Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heike schreef:Natuurlijk is het niet zo dat we wat Carmen gedaan heeft vergeten en vergeven. Zeker als je ziet wat BV heeft geplaatst. Ze krijgt gewoon nog een kans om eventueel zelf te komen uitleggen wat er gebeurt is.
ThePast03 schreef:Ik begrijp niet goed waarom ze die kans verdient heeft![]()
Bovendien zit ik persoonlijk niet op haar uitleg te wachten, ik denk niet dat ik haar nog kan geloven.
Misschien dat anderen daar nog behoefte aan hebben.
Heike schreef:
maar ik vergeet niet dat er een mens achter zit met haar eigen problemen. Die hoeven we niet verder de afgrond in te helpen.
Het gaat niet over wat je zegt, maar hoe je het brengt. En dat is wel vaker een probleem op bokt.
Heike schreef:Dat blijkt wel uit dit topic. Maar ik verwacht niet dat ze zal reageren. Ik verwacht ook niet dat ze nog terug komt op bokt.
Ik zie haar niet als een zielig persoon. Die we in de 'boktwatten' moeten leggen. Ze heeft dit waarschijnlijk heel bewust gedaan.
maar ik vergeet niet dat er een mens achter zit met haar eigen problemen. Die hoeven we niet verder de afgrond in te helpen.
Het gaat niet over wat je zegt, maar hoe je het brengt. En dat is wel vaker een probleem op bokt.
Botervlieg schreef:dat was dus mijn hele punt ook al. het is maar de vraag wie je hiermee een dienst doet, miep of de roddelsmullende-bokkers.Of iemand nou zo geholpen is met een confronterend topic als dit, daar kun je natuurlijk vraagtekens bij zetten...
graciaxxx schreef:mar ik bedenk me dan.. zal miep geen aandacht zoeken omdat er echt iets met haar is. iets heel anders dat dit mischien wel. dit doe je niet zo maar, mischien was het wel een soort van schreeuw om hulp of aandacht.... er moet toch wel iets achter zitten??
SuperPepeijn schreef:dat was dus mijn hele punt ook al. het is maar de vraag wie je hiermee een dienst doet, miep of de roddelsmullende-bokkers.
ik vraag me af of iedereen nu zo boos is op miep (want goed beschouwd is het verzinnen van iets nou echt zo bijzonder niet), of op zichzelf, omdat ze erin getrapt zijn.
Sofionna schreef:Maar dan kan je toch ook wel op een andere maniet aandacht trekken.. Iig niet op zo'n manier...