PvdA vs. PF

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:31

Ik niet Haha!

Helaas, dat kanker iedereen kan overkomen is niet mijn mening maar feit.Verder wil ik alleen aangeven dat je wel op PF kan stemmen omdat hij volgens jullie rake dingen zegt over lamzakken of hoe je ze ook noemt, maar dat je je dan wel moet realiseren dat héél veel goede mensen – en dat kan maar zo straks je vader of je vriend of je zus zoals bij Lot of jijzelf zijn – er de dupe van zullen worden. Wil je die verantwoording dragen?

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:33

moet je kijken: Pagina 10 van 9 staat hieronder. Het lijkt wel of hij niet hoger wil!!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:39

Gail schreef:
Ik niet Haha!

Helaas, dat kanker iedereen kan overkomen is niet mijn mening maar feit.Verder wil ik alleen aangeven dat je wel op PF kan stemmen omdat hij volgens jullie rake dingen zegt over lamzakken of hoe je ze ook noemt, maar dat je je dan wel moet realiseren dat héél veel goede mensen – en dat kan maar zo straks je vader of je vriend of je zus zoals bij Lot of jijzelf zijn – er de dupe van zullen worden. Wil je die verantwoording dragen?

Ik zal het nog een keer zeggen: Pim is L ul, en ik ga daar niet op stemmen. Alles moet rechtvaardig gaan vind ik, maarja wat ik rechtvaardig vind, vinden andere weer niet. Ik vind het rechtvaardig dat ik van mijn verdiende poen mag genieten. Niet andere. Mensen met kanker moeten in staat worden gesteld om de beste medische zorg van de wereld te krijgen. Ik ben dus niet voor bezuinigen op de zorg en onderwijs. Onderwijs is heeel belangrijk. Gewoon doen wat rechtvaardig is en haalbaar is. Niet van die geile idealistische denkbeelden dat iedereen even veel moet genieten en dus de 1 harder moet werken als de ander. Zo werkt het niet. En wekt alleen maar parasiteren in de hand. Want de mens is van nature lui. En als het hem te makkelijk wordt gemaakt gaan ze daar misbruik van maken. Kijk maar naar de WAO en de buitenlanders als klein voorbeeldje. (was ook eens een partijtje dat groen front heette....ach laat ook maar)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:43

Dan kom je inderdaad niet uit op de linkse partijen Prima maar op de VVD. Ja, ik zit nog te twijfelen hoor, heb eerst ook altijd VVD gestemd maar in het paarse kabinet is de VVD verloren waar hij eerst voor stond.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:45

Goh ik heb wel mooi gesproken daarnet Schijnheilig

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:45

Jij stemt ook geen PF, Desiree overweegt dat wel. Dan ben ik benieuwd naar haar reactie op dit soort zaken. En die staan echt niet op zich, en dat gaat echt niet om lamzakken. Ik krijg de indrukd at Desiree PF wil stemmen om een soort tegenstem uit te brengen en dan begrijp ik wel, maar ik vind dat niet handig als je niet weet waar hij verder voor staat en ben benieuwd hoe ze die plannen (bijv. WAO) wil rechtvaardigen. Want zij geeft straks misschien haar stem aan die man.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:48

Sja Gail, dit moet je niet persoonlijk op nemen he, maar ik ben niet geneigd naar mensen die op linkse partijen stemmen te luisteren. want ik ben het zowiezo helemaal niet met hen eens. Ik sta meer open voor Prima die pleit voor de VVD. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind om met jou te discusieren hoor.
Kijk, mijn vriend en ik werken allebei fulltime, nou ja, mijn vriend werkt veel meer dan fulltime. Goede opleiding gehad, goed salaris. We willen onze dromen waarmaken. Als het aan PvdA ligt of aan groen links, of SP, zal dat nooit gebeuren.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 22-03-02 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:58

Idd desiree. (jammer dat je al bezet bent Knipoog )

Ga gewoon voor rechtvaardigheid, dus VVD. PF heeft leuke ideeen, maar is niet rechtvaardig..... Leuke ideeen, dat wel, maar er worden teveel goeie mensen de dupe van.

Wat doen jullie voor werk?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:08

Wat ik voor werk doe? Ik ben secretaresse en mijn vriend is constructeur bij een ingenieursadviesbureau. We zijn allebei al bezet he, jij ook, grinnik.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:13

Pfff Frusty Dat je je afsluit voor andere meningen vind ik wel erg eerlijk gezegd.

en ik zit je hier niet om te praten naar een linkse partij, ik lever niet eens kritiek op de VVD, ik zet vraagtekens bij je motivatie om op PF te stemmen en vraag of je de verantwoordelijkheid wil dragen voor de gevolgen van zijn beleid. Zoals de WAO-kwestie.

