platte buik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RooszZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:56

owkj

anouk1993

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:05

Spetterlover schreef:
Ja, gewoon omhoog komen, dan weer gaan liggen, dan weer omhoog..
Wel idd met je knieën omhoog doen, anders is het slecht voor je rug.

Ik doe dat ook en daar krijg ik echt een plattere buik van.
En gewoon gezond eten

En een stok achter je schouders doen zegmaar, bezemsteel ofzo, en dan naar links en rechts draaien. (beetje duidelijk?)

Dus eigelijk op je rug liggen en dan zeg maar met je bovenlichaam omhoog komen??

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:29

Ja

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:00

[/quote]

Ik weet niet of het waar is maar ik heb ooit eens ergens gehoord dat doorzitten beter is voor de rug van je paard... (correct me if I'm wrong )[/quote]

ik heb juist gehoord dat teveel doorzitten juist NIET goed is In ieder geval moet je paard eerst goed los zijn voordat je door gaat zitten

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:03

Morgen! ik heb een tip tegen blokjes krijgen!
nadat je bijvoorbeeld sit-ups hebt gedaan.. sta je op.. en rek je je zo ver mogelijk uit.. dat voorkomt dat je blokjes krijgt

ik ben 13, 1.60 ongeveer en weeg ongeveer rond de 50 kilo.. ben er wel blij mee
het irrietante aan mij is dat ik me als ik in een dipje ga vergelijken met mijn 3 uberdunne vriendinnen.. dus als ik in een dipje zit.. dan weet je het wel
maarja.. ik moet niet zeiken, ben blij met me gewicht

DeadxStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:11

Chrisje92 schreef:
Morgen! ik heb een tip tegen blokjes krijgen!
nadat je bijvoorbeeld sit-ups hebt gedaan.. sta je op.. en rek je je zo ver mogelijk uit.. dat voorkomt dat je blokjes krijgt

ik ben 13, 1.60 ongeveer en weeg ongeveer rond de 50 kilo.. ben er wel blij mee
het irrietante aan mij is dat ik me als ik in een dipje ga vergelijken met mijn 3 uberdunne vriendinnen.. dus als ik in een dipje zit.. dan weet je het wel
maarja.. ik moet niet zeiken, ben blij met me gewicht

Je moet idd blij zijn met je gewicht
Ben zelf ook 1.60, en weeg rond de 51/52 kg (tijdje niet gewogen )

Maar ben d'r ook wel tevreden mee hoor, ik wil alleen nog wat 'blokjes'.. Niet heel duidelijk zoals bij jongens, maar gewoon een kleeeein beetje

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:15

gucci_girl schreef:

Ik weet niet of het waar is maar ik heb ooit eens ergens gehoord dat doorzitten beter is voor de rug van je paard... (correct me if I'm wrong )
[/quote]

ik heb juist gehoord dat teveel doorzitten juist NIET goed is In ieder geval moet je paard eerst goed los zijn voordat je door gaat zitten
[/quote]
Dat zeker ja

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:19

Hmmz..Ik heb hier een bericht gepost maar ik krijg geen meldingen van nieuwe berichten. In ieder geval ga ik mijn tijd eens nemen om hier uitgebreid op te antwooden hoor

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:34

whaha oke!
nog een paar tips voor platte buik:
- fietsen
- skaten
- hardlopen
- zwemmen
- en de moeilijkste: niet teveel snoepen

en er was volgens mij hier ook iemand die gespierde armen wou.. TENNISSEN!! helpt echt heel erg, misschien kan je het niet, maar kan je oefnen tegen een muur! ik doe al een hele lange tijd aan tennis, maar je krijgt er echt gespierde armen van

oja nog 1tje: touwtje springen helpt ook heel erg voor platte buik enzo

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:49

o! nog 1 tip ik blijf bezig

je kunt ook met ze 2en in de sit-up houding gaan liggen, en dan voeten in elkaar haken..omhoog komen, elkaar de five geven.. en weer naar beneden..omhoog komen, elkaar de five geven.. enz

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:47

eigenlijk nu ff een vraagje.. over sit-ups.. als ik sit-ups doe krijg ik pijn in me nek. Weet iemand miss wat ik fout doe? alvast bedankt!

