee*. Het is meestal super warm daar en een lange dag maja hoort erbij...

. Heb 6 jaar voor Zutrans Rotterdam gereden op bakfietsje en oplegger zowel wijkvervoer (supermarkten, melkboeren etc.) als DC werk, opleggers vol toeten van mona of melk en de hele bende er omheen. Nu alleen vanuit Vlaardingen.
en veel geleerd. Ging ook nog met andere chauffeurs mee hoor maar met Karl kon ik lezen en schrijven.
Nooit van gehoord... Jooren wel 
inderdaad Jooren. Foutje, bedankt !! 

) Maar alles went snel zat hoor
gribaldi schreef:haha ja dat wel, nouja wil ook met een oplegger gaan rijden dus moet er toch aan gaan geloven![]()
en ja aan en afkoppelen is dan wel zo handig met zo'n trailer
achja na een paar keer moet het vanzelf wel goed komen!
Weet je al wat voor een je mee krijgt?