Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Irmaatje schreef:Tja, ik kan moeilijk plek ontwijken waar hij gekust heeft.
Slaap er elk weekend weer.
Irmaatje schreef:Tja, ik kan moeilijk plek ontwijken waar hij gekust heeft.
Slaap er elk weekend weer.
suze_ schreef:jullie zijn dus nu uit elkaar lovely?
Lovely1 schreef:suze_ schreef:jullie zijn dus nu uit elkaar lovely?
Ja, het was al uit toen ik erachter kwam. We waren nog wel beste vrienden en nu nog maar af en toe is dat heel moeilijk. Ik denk als hij niet was vreemdgegaan dat we alweer bij elkaar waren.
blauw00gje schreef:Lovely1 schreef:
Oeh dat is moeilijk lijkt mij!
blauw00gje schreef:Ja.. Dan kom je er ook nooit meer iets van tegen!
Alleen dan de Chinezen hier
Lovely1 schreef:Is het ook maar in die 3 jaar dat we een relatie hadden hebben we samen zoveel meegemaakt. We waren elkaars eerste echte liefde. We zijn ook altijd elkaars beste vrienden geweest volgens velen waren wij het perfecte koppeltje.. maar helaas. Misschien ooit wel weer.. er zijn nu nog teveel twijfels.. Hij mist mij wel af en toe en ik hem ook. Maar hij kan er nog niet voor de 100% voor gaan hij is bang dat hij weer vreemdgaat. Ik denk dat ik op dit moment ook teveel twijfel en eerst maar eens even vrijgezel moet zijn. Het doet wel pijn als hij iemand tegenkomt die hij leuk vindt en misschien straks verliefd wordt maar andersom is dat ook. Hij heeft het er heel zwaar mee gehad toen het uitging en ik ook en dat willen we niet nog een keer meemaken.
Irmaatje schreef:Is eigenlijk ook geen oplossing, vindt chinees wel lekker eigenlijk.
Achja, doe er nu wel lacherig over.
Leuk word het nooit.
Voelde me eerste keer ook helemaal niet lekker op z'n kamer.
Voelde me weer de vreemde die binnen kwam.
blauw00gje schreef:Lovely1 schreef:Is het ook maar in die 3 jaar dat we een relatie hadden hebben we samen zoveel meegemaakt. We waren elkaars eerste echte liefde. We zijn ook altijd elkaars beste vrienden geweest volgens velen waren wij het perfecte koppeltje.. maar helaas. Misschien ooit wel weer.. er zijn nu nog teveel twijfels.. Hij mist mij wel af en toe en ik hem ook. Maar hij kan er nog niet voor de 100% voor gaan hij is bang dat hij weer vreemdgaat. Ik denk dat ik op dit moment ook teveel twijfel en eerst maar eens even vrijgezel moet zijn. Het doet wel pijn als hij iemand tegenkomt die hij leuk vindt en misschien straks verliefd wordt maar andersom is dat ook. Hij heeft het er heel zwaar mee gehad toen het uitging en ik ook en dat willen we niet nog een keer meemaken.
Ja oke daar zit ook wel wat in..
Maar als hij zelf ook bang is dat hij weer vreemd zou gaan dan zou ik het zeker niet doen..
Het lijkt me zeker k*t als je iemand tegenkomt die hij leuk vindt!
Ik snap het niet.. Liefde is zo moeilijk..
Maar als ik het goed begrijp kan het misschien ooit nog wel eens goed komen?