Ik neem aan als er meer kinderen zo gepakt worden die ouders echt wel actie ondernemen. En geen aangifte doen is helemaal raar. Hoe wil je in godsnaam iets bereiken als er geen klacht ligt bij de politie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik kan t standpunt van TS goed begrijpen...kind thuis houden tot er een veiligere situatie is ontstaan...tja en helaas is t spreekwoord "Als t kalf verdronken is dempt men de put" in ons kikkerlandje meer regel dan uitzondering. Blijkbaar moet er eerst nog een kind met een schaar in t strot of een leraar met een mes in de buik in t ziekenhuis belanden voor het betreffende jongetje uiteindelijk de behandeling krijgt die hij nodig heeft... wat_nu schreef:Faye, ik zoou graag willen dat je AL MIJN GEGEVEN REACTIES EVEN LEEST dan kun je zien dat ik echt niet stil heb gezeten.....
Wat betreft het AMK, gun ik de school eerst nog een kans, dat maak ik ze morgen, als ik huiswerk ga halen, nog even duidelijk. Dit omdat ik dat hun plicht vind. Zijn zij dit niet van plan dan doe ik het, en reken maar dat dan de school er niet fijn vanaf komt....
Wat als er 1 een passieve houding in neemt in deze zaak, dan is het wel het schoolteam!
faye schreef:En waarom is dat telefoontje nog niet geweest dan? Niet erg genoeg? Klinkt misschien hard, maar dat zal je dochter je later ook vragen....

. Maandag is ie er weer en zal ie er toch wel mee aan de gang gaan mag ik hopen