Volgens mij had jij het op een gegeven moment over mensen die hun kop in het zand steken, nou, volgens mij zit die van jou er al diep in.

Helemaal dat je denkt dat je een arme sloeber moet zijn om PvdA te stemmen, want mijn salaris is ronduit riant te noemen. Volgens jou denkbeelden zou ik zeker VVD moeten stemmen. Maar gelukkig is het lang neit altijd zo dat veel geld betekent dat je neit meer sociaal kunt voelen voor anderen die het minder goed hebben getroffen!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:16

Ik weet dat niet alleen "arme" mensen op pvda stemmen, ik ken ook mensen met een aanzienlijk salaris die er ook op stemmen, en dat vind ik een beetje dom dus. Maar ja, dat is ook weer mijn mening, grinnik! Ik steek mijn kop niet in het zand trouwens, ik lees jouw argumenten wel maar ik kan me er toch niet in vinden. JIj kan je ook niet vinden in de mijne trouwens. Niet dat dat iets uitmaakt, die dingen gebeuren gewoon.

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:17

Hier nog iemand met goede baan en prima salaris die twijfelt tussen PvdA en Groen Links. Redenen heb ik eerder genoemd, die mogen duidelijk zijn. Jammer Dees, dat je zo vaag blijft over je motivatie. Is de haat tegen die overlast bezorgende buitenlanders zo groot dat je je medelanders die het minder treffen moeilijk(er) laat maken?

Ben het met Gail eens dat als je voor hem stemt je minstens moet weten waar hij voor staat. En anders steek je inderdaad je kop in het zand. Maar ja, da's ook lekker makkelijk natuurlijk want dan hoef je andermans ellende ook niet te zien.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:20

maar ook PF zal je uit je droom wakker maken zodra jij van je paard valt. Nogmaals; hij wil dan dat je van de bijstand gaat leven. Weg droom, of niet soms?

Ik vind het een grote gok om op Pim te stemmen, omdat hij een paar goede dingen zegt (waar hij helemaal geen oplossing voor heeft). Maar wat de WAO betreft denk je opeens dat hij dat er niet door zal krijgen Verward
Sorry, maar ik vind dat (nogmaals) dom.

Prima, ik ben er ook voor dat iemand die hard gestudeerd heeft een hoger inkomen heeft, als iemand die weinig gepresteerd heeft. Zoals je weet leef ik van het minimum, terwijl mijn zus (meester in de Rechten) net een huis heeft gekocht van 9 ton. Tja, oneerlijk?? Nee hoor, vind ik niet. Jammer voor mij?? JAAAAAA, dat wel Haha!
En Groen links stem ik vooral omdat het staat voor het behoud van milieu.
Dat is iets wat me aan het hart gaat (JAAAA, moraalridder ik weet het)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:20

Als jullie nu ook nog eens onvriendelijk gaan doen ga ik helemaal op Pimmetje stemmen.

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:23

Haha! Haha! Haha! (Mag toch aannemen dat dit een grapje was?!!)

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:23

Ik wil die zus van jou wel eens een keer meeten Haha! . Ik wil ook een huis van 9 ton!!! (Ik kan het niet hebben he, als er vrouwen zijn die meer verdienen dan ik! Grrr)

Maar ik heb nog niemand gezien die op mijn vorige replies in is gegaan!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:24

Ja Gail, jammer dat je die grijns op mijn gezicht niet kon zien. Nu zat ik dus echt te stangen. is ook een hobby van mij.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:26

Haha!

Smiley deels omdat ik nu weekend ga vieren! Ajuus allemaal!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:32

Haha!
fijn weekend gail. helaas zal ik het nu alleen op moeten nemen tegen deze asociale kapitalisten.
onee, gelukkig is lot er nog.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:33

HE! nu word ik boos. Ik moet namelijk nog blijven......
Nou, prettig weekend dan maar. En Prima, in de toekomst voorzie ik veel meer vrouwen met een vettere salaris. Hun aandeel studenten op de hoge opleiding overgroeit het mannelijke gedeelte, grinnik. Dus get used to it! Pim zal daar nog een dobber aan krijgen.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:39

Oh Prima.. mijn zus stemt ook Groen Links Haha! Cool

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:41

Dus toch geen partij voor Prima. Ik zou maar gewoon bij je eigen vriendin blijven hoor!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:43

he dees, erg hard ben je nou ook niet aan het werk, als je de hele tijd kan zitten bokken!!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:44

Heb je trouwens tattoo's of piercings? Haha! Bloos

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:48

Prima schreef:
Heb je trouwens tattoo's of piercings? Haha! Bloos

Haha! ggggg, wat ben je toch een vervelend mannetje.
ik hoop dat ze er twintig heeft. Ben jij weer even stil.