Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:16

Daarom klinkt het bij mij ook best geesteziek in de oren.. Zo goed voorbereid... Zo uitgewerkt...

Scheve mond

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:16

Tja, weet niet zo goed wat en hoe ik het nu moet zeggen, behalve dat ik toch wel heel erg geschrokken ben van dit topic.

Hoe haalt iemand dit in haar of zijn hoofd?
Ik voel me toch wel heel erg bedonderd.

Lang geleden had ik haar op mijn msn, ten tijde van haar Malle Babbe account.
Toen spraken we elkaar heel erg veel via internet.
Ook hebben we toen elkaar een keertje gemeet.
Wij (mijn moeder en ik) hebben haar toen van het station opgehaald en terug gebracht omdat ze niet met de bus durfde, omdat ze een ongeluk met de bus had meegemaakt.
Nu vraag ik me dan toch af of dat dan wel waar was.
Als zo'n grote leugen boven water komt, vraag je je af wat wel waar is dan en wat niet, dan begin je aan alles te twijfelen.
Dat account is toen geblokkeerd, hierna heeft ze schaduwaccounts gehad (wat ik wel wist, had haar toen nog op mijn msn).

Nu staat ze al een heel tijdje niet meer in mijn msn lijst en ben er pas pas achter gekomen dat Miep Carmen is om het zo maar ff te zeggen.
Profiel van Miep had ik wel gezien, maar was toen nog niet tot de conclusie gekomen dat zij Carmen was, want wat ze in haar profiel allemaal verteld, komt nou niet bepaald overeen met vorige accounts.
Ook haar topics over haar 'ziek zijn' heb ik gevolgd (niet gereageerd), en pas een kleine tijd geleden kwam ik erachter dat zij dus Carmen was.
Toen ook pb's uitgewisseld, daarna in Miepmeeting topic gezegd dat nu ik wist wie ze was, ook wel naar de meeting kwam.
Nou, dat was dus fout, want ik wist dus niet wie zij was.
Nouja, aan de ene kant dus wel, aan de andere kant blijkt wel uit dit topic dus niet.

Bah, wat kun je je toch lelijk in een mens vergissen.
Ik vind dit echt een lage streek.
Sommige dingen vond ik al raar, maar aangezien een mens niet alles kan weten en dingen waar ze niks tot bijna niks van afweten soms maar voor waar aannemen als een ander dat verteld, heb ik dat ook maar gedaan.
En nu het echte verhaal bekend is, vallen wel veel dingen op zijn plaats.
Maar daardoor komen er ook vragen boven, zoals wat is nu dan wel waar en wat is dan nu allemaal gelogen.

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:17

sorry maar dit vind ik echt banketstaaf. Zoiets verzin je toch niet?! Een groot aantal bokkers heeft zich erge zorgen gemaakt! Zoiets doe je niet ... echt triest...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:20

Heike schreef:
Natuurlijk is het niet zo dat we wat Carmen gedaan heeft vergeten en vergeven. Zeker als je ziet wat BV heeft geplaatst. Ze krijgt gewoon nog een kans om eventueel zelf te komen uitleggen wat er gebeurt is.

Ik begrijp niet goed waarom ze die kans verdient heeft Verward
Bovendien zit ik persoonlijk niet op haar uitleg te wachten, ik denk niet dat ik haar nog kan geloven.
Misschien dat anderen daar nog behoefte aan hebben.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:24

Nou uitleg niet zo zeer, maar wel een excuus in grote letters..Wat ze uit te leggen heeft klopt waarschijnlijk toch niet, maar ben wel nieuwschierig op wat ze te zeggen heeft..Met daarbij, het toont karakter als je hier open en bloot je excuses durft neer te zetten, of ze het meent is een ander verhaal en denk wel dat ze een aantal bokkers een groot excuus verschuldigd is en of die mensen dat accepteren is dan nog maar de vraag, maar het gaat mij meer om het idee iig.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:24

Ik zou het netjes vinden als ze zich zou verontschuldