paardjes zijn opgevangen door mijn hoefsmid
die ga ik zo bellen dat ik weer thuis ben ...
ligt hier fikse boete van de belasting op de voordeur...
dus moet nu ergens , god weet waar , de energie vandaan halen om dat te regelen ..door omstandigheden ook voor dit kon ik mij niet concentreren ..en nu nog niet ,,volgende week weer bestraling word het er ook niet beter op
ben erg blij dat de begravenis naar wens verlopen is ..
we hebben haar opgehaald en begelijd naar oostvoorne
op beide lokaties was er mogelijkheid tot afscheidnemen voor ons
pa zijn boeket was perfect , op de kist
en dan 5 enkele rozen van ons de kids er bij
de juiste muziek , haar muziek en de zaal zat vol
heb nog gesproken , man wat was dat moelijk , maar heb het gedaan
en natuurlijk was frankie , haar oude hondje erbij , (stapte uit de auto met hond wetend dat er geen honden op de begraafplaats mochten en ik kijk die man aan en zeg " dit is geen hond , dit is een cavia
en liep door )nog veel bloemen en bijna al haar vrienden waren er
en daarna in la cocotte was exact wat we der bij voor gesteld hadden , op ieder zijn gemak , geen tijdsdruk , geen slape koffie oude thee en een kleffe plak cake te vinden maar haar muziek haar luxe hapjes en gewoon drinken wat je lekker vind peukie der bij
echt overal waar we de persoonlijke noot konden brengen hebben we gedaan en 90% van haar wensen konden we realiseren
haar oude hondje zit nu bij ons , beestje begon normaal al te piepen als ma even ging douchen oid laat staan ff weg ging
ze kon m nooit ergens brengen , was geen doen , hij moest mee
hier is hij de afgelopen weken aardig gewent en piepte zga niet meer als ze even met die kleine ging fietsen (zij op de scoot) boodschapjes doen ..hij werd ook helemaal actief
denk dat die het weet , hij is hier op zijn gemak nu en weet de weg
(en dat voor een dove blinde hond ..)
zal nog wel ff wennen worden , voorlopig loop ik weer mank terwijl er 10,000 dingen hier gedaan moeten worden
manlief heeft net bordje op het hek geplakt dat we vandaag dicht zijn
we gaan nu langzaam het normale leven weer opstarten , want de wereld draait gewoon door .....