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:50

Je moet tijdens dat je de sit-ups uitvoert naar het plafond kijken en blijven kijken. Het is waarschijnlijk doordat je teveel 'trekt' aan je nek dat je nek pijn begint te doen. Anders je armen vooruit steken (niet je benen vastnemen)

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:52

okey.. ff proberen hoor..
*doe sit-ups

*kruipt weer achter de computer
naja, ik heb het ook een beetje.. als ik me arme los doe!
ik span me nek wel heel erg aan... (?) ik weet niet, maar weetje miss oplossing? (of iemand anders )

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:07

En als je je kin tegen je borst houd ?
Of als je de sit-ups niet volledig rechtkomend doet ? Dus enkel je schouders en bovenrug van de grond (of bed of weet ik veel waar je dat doet)

Odess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:35

Van de week ook nog een leuke geleerd, ga maar eens op je buik liggen en dan met je ellebogen en tenen op de vloer en dan met je lichaam boven de grond een minuut stil blijven hangen. (soort van opdrukken maar dan op je ellebogen en stil hangen) Succes! Megazwaar!

Als je last van je nek krijgt kan je het ook met je benen doen, je benen heen en weer terwijl je je rug hol maakt. (handen onder je kont/ bekken) en dan niet op dat punt komen waar de druk eraf is, ook een hele fijne!

Raposa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:59

Ik ben niet te licht, en me moeder was vroeger ook uberdun.. En die heeft nu ook echt een buikje (ze is trouwens jalourse op sommige hier ) Maar goed.. Die heeft een buikje gekregen door van die pillen, die ze moet slikken (waar tegen mag ik niet zeggen, maar ze doet het niet vaak ofzo..) Ik ben zelf trouwens 1.60,9 en 43,6 kilo ((net bij de schoolarts geweest, zat tegen te licht zijn aan..)) (maar dat heb ik altijd al gehad) En ben trouwens 14 jaar.. Maar wat ik wou zeggen is dat het ook puur aan je bouw licht! Zo heb ik een vriendin, die is 13 en een stuk 'breder' als mij.. Maar dat komt omdat ze stevig geboud is..

Ik eet zelf ook in het weekend bijna elke avond (vrijdag en zaterdag zobiezo) een hele zak chips leeg en drink dan cola of golden power Ik heb ook een vriendin die op Turnen zit, en toen ze er een tijdje af was kreeg ze me toch een buikje (terwijl ze gewoon at zoals ze ook at toen ze op turnen zat) dus voor de gene die Turnen leuk lijkt ga op turnen dat helpt ook zeker voor je buikje

Babeth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:33

Volgens mij ben ik een van de weinigen die blokjes niet mooi vind.
Ik heb zelf erge blokjes en erger me er dood aan. Bij een meisje vind ik 2 banen het mooist. Maar dat ben ik hè.

Tjaldur

Re: platte buik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:42

Ik heb dus echt een veeeel te dikke buik. Ik ben zeker niet de slankste hoor, maar het zit gewoon in de familie. Mijn tante is 1.80 en weegt 60 kilo. Die had ook zo'n buik, heeft ze weg laten zuigen
Maarja, toen ik zelf nog slank was (1.73 en 60 kilo), had ik dus ook zo'n buik. Toen heb ik echt vaak gehoord: 'dat die zo jong al zwanger is!' >;)

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:50

Babeth schreef:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die blokjes niet mooi vind.
Ik heb zelf erge blokjes en erger me er dood aan. Bij een meisje vind ik 2 banen het mooist. Maar dat ben ik hè.

heb je me tip gelezen? na buikspieroefeningen, helemaal uitrekken. Krijg je geen blokjes!

Debsey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:13

ook een optie

neem een kind, en ren daar dan de hele dag achteraan

gegarandeerd een platte buik meiden

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:43

Nou bij mijn moeder werkt dat niet

Debsey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:45

haha dan heb ik gewoon mazzel.. maar bij moi en een vriendin van me werkt het prima..

ps. alleen proberen als je er klaar voor bent he, eerder niet

Monster

Re: platte buik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:47

Cheeffie schreef:
Heel veel sit-ups doen! Ik doe er elke avond 200 ( in 4 etappes van 50) en mijn buik begint al aardig strak te worden.

Succes!

volgens mij doe je het fout

als jij 50x een situp achter elkaar kan doen, Dan hoor je echt helemaal kapot te zijn!

Als je je buik goed aanspant (inhoud maar dan wel doorademen ) dan kan je er hoogstens 8 doen, daarna doet je buik zeer
(de eerste 4x(van 8) oke, maar darana ga je bijna kapot van de pijn )
heb ik ook maar van mn fitnis instructrice, die zal dr wel verstand van hebben he (en mijn buikoefeningen vergeet ik soms.. altijd )

Megamutsj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:55

veel water drinken.. daardoor neemt ook je eetlust af geloof ik?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 21:05

loveblacky schreef:
doen alsof je hoepelt.
(schijnt te werken je voelt dan wel alle spieren steeds aanspannen)

Ja klopt, een kennis van mij is ex-model en die moest dat toen ook doen