Goed zoenen = goed in bed?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:53

marije86 schreef:
en wat doen jullie dan als ie super goed zoent je beland bij hem in bed maar hij pakt der niks van,wegrennen of meespelen;)

Meespelen, heel hard aan wat anders denken en hem subtiel naar huis werken om vervolgens niets meer van je te laten horen Bloos

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:59

en dan het nummer van doe maar draaien
"is dit alles oooeeeee"

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:05

terorita schreef:
"is dit alles oooeeeee"

Haha! Haha! Haha!

*Sorry voor de oneliner Bloos

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:26

terorita schreef:
"is dit alles oooeeeee"

haha ik heb dat dus wel is gehad en toen heb ik heel gemeen gezegd dat die beter kon stoppen als dat alles was,je doet het voor je plezier toch Bloos Clown

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 20:29

Ik ben niet zo gemeen. Ik wacht het af, en als het niet bevalt doe ik het gewoon niet weer.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 03:42

das wel heel erg gemeen marije, maar ik kan me voorstellen dat als het werkelijk zo slecht is, dat het ook best kan pijn doen Clown En in dat geval kan ik heel goed begrijpen dat je zegt van 'hoo! stop! genoeg!' Clown

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:41

Mijn vriend zoende niet heel bijzonder (heb hem ondertussen het een en ander bijgebracht Knipoog ) Maar in bed leer ik juist weer van hem... Volgens mij zegt het dus helemaal niets.

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 15:46

ik leg de hand wel aan mezelf dan!! zal ik hem laten zien hoe het moet!! Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 17:13

jklkim

Sandra_HC4L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:19

ik denk niet dat dat klopt,,
ze kunnen wel heel goed zoenen en totaal verkeerd zijn in bed Clown

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:55

Ik vind dat het tijd is dat er weer een jongen zich komt melden in dit topic. Dus daarom dat ik maar een berichtje plaats Haha!

Ik heb nog niet echt vreselijke zoen-ervaringen gehad, tot nu toe alleen maar goed Knipoog. En sex-ervaring heb ik niet. (tenminste niet ECHT sex)

Misschien is het leuk als jullie een soort beschrijving geven van een GOEDE zoen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:10

Hmm geen iedee of die stelling klopt, heb ook maar met 1 man "echt" lekker gezoent.. maar t is nooit verder dan dat gekomen dus kan t niet zeggen Tong uitsteken

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:13

@ Mick: Naar mijn idee is een goede zoen, een beetje met elkaar spelen..... Niet kijkend wie het het langste volhoud (het is geen wedstrijd) En zeker niet te snel draaien....
En ja, verder moet die klik er ook wel zijn voor een super zoen, vind ik.... En zoals ik al eerder zei, als er meer in lijkt te zitten, ga je wel wat sneller zoenen, en met meer passie...... Kan het niet zo goed uitleggen geloof ik Clown

Pablo_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:37

@Mick: Bij een goede zoen moet er inderdaad passie aanwezig zijn. Ik krijg er altijd kriebels van in mijn buik. Het is niet te omschrijven, een goede kusser herken je meteen. En dan nog: smaken verschillen wat jij goed vind kan de volgende heel erg slecht vinden!

marije86 schreef:
en wat doen jullie dan als ie super goed zoent je beland bij hem in bed maar hij pakt der niks van,wegrennen of meespelen;)

Aanhouden om af en toe goed mee te zoenen. Een keertje meegemaakt en die jongen vroeg wat ik er van vond. Terug gestuurd dat ik benieuwd was naar zijn invulling van een wilde nacht. Een volgende keer deed hij ineens wel heel hard zijn best dus............. Goed was nog steeds niet van toepassing maar het werd wel beter, nog een paar keer oefenen en dan is het vast super Schijnheilig

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:43

@mick in iedergeval niet haar halve gezicht besmeren met speeksel, en niet meteen je tong ergens achter in haar huig planten,
gewoon rustig beginnen

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 09:24

Mijn vriendje kan niet zoenen. Verdrietig

Ik durf dus nog niet all the way te gaan met hem, Ik ben echt bang dat ik heel erg afknap. Maar hij is ZO leuk!!!
Ik hoop echt dat die stelling niet klopt! Knipoog

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 10:56

Ik snap dat je hoopt dat die stelling fout is!
ls hij echt slecht is in bed, kan je hem nog altijd een beetje bijsturen Knipoog

Satine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:35

*hoopt stiekem dat die stelling juist is* (want huidig vriendje kan erg goed zoenen Haha!)

