Lange frans slaat scholiertje.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annelous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 13:29

Hey jah idd.. ik heb het ff geluisterd haha

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:03

Ook lekker zinloos om zo een ijsklont tegen iemands hoofd aan te gooien,..
Ik vind dit allemaal wel erg overdreven om dit te gaan vergelijken met zinloos geweld,tuurlijk niet zinvol maar ik zie dit gewoon als een menselijke fout.
als ik keihard expres een ijsklont tegen mn hoofd kreeg zou ik ook wel een klap uitdelen als reactie.
Dit soort situaties heb je regelmatig in kroegen,en net toevallig omdat dit lange frans is word er zo'n commotie van gemaakt.
En dat ene voorval over baas B dat die klappen zou hebben uitgedeeld,kwam doordat hij eerst zelf te grazen werd genomen.

Rl_PrincEsS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:32

Nog geen week later en Frans gaat weer over de schreef dit keer in Dordrecht om een rood lampje!!!

highwaykind

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:53

Heb het filmpje ook gezien en
- wist niet wat ik hoorde wat de songtekst betreft
- vond LF behoorlijk agressief.
Boy is net 18 volgens mij, en zo'n 30 cm kleiner dan Lange Frans .

Winkie

Re: Lange frans slaat scholiertje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 13:20

Ze waren gister bij mijn de buurt. En er gingen heel wat lege glazen (plastic) het podium op.. hoor je hem zo van: Geen glazen alleen ijsklontjes aub!

Matthanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 13:49

wat een gast zeg! Echt belachelijk

Als hij zich niet in kan houden, moet hij maar stoppen met optreden.

Fietspomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:09

hij was bij paul de leeuw . Toen mocht Paul volgens mij een hele bak met ijsklontjes over hem heen gooien

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:36

Navidad schreef:
Vandaag een vergadering, over of frans op 5 mei nog wel ergens mag optreden, op het bevrijdingsfestifal is die niet meer welkom in flovoland ook al niet. Denk dat het er slecht uit ziet voor hem.

Jaa dat hoorde ik op de radio Prachtig

Lisjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:40

Wie een klap geeft aan en ander,komt er niet meer in

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:40

DarkDreamer schreef:
hij was bij paul de leeuw . Toen mocht Paul volgens mij een hele bak met ijsklontjes over hem heen gooien

ik heb het ook gezien.. Was een hele goeie actie.. }>

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:03

Lianne007 schreef:
Ook lekker zinloos om zo een ijsklont tegen iemands hoofd aan te gooien,..
Ik vind dit allemaal wel erg overdreven om dit te gaan vergelijken met zinloos geweld,tuurlijk niet zinvol maar ik zie dit gewoon als een menselijke fout.
als ik keihard expres een ijsklont tegen mn hoofd kreeg zou ik ook wel een klap uitdelen als reactie.
Dit soort situaties heb je regelmatig in kroegen,en net toevallig omdat dit lange frans is word er zo'n commotie van gemaakt.

Het gebeurt artiesten veel vaker dat ze van alles en nogwat tegen hen hoofd aangegooid krijgen. Natuurlijk is dat respectloos, dat ontken ik niet. Maar even tussendoor... de tekst die Lange Frans rapte was nou ook niet bepaald geweldig, he? Natuurlijk geen reden om dingen te gooien.

Echter, de reactie van Lange Frans IS WEL DEGELIJK zinloos geweld.
Het is een ontzettend overtrokken reactie om het publiek in te lopen en iemand een paar meppen te verkopen. En al helemaal gezien die persoon niet eens de schuldige was. Dat is zeer zeker zinloos geweld.

Ja, en weet je waarom er hier zo'n commotie over wordt gemaakt? Ten eerste omdat dat gewoon hoort, over zinloos geweld. Dat zou altijd moeten, want het is niet normaal hoewel het vaker gebeurd.
Ten tweede hebben artiesten wat meer een voorbeeldfunctie.
Ten derde, last but zeker niet least.. hij maakt zelf een liedje over hoe erg zinloos geweld is!

Wat voor een lul ben je dan om er vervolgens zelf aan te beginnen?

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:05

Ik vind het ziek. en dan ook nog zingen ''hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan..''
Nou ik hoop geen enkele persoon meer!

Fuzza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:31

Die jongen heeft het vast uitgelokt. Als een ander iemand dat zal hebben gedaan was het zeker weer normaler??,.. juist,,, hij is ook maar een gewone man die hetzelfde reageerd. maar die toevallig bekend is en een paar hits heeft.... (ik heb hem in het echt gezien>aardige gozer )

Rl_PrincEsS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:22

Of die het nu wel of niet heeft uitgelokt.
Het is gewoon ongepast.
En of Lange Frans of iemand anders dit doet het hoort gewoon niet!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:28

AjTjUh schreef:
Die jongen heeft het vast uitgelokt. Als een ander iemand dat zal hebben gedaan was het zeker weer normaler??,.. juist,,, hij is ook maar een gewone man die hetzelfde reageerd. maar die toevallig bekend is en een paar hits heeft.... (ik heb hem in het echt gezien>aardige gozer )

Als iemand anders het zou doen was het ook abnormaal geweest

Feit is, nogmaals, dat artiesten eigenlij k een voorbeeldfunctie hebben. Helaas vergeten velen dat even. En natuurlijk is hij maar gewoon een mens, maar geen enkel mens hoort zoiets te doen!

En al helemaal niet na dat liedje tegen zinloos geweld gewoon! Misselijk!

Rl_PrincEsS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:03

Inderdaad misselijk

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:45

ach tja ik blijf erbij,dit soort dingen gebeuren veel vaker,alleen hij heeft de pech dat hij beroemd is en ermee het nieuws in komt.
Als de tekst de aanleiding is geweest vin ik dat een zwakke reden,kom dan niet naar hem kijken,staat algemeen bekend dat hij wel vaker van die vunzige dingen uitkraamt.