Mijn haren gaan recht overeind staan en ik voel me verdrietig. In de verhalen van Lavanta hier op Bokt straalde ze zoveel kracht uit. Ik had nooit gedacht dat dit zou gebeuren.
Iedereen sterkte! Vooral aan haar ouders, vrienden en familie!
Via het DVT werd ik gewezen op het overlijden van Lavanta. Ik ken haar niet persoonlijk een ook de boktnaam zegt me niet veel, toch wil ik alle nabestaanden, vrienden, familie heel erg veel sterkte toewensen met het overlijden van een te jong dierbaar persoon.
Lavanta, ik zag je soms wel eens op bokt, maar verder niets. Toch wil ik je alle rust wensen en alle nabestaande ontzettend veel sterkte! Het leven is hard....
Ik kende je verder niet, niet persoonlijk en niet van bokt, maar als ik zo je verhaal lees, kan ik maar een conclusie trekken: je had dit niet verdiend!
Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe.... rust zacht...
Jeetje, net als zovelen schrik ik hier heel erg van. Ik heb de topics van Lavanta van een afstandje gevolgd en vond haar uit haar berichten zo'n positief en krachtig persoon. Wat onwerkelijk dat haar ziekte het toch van haar heeft gewonnen. Ik wil iedereen die haar heeft gekend heel veel sterkte wensen...
Hoorde het elders in een topic heb haar niet gekend desalnietemin is dit een schok en wil dan ook ouders familie en kennisen heel veel sterkte wensen met dit verlies.
ik wil de nabestaande van lavanta heel erg veel sterkte wensen, ik kon haar persoonlijk niet maar volgende haar topisc's wel .. verschrikkelik dat dit moest gebeuren ! dat ze zo aan haar einde kwam ..