Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ranna schreef:Ja, en als we daar nu eens van zouden leren maar dát zit er helaas niet in.
Wie is hier nu de ezel?
Desiree schreef:Ik hoor soms wel en soms niet. Ik denk wel dat honden het wel degelijk krijgen als ze een hoop eenheden van dat virus naar binnen krijgen, net zoals katten door zo'n dode vogel op te eten. DAt het vervolgens naar mensen overdraagbaar is, is nog altijd niet aangetoond. Maar net zoals Winniethepooh zegt "maar kom op mensen er zijn al mensen dood gegaan aan de vogelgriep dus waarom blijven wij niet binnen???? Ik word er zo sch*tziek van die media mij hemel zeg......", dat illustreert de dubbelheid en de domheid van de paniek die mensen uitslaan om hun katten te dumpen omdat er eentje aan overleden is, inderdaad terwijl er aangetaste vogels overal overvliegen.
winnythepooh schreef:Ik vind het zo achterlijk dat mensen dan hun katten gaan dumpen omdat ze nu bang zijn dat die beestjes het kunnen krijgen maar dan ben je echt zielig hoor je gaat toch niet zomaar een beestje die je al jaren hebt weg doen ... Ik ga toch ook mijn zusje niet dumpen omdat mensen het ook kunnen krijgen
winnythepooh schreef:Ik ga toch ook mijn zusje niet dumpen omdat mensen het ook kunnen krijgen
ranna schreef:Geen enkele (schijn)maatregel helpt zolang de bron en veroorzaker niet worden aangepakt en dat zijn het gesleep met dieren over de hele wereld en het non-vacinatiebeleid.
Wat nu wordt gedaan door regeringen is puur schijnveiligheid creëren en het zet totaal geen zoden aan de dijk.
Moest wel grijnzen toen ik hoorde dat Blair had gezegd dat het hem speet voor de vacinatiefabrikanten die zo graag hun vacins wilden slijten maar hij deed er niet aan mee