sjorsie schreef:hebben jullie de Berenboot vroeguh ook altijd gekeken, kent iemand dat liedje nog?
dat heb ik heel veel gekeken

en de fabeltjeskrant!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sjorsie schreef:hebben jullie de Berenboot vroeguh ook altijd gekeken, kent iemand dat liedje nog?

[/quote]
[/quote]
Marit41 schreef:heel overtuigend van friesland naar de achterhoek! whahaha! i
sjorsie schreef:Ik is klein en jij bent Groot en het is NIET EERLIJK
) maartje_h schreef:Marit41 schreef:heel overtuigend van friesland naar de achterhoek! whahaha! i
wel als je bij elkaar op visite gaat

maartje_h schreef:ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
) maartje_h schreef:Marit41 schreef:heel overtuigend van friesland naar de achterhoek! whahaha! i
wel als je bij elkaar op visite gaat
Seraphim schreef:maartje_h schreef:ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
Dat was niet Calimero, maar Alfred J. Kwak! Mijn allergrootste held! (ik heb nog steeds 3 kleine A.J Kwaks in mijn bed liggen)
een paardehoofd op een stok kregen, cool!

jaaa vroeger dat was mooi inderdaad de lolobal..ploppers.. dat veren ding wat van de trap kon, de oude lego sticky handjes neusfluiten geweldig en polly pocket de super oude grijze koelkast gameboy met Mario en Pacman... tegenwoordig moeten overal batterijen in en zijn het computerspelletjes.. doe mij maar gewoon het oude speelgoed!
Niet dat ik er meer mee speel maar het wasw 10 keer leuker.

er waren tien handelingen ofzo.
mayday schreef:Heb niet alles gelezen, maar wij waren vroegâh ook altijd met een tennisbal in de weer en dan tien keer tegen de muur en dan onder je been door en vangen enzo en dan steeds moeilijker (bedenkt zich dat we vroegâh toch wel veel sneller tevreden waren met allerhande frutsels als de kinders nu).

en Tubulo (van die lange staven en aansluitingen en daar kon je dan hele dingen mee in elkaar zetten, zoals een heel huis, een auto, een glijbaan en nog veel meer!).