Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jeanie schreef:En toch vind ik dat de PChoofdstraattractoren niets in de binnenstad van A'dam hebben te zoeken.
Voor het trekken van een trailer is deze auto functineel om te shoppen in de binnenstad niet.
Maar ach ik rij opel Tigra..............
MoniqueT schreef:Misschien eens een Boktmeeting doen daar? Kunnen ze eens echte terreinwagens met modder bekijken in Amsterdam!
. 
. Ze moeten die lui gewoon leren parkeren! Bij afname van een grote auto ben je verplicht eerst les te krijgen om met zo'n ding om te gaan op drukke plaatsen.
Maar goed, als iemand daar mee rond wil rijden moeten ze dat natuurlijk helemaal zelf weten.
) 
jeanie schreef:En toch vind ik dat de PChoofdstraattractoren niets in de binnenstad van A'dam hebben te zoeken.
Voor het trekken van een trailer is deze auto functineel om te shoppen in de binnenstad niet.
Maar ach ik rij opel Tigra..............
Percy schreef:Als ik zo'n jeep zie rijden zonder trekhaak denk ik toch altijd "wat zonde". Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je zo'n wagen zou moeten hebben als je niet in het buitengebied woont en niets hoeft te trekken. Tja, als statussymbool dus maar moeten de mensen die zo'n wagen echt nodig hebben dan lijden onder de statussymboolrijders?
Percy schreef:Als ik zo'n jeep zie rijden zonder trekhaak denk ik toch altijd "wat zonde". Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je zo'n wagen zou moeten hebben als je niet in het buitengebied woont en niets hoeft te trekken. Tja, als statussymbool dus maar moeten de mensen die zo'n wagen echt nodig hebben dan lijden onder de statussymboolrijders?
Fitzroy schreef:Tja, het is echt zonde dat die mensen die hem als statussymbool gebruiken het verpesten voor 'ons' die hem nodig hebben.
Aan de andere kant: het is toch te zot voor woorden dat je niet eens zelf mag weten in wat voor auto je gaat rijden?
Fitzroy schreef:Dat zal ik je precies vertellen. Terreinwagens bestaan al jaren, en je hoorde er nooit iemand over. Ik reed ook al jaren rond in een Patrol.
Omdat het nu een soort statussymbool is geworden en er steeds meer rondrijden is het een hot item geworden, terwijl daar voorheen helemaal geen sprake van was.
Was het alleen bij de 'trailertrekkers' gebleven, dan was er nu niet zoveel over gesproken.