Het begint weer kijken of ik leuke foto's kan maken
_Priscill_
Geplaatst: 18-07-04 18:32
hier nog niet hoor.de zon schijt heerlijk. en het is zeker niet koud buiten
Pinootje
Geplaatst: 18-07-04 18:34
lovergirl schreef:
hier nog niet hoor.de zon schijt heerlijk. en het is zeker niet koud buiten
Hier ook!!
Splash_
Geplaatst: 18-07-04 18:34
Hier onweert het nu en regent het behoorlijk hard , het is alleen niet zo donker als gister
Caritas
Geplaatst: 18-07-04 18:40
Hier begint het te betrekken, het rommelt wat in de verte en de warmte is helemaal weg. Het is knap fris nu hier. Ik heb gisteren wel foto's gemaakt vanuit de auto maar zo'n auto beweegt en dat zijn de foto's dat ook. Gisteravond kwamen we uit Leersum vandaan en gingen we even naar de Burger King op het station in Amersfoort. Auto geparkeerd aan de straat en waren nog niet binnen of het begon me er te hozen. Hele weg stond blank, en dan met name het fietspad. We hebben nog een aantal keer uit moeten wijken doordat in Amersfoort op de een of andere manier altijd de riooldeksels eruit knallen. Als je daarin rijdt met je auto heb je wel wat schade te pakken. Bij ons in het dorp viel het nog wel mee, alleen aan de rand van het bos een fontein van rioleringswater, maar dat zijn we hier gewoon. Thuis stond het wat blank buiten, langs de oprit en op het erf en het heeft niet eens ingeregend terwijl m'n slaapkamerramen en woonkamerraam vol open stonden.
IloveShets
Geplaatst: 18-07-04 21:04
Gister was het bij ons wel snel over.. hier wat foto's van de wolken. Zag de wolk gewoon recht op me af komen!
Bij de ponys is er wel schade! Er is een grote boom omgewaaid!