Ik ben zelf ook mijn vader verloren toen ik 10 was, maar hij overleed onverwachts.
Natuurlijk is dat net zo erg, maar toch.... Geniet van de tijd die je nog met je vader hebt, en heel veel sterkte met je verdriet, ook voor je familie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben zelf ook mijn vader verloren toen ik 10 was, maar hij overleed onverwachts.
Natuurlijk is dat net zo erg, maar toch.... Geniet van de tijd die je nog met je vader hebt, en heel veel sterkte met je verdriet, ook voor je familie.
Héél erg veel sterkte toegewenst, dat is natuurlijk wel een enorme klap ineens. 
Toekie schreef:Maar tsjonge, ik ben ongelofelijk trots op mijn sterke vader!! Ik ga zo weer bij 'm langs.

Zoals ik al eerder hier schreef ben ik ook mijn vader verloren, maar hij was van de ene op de andere dag dood. Door deze berichtjes komt dat ook weer naar boven...
Maargoed, heel fijn dat je vader weer een beetje de oude aan het worden is, en geniet van alle momenten die jullie nog hebben samen !!!
Doe de dingen die jullie nog samen willen doen en geniet ervan...
Maak veel foto's van hem en jullie samen, dat is een mooie herinnering aan later. Mss maakt het je gemakkelijker om met je gevoelens om te gaan door het op te schrijven, dan kun je dat later nog eens na lezen wanneer je daar behoefte aan hebt.
En je mag best verdriet hebben, dit is ook niet niks.
Je hoeft je nergens voor te schamen, iedereen zou zich in jouw situatie zo voelen als jij. Meid, ik leef enorm met je mee !!!
Hihi, komt zo misschien minder over, maar het was weer helemaal de droge humor van papa! We gaan nu verder zoeken naar andere mogelijkheden zodat we de tumorgroei in ieder geval even stil kunnen zetten. Ik hoop ontzettend dat dat in ieder geval wél lukt!!