Kaiya schreef:_Scarlet_ schreef:Maar waarom zou dat niet kunnen en geesten zien of een reading doen wel?
(Ik weet niet of je het over mijn post had, maar zo ja:)
Als je je kan inbeelden dat je pijn verdwijnt hebben we ook meteen een geneesmiddel tegen alle ongeneeslijke ziekten op deze aardkloot: hoppa, gewoon fantaseren dat je het niet meer hebt..?
Er zit natuurlijk wel heel wat meer achter. Onder meer ook dat sommige mensen het niet kunnen en anderen weer wel. Ik was meer verbaasd over dat een aantal mensen aanvaarden dat helderziendheid bestaat, maar dat iets als geen pijn meer voelen onmogelijk zou zijn. In mijn optiek zijn het allebei verschijnselen in dezelfde categorie, vandaar.
)
Zolang het iig netjes blijft.
gedraag je eens naar je nick slimmerik. Waarom zou ze paarden die echt hulp nodig hebben laten vallen voor een of andere ...... die perse wil dat ze zichzelf bewuisit, als uitgerekent zij degene is die vrijwel niets meer te bewijzen heeft. Ik ken Danae en ik wéét dat ze een goede reader is. Ik zou me zelfs de moeite niet meer doen. Heb het een maal gedaan en ja hoor, dat meisje is teruggekomen op haar mening. Die discussie is toen heel respectvol afgesloten
)