Annelies_vd schreef:Toen mijn duikfles op 12m diepte voor de "grap" werd dichtgedraaid!
Dát is een naaiestreek!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annelies_vd schreef:Toen mijn duikfles op 12m diepte voor de "grap" werd dichtgedraaid!
Armaris schreef:dessie schreef:Waarom mijn relaties zijn geeindigtHebben jullie even?
toen ik nog een jong guppie was, was ik vergeten dat we iets haddenhihi, echt zo'n vriendje uit groep 5 ofzo.
Toen nog 1, hij kon verrukelijk goed zoenen, mis ik nog steeds wel af en toe, maar hij was een junk
.
Daarna had ik gewoon een jongen nodig, maar die jongen was echt lelijk, en ik vond hem helemaal niet leuk, en was echt een kneusje, gedumpt
![]()
Toen kreeg ik van de congiërge een gratis donut (op school) als ik mijn nieuwe vriendje liet zien, maar ik had nog helemaal geen vriendje (ja toen noemde ik het nog een vriendje) dus snel een of andere gozer die mij leuk vond 'aangenomen', laten zien, donut gekregen, daarna gedumpt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar nu ben ik al 2,5 jaar gelukkig met mijn huidige vriend.
Ballenknijpers zijn idd erg vreselijk.
Jij bent echt erg
Amber_ schreef:Ik weet nog niet of ik de mijne aan een einde breng, mening ?
Hij opeens na 9 maanden een sms krijg van een meid, die hem wel leuk vond. Aangezien wij al hele week in ruzies lagen, had hij gezegt dat hij het misschien wel wilde proberen.Ik merkte al zoiets. Ik las zijn berichten omdat ik het niet vertrouwde, en daar kwam ik smsjes tegen van haar zoals: "Maar als je met mij wilt proberen, kan je het dan wel, aangezien je nog gek bent op Amber?" En als ik er naar vraag, en zijn 1e reactie is: "Wat doe jij in mijn telefoon ?!!"
Ik heb het aangekeken, en gaat prima tussen ons weer... Hij heeft haar verwijdert op msn, nummer weg en alles. Maar toch is verliefd zijn van hem in houden van over gegaan. Ik ben er nog steeds kapot van, ik weet niet of ik er ooit overheen kom..
dessie schreef:Waarom mijn relaties zijn geeindigtHebben jullie even?
toen ik nog een jong guppie was, was ik vergeten dat we iets haddenhihi, echt zo'n vriendje uit groep 5 ofzo.
Toen nog 1, hij kon verrukelijk goed zoenen, mis ik nog steeds wel af en toe, maar hij was een junk
.
Daarna had ik gewoon een jongen nodig, maar die jongen was echt lelijk, en ik vond hem helemaal niet leuk, en was echt een kneusje, gedumpt
![]()
Toen kreeg ik van de congiërge een gratis donut (op school) als ik mijn nieuwe vriendje liet zien, maar ik had nog helemaal geen vriendje (ja toen noemde ik het nog een vriendje) dus snel een of andere gozer die mij leuk vond 'aangenomen', laten zien, donut gekregen, daarna gedumpt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar nu ben ik al 2,5 jaar gelukkig met mijn huidige vriend.
Ballenknijpers zijn idd erg vreselijk.
Kaat18 schreef:Toen ik me realiseerde dat ik niet met hem wilde samenwonen en het mij irriteerde als hij mij aanraakte. Het heeft daarna nog een paar maanden geduurd voordat ik de knoop doorhakte en het uitmaakte na bijna 3 jaar een relatie te hebben gehad.
Urko schreef:@tita: geen idee ik heb er nog nooit iets van gezegt... zal hem eens onder vuur gooien als ik hem morgen zie ...
@amber_: als hij alles verwijdert heeft zal ik hem nog een kansje geven
BrittKitt schreef:Annelies_vd schreef:Toen mijn duikfles op 12m diepte voor de "grap" werd dichtgedraaid!
Draaide die hem toch wel weer open?
suusiejj schreef:Annelies_vd schreef:Toen mijn duikfles op 12m diepte voor de "grap" werd dichtgedraaid!
ik zou bij hem wat dichtdraaie
Renske_ schreef:ik zou iets eraf draaien bij hem