Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Navidad schreef:Vandaag een vergadering, over of frans op 5 mei nog wel ergens mag optreden, op het bevrijdingsfestifal is die niet meer welkom in flovoland ook al niet. Denk dat het er slecht uit ziet voor hem.
DarkDreamer schreef:hij was bij paul de leeuw. Toen mocht Paul volgens mij een hele bak met ijsklontjes over hem heen gooien
Lianne007 schreef:Ook lekker zinloos om zo een ijsklont tegen iemands hoofd aan te gooien,..
Ik vind dit allemaal wel erg overdreven om dit te gaan vergelijken met zinloos geweld,tuurlijk niet zinvol maar ik zie dit gewoon als een menselijke fout.
als ik keihard expres een ijsklont tegen mn hoofd kreeg zou ik ook wel een klap uitdelen als reactie.
Dit soort situaties heb je regelmatig in kroegen,en net toevallig omdat dit lange frans is word er zo'n commotie van gemaakt.
AjTjUh schreef:Die jongen heeft het vast uitgelokt. Als een ander iemand dat zal hebben gedaan was het zeker weer normaler??,.. juist,,, hij is ook maar een gewone man die hetzelfde reageerd. maar die toevallig bekend is en een paar hits heeft.... (ik heb hem in het echt gezien>aardige gozer)