Sorayalover1 in het ziekenhuis na trap v nieuwe pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovely82

Re: Sorayalover1 in het ziekenhuis na trap v nieuwe pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:45

dat jij kan slapen met zo'n geweten!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:45

Sorayalover1; dan PB je toch het telefoonnummer van je ouders naar diegene die interesse hebben in je pony? Aangezien jij er niets over te zeggen hebt, hebben je ouders zelf een mond en kunnen prima iemand te woord staan.

Wat ik net ook in het andere topic schreef: er is toch bekend op welke stal en waar de pony staat? Kan diegene die interesse heeft in de pony daar niet gewoon heen rijden? Als ik het geld had, dan had ik dus mooi ongevraagd op de stoep gestaan.

Oh en Sorayalover, ik zal hier ook even plaatsen wat ik in het andere topic heb geplaatst: ik hoop dat het met je volgende pony ook misgaat, jij verdient geen dieren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:46

sorayalover1 schreef:
Even voor de duidelijk heid mijn OUDERS wilden haar naar de slachtbrengen ik heb NIETS over het paardje te zeggen het is niet mijn geld etc en mijn ouders zijn bang dat er iemand mee verongelukt. Ik vind dit maar een hoop gezeik eigenlijk!

Ze gaat NIET naar de slacht ze gaat OF naar Belgie vanmiddag en dan niet voor de slacht want daarvoor wilde de man haar niet (hoorde ik gisterenavond)
En anders naar een weitje.

Een hoop gezeik? Je hebt het wel over een leven dat het even moet ontgelden omdat jouw ouders (en jij waarschijnlijk net zo goed, want er tegenin gaan doe je niet) zo nodig een ander paard op stel en sprong moeten hebben. Jij noemt jezelf een dierenvriend? HANDEL er dan ook naar, jij was degene die haar toch moest hebben, en na 1 dag en een dom ongeluk wat iedereen kan gebeuren is het over voor het dier? Shame on you!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 10:46

MISSCHIEN KOMT ZE VANMIDDAG NAAR MIJ...DAN wordt ze daarna opgehaald en komt lekker op een weitje
ben het nu aan het regelen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:46

Nee want ik ken die man. Tenminste mijn vriendin kent hem en die heeft zo'n zelfde soort pony naar het M1 gebracht.

En ongevraagd op de stoep gestaan wie had je betaalt haha er is daar niemand!

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:47

Arabian_Girl schreef:
MISSCHIEN KOMT ZE VANMIDDAG NAAR MIJ...DAN wordt ze daarna opgehaald en komt lekker op een weitje

Afgod

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:47

Arabian_Girl schreef:

Je bent super!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:48

sorayalover1 schreef:
Nee want ik ken die man. Tenminste mijn vriendin kent hem en die heeft zo'n zelfde soort pony naar het M1 gebracht.

En ongevraagd op de stoep gestaan wie had je betaalt haha er is daar niemand!

Jij gelooft alles wat ze je vertellen!!! Dáár gaat het dus al fout me je.........

Cayenne

En niet naar de slager in Belgie? Volgens Arabian_Girl gaat ze daarom wel naar Belgie, lees pagina 4 en 5 van het andere topic maar eens, omdat ze er meer geld voor kunnen krijgen daar Misselijk

Anoniem

Ik hoop dat het je lukt arabian!!!

Soraya (lover laten we maar weg) Koop aub ook je nieuwe paard niet, zo'n dier mag toch niet bij zulke klungels als jij en je ouders komen

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 10:48

Marigold

Runninkawa, niet op haar afgeven, ze legt toch net uit dat haar ouders de besluiten maken aangeaande de pony?!~

@ TS, ik heb nu een beetje het idee dat ze je mooie verhaaltjes vertellen, om je gerust te maken, dus naar een weitje of weet ik veel, maar dat het ondertussen toch slacht is.

als je ouders de pony wel aan de handelaar willen verkopen voor het leven, waarom dan niet aan iemand van bokt, er zijn er genoeg die het willen.

kan je niet 1 van je ouders ff achter de pc zetten Knipoog

/edit, wat gaat het snel hier, al weer van alles veranderd geloof ik?

hyppolyte

waarom gaan jullie inderdaad niet gewoon in op alle reacties van de bokkers die hebben aangeboden om haar over te nemen. Je hebt geen invloed op je ouders, yeah right! Dus ze hebben dat paardje gewoon zomaar gekocht, niet omdat jij dat graag wilde!? Rot toch op joh met die slappe smoesjes van je. Geef dan gewoon toe dat je te laf bent om toe te geven dat jij niet geschikt bent. Volgens mij ben je gewoon bang dat iemand anders er wel mee om weet te gaan! De mensen hier hebben er zelfs gewoon geld voor geboden, dus waarom zou je dat dan niet doen, dan weet je tenminste dat ze goed terecht zal komen en dat ze misschien nog een leuk leventje krijgt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:49

Arabian_Girl schreef:

Dat is al veel en veel beter nieuws, maar haal dat dier daar aub zsm weg Scheve mond

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:50

@Hyppo dinges: Ik weet niet wat je banketstaaf maar dit is voor mij ook moeilijk hoor je doet net alsof ik niks kan! Enne ja IK HEB ER NIETS MEER OVER TE VERTELLEN ik kan er niets aan doen zo zijn mijn ouders maar jij snapt dat niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:50

waarom niet over haar?
Zij wilde ook perse deze pony, moet ze niet zo de penny uithangen.
Nee geen goed woord over voor zo'iemand
Ook niet voor de ouders, geen verstand van paarden, maar wel mee huppelen met de grillen van de dochter
Kopen nu alweer een paard terwijl de ander niet weg is, waar dochter nog niet op greden heeft, lekker zooitje ongeregeld daar

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:52

Je hebt er niets over te vertellen en het is zo moeilijk voor je maar er staat alweer een nieuwe pony voor je klaar? Heb je al je vorige reacties zelf wel doorgelezen?? Wees blij dat er mensen zijn die dit dier nog WEL een kans geven, want dat doe jij duidelijk niet. Je had ook tegen je ouders kunnen zeggen "Nee, eerst Paloma weg, en dan pas een andere pony wanneer ik er aan toe ben" Dan had het dier tenminste nog tijd gehad.

En de hoorn erop gooien? Netjes hoor..
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 02-02-07 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:53

sorayalover1 schreef:
Lynn_Nikita schreef:
Ik had ook al pm gestuurd, Als niet anders kan kom ik haar vandaag halen, Krijgt ze eerst een tijd rust en kans om op te knappen. dat is waar zo`n gestresste pony eerst behoefte aan heeft. Niet steeds proberen te rijden en dan zeggen dat ze zo gevaarlijk is. Die pony heeft waarcshijnlijk pijn en is gestresst, laat haar eers eens beetje wennen en op rust komen.
ik heb trouwens nog geen pm terug

Omdat je hem weer verwijdert had.

Wat had ik verwijderd??
Ik heb nu trouwens wel pm van je, maar wat ben je kortaf zeg. ik vraag gewoon of je dr pony al verkocht hebt. ik heb nog een weiland over en daar kon ze wel instaan.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:55

En in Belgie zijn er toch andere niveaus? Hoe kan hij dan M1 hebben gereden? Zijn toch andere levels enzo? Dan zou het verhaal al niet kloppen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:56

Cayenne schreef:

Je hebt er niets over te vertellen en het is zo moeilijk voor je maar er staat alweer een nieuwe pony voor je klaar? Heb je al je vorige reacties zelf wel doorgelezen?? Wees blij dat er mensen zijn die dit dier nog WEL een kans geven, want dat doe jij duidelijk niet. Je had ook tegen je ouders kunnen zeggen "Nee, eerst Paloma weg, en dan pas een andere pony wanneer ik er aan toe ben" Dan had het dier tenminste nog tijd gehad.

En de hoorn erop gooien? Netjes hoor..

De hoorn erop gooien??

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:56

Ja maar ze gaat vanmiddag naar ArabianGirl

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:57

Verschillende bokkers hebben naar je huis gebeld om te informeren over Paloma, en de hoorn wordt er gewoon opgegooid?

overigens lees ik net dat je nieuwe pony een Anglo-Arabier is Als dat maar goed gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:57

en je had er niks over te zeggen?

Maar ik ben blij Lachen

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:58

Hoe ik er over denk staat in een ander topic dacht ik...Maare waarom moet je al zo snel weer een andere pony..??!! ik ga niet te veel zeggen want... Lips are sealed

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 10:58

ze komt idd vanm naar mij
nu nog het geld bij elkaar zien te krijgen

van mij uit gaat ze naar een goed plekje..