zoefie schreef:Zo, ik ben terug. Nou vanmorgen ben ik helemaal doorgelicht, echt van 9 tot 14 zijn "ze" bezig geweest. En ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij. Ze hebben gekeken in hoe verre mijn rug belastbaar is op het moment. (door middel van allemaal apparaten die de spanning meten) bleek dat mijn rug momenteel erg zwak is, bijna niet belastbaar en dat mijn spieren erg verkrampt MAAR we gaan eraan werken. Verder heb ik ook gesprekken gehad over mijn werksituatie e.d. omdat stress natuurlijk ook heel negatief is, en ze me daar ook in willen begeleiden. Nou super dus, ik ben erg enthousiast. In principe moet ik nu drie maal per week 2 en een half uur per keer gaan. Mits alles door mijn ziektekostenverzekering goedgekeurd wordt. Hoop hoop want ik zie het echt helemaal zitten, en ben vol vertrouwen dat het goed gaat komen.
Verder heb ik vandaag ook accupunctuur gehad. Dat was echt niet fijn moet ik zeggen. De naaldjes voelden op sommige punten al niet zo fijn aan. Maar toen er ook nog stroomstootjes doorheen kwamen was ik helemaal niet meer zo enthousiast. De man kon wel precies aanwijzen waar de uitstraling zat. Op zich was ik er dus ook wel blij mee. Maar ik wil geen 2 trajecten die door elkaar heen lopen. Ik had deze afspraak al lang geleden gemaakt en kon hem dus ook niet meer afzeggen. En in principe kan ik op die andere plek ook accupunctuur krijgen....maar helaas ik kreeg het niet zo goed uitgelegd (de man praatte te weinig nederlands, en ik te weinig chinees)
Ik heb in ieder geval goede hoop, ik hoop dat ik snel bericht krijg of ik mag starten met de behandeling (wauw, heel verhaal dus)
Hopelijk is het voor phannie ook een beetje meegevallen.
zo jij bent echt doorgelicht.......heb je die afspraak bij de accupunctuur zelf gemaakt?