Nee, klopt niet. Ben eens ooit naar bed geweest met iemand die erg goed kon kussen. Ook enorm passioneel, maar in bed er niet echt veel van bakte. Hij vertelde wel dat hij nog maagd was, maar weet nog steeds niet of dat nu wel echt waar was (was een one-night stand, de jongen zag er zeker niet slecht uit en was 19 jaar). Misschien dat het toch waar was, en het van de zenuwen kwam. Weet het niet.

De paar andere jongens waar ik mee naar bed geweest ben (maar dat zijn er niet zoveel) konden allemaal goed kussen, en waren ook goed in bed. En konden ook wel goed dansen. Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:05

Denk het eigenlijk wel, want ik bedoel. Bij seks vind ik dat orale seks ook hoort, en als je niet kunt zoenen ....

Jullie begrijpen me wel Knipoog . Persoonlijk denk ik dat het wel klopt ..

Laura1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:25

Mijn vriendje kan wel goed zoenen maar of hij goed in bed is weet ik nog niet :p... Ik heb wel een vriendje gehad dat erg goed kon zoenen en daarbij ook goed in bed was maar dat is natuurlijk maar een voorbeeld :p

PrisSyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 00:50

als die niet goed kan zoenen ga ik echt niet mee t bed in (totale afknapper)

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:15

pharagirlke schreef:
das wel heel erg gemeen marije, maar ik kan me voorstellen dat als het werkelijk zo slecht is, dat het ook best kan pijn doen Clown En in dat geval kan ik heel goed begrijpen dat je zegt van 'hoo! stop! genoeg!' Clown

Ja misschien wel een beetje maar doet het toch voor je plezier,moet het wel een plezierig gevoel zijn lijkt me Clown Haha!

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:39

Voor mij geld goed zoenen is goed in bed echt niet hoor

Zo heb ik ooit eens met een jongen gezoend en die zoende heerlijk maanden later weer eens gezoend nou toen was het gewoon een afknapper

*Mick wat ik een goede zoen vind is vooral niet te lang en ook afwisselen met een kusje op de mond of op de lip
En gewoon spelen met elkaar Knipoog

Helaas ben ik ook best keiskeurig dus je moet al aan heel wat eisen doen om met mij te mogen zoenen Bloos

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 18:29

turbotinker schreef:
Ieuw...Doet me denken aan een jongen uit mijn klas die mij tijdens het uitgaan zó plots zoende dat ik meedeed.
Nou...Wál-ge-lijk! Misselijk
Te vergelijken met een vissenkom;
mond van de jongen wagenwijd los en draaien maar met die dikke,natte tong vol speeksel...Bah!

Maar om op de topicvraag terug te komen:
toen ik voor het eerst met mijn vriend zoende heb ik niks anders gedaan dan me afvragen hoe hij dan in bed wel niet zou zijn Tong uitsteken
Voor mij is hij in beide goed Haha!

Ik word misselijk Misselijk

Ik had een x iemand die zijn tong spieren aanspande, en nog een ergere! die jonge zijn tong zat vast. tja, hoe leg je dat uit. Nouja, die kon ECHT NIET zoenen Lips are sealed

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:19

Hmm goed zoenen en dan goed in bed zijn is bij iedereen denk ik verschillend Tong uitsteken Ik heb het iig goed getroffen Schijnheilig

marije86 schreef:

En dit.. Tja heb een 'ex' en die kuste echt heerlijk Vingers aflikken Maarre toen we in bed belanden.. Wist niet hoe snel ik toen weg moest komen Koe Bloos