Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Widner schreef:
Heb er even een rondje om heen gezet voor iris_abel.
LadyLuna schreef:xKatleentjex schreef:Hé maar nu denk ik plots ergens aan..
*als je nogal vlug nachtmerries hebt misschien beter niet lezen*
Heeft iemand van jullie ooit gehoord over die reportage van de BBC?
Een vrouw had daar naartoe geschreven dat haar huis behekst was en er geesten rondzwierven. BBC dacht dat het flauwekul was maar had toch een cameraman en reporter er naar toe gebracht.
Eerst ging alles normaal, een van de twee (meen de cameraman) was even met de vrouw aan het babbelen, maar de andere bleef lang weg. Toen ze gingen zoeken, kwamen ze hem tegen met een strop rond zijn nek (ze hebben hem nog kunnen redden).
Maar het hele fijne van het verhaal kanik me niet meer herrineren, het was iig iets in die aard.
Die heb ik ook gezien ja!

Red_Savage schreef:Weet iemand hoe het zit met die Bloody Mary vloek? ('s nachts om 12 uur 3 of 5 keer -of vaker- Bloody Mary in de spiegel zeggen)
Ik geloof die niet, maar je weet maar nooit. Volgens mij gelooft niemand die 'echt', maar durft niemand het te proberen
Red_Savage schreef:Ik durf het ook niet, en het lijkt me ook zéker niet slim om het te proberen. Maar misschien kan iemand met goede argumenten komen waarom het niet of wel waar zou kunnen zijn? (of ervaringen)
Leentje_ schreef:Red_Savage schreef:Weet iemand hoe het zit met die Bloody Mary vloek? ('s nachts om 12 uur 3 of 5 keer -of vaker- Bloody Mary in de spiegel zeggen)
Ik geloof die niet, maar je weet maar nooit. Volgens mij gelooft niemand die 'echt', maar durft niemand het te proberen
ik durf dat iig niet
misschien kennen jullie de film "candyman" dan is dat ook zoiets van als je 3x candyman in de spiegel zegt dan komt hij eruit enzo
en ik heb de weken erna alle spiegels in huis ontweken

egt weard xKatleentjex schreef:Hé maar nu denk ik plots ergens aan..
*als je nogal vlug nachtmerries hebt misschien beter niet lezen*
Heeft iemand van jullie ooit gehoord over die reportage van de BBC?
Een vrouw had daar naartoe geschreven dat haar huis behekst was en er geesten rondzwierven. BBC dacht dat het flauwekul was maar had toch een cameraman en reporter er naar toe gebracht.
Eerst ging alles normaal, een van de twee (meen de cameraman) was even met de vrouw aan het babbelen, maar de andere bleef lang weg. Toen ze gingen zoeken, kwamen ze hem tegen met een strop rond zijn nek (ze hebben hem nog kunnen redden).
Maar het hele fijne van het verhaal kanik me niet meer herrineren, het was iig iets in die aard.
en waar heb ik vannacht over gedroomd? Spookhuis bij ons thuis, deuren die zomaar open gaan (zoals elders in dit topic beschreven wordt), schimmen, etc. Gelukkig was het maar een droom... Heb het overigens wel vaker gedroomd, van die enge spook/geest-dingen. runningkawa schreef:Ik heb ff de "enge" foto in fotoshop geplakt
En de "verschijning" uitgeknipt en precies langs te linkse meisje geplakt.
Dan zie je dat het precies een reflectie is van haar haren
flauw he?!! Red_Savage schreef:Die foto geeft een verklaring, Runningkawa
Moniek schreef:Red_Savage schreef:Die foto geeft een verklaring, Runningkawa
uhmm hoe bedoel je dat?
van die bewerkte foto. Moniek schreef:ok ik dacht al.
sorry was een flauw grapje die ze bij mij ook al hadden uitgehaald.
En ik trapte erin haha.
Sorry als het flauw is overgekomen maar ik kon het niet laten.
eefangel schreef:Moniek schreef:ok ik dacht al.
sorry was een flauw grapje die ze bij mij ook al hadden uitgehaald.
En ik trapte erin haha.
Sorry als het flauw is overgekomen maar ik kon het niet laten.
erg flauw ja...
eerst heel serieus en ernstig zitten te doen over je spookhuis,
en dan zo'n foto erin gooien...
er zijn penny's hier die er wel serieus in zouden geloven,
als niemand ze erop gewezen had dat dat het silhouet van dat meisje was...
sorro1 schreef:met glaasje draaien heb je een qiuja bord dat is een bord met letters, je heb een glas dat op z'n kop op tafel staat daar leg je allemaal je linker wijsvinger op, dan roep je een geest op en stel je vragen en dan gaat het glas vanzelf bewegen naar de letters zodat je een antwoord krijgt.
Tegenwoordig doen mensen het ook met een pendel en een quija bord, net zo gevaarlijk als glaasje draaien.
Table lifting is ook erg in opkomst, ook levens gevaarlijk!!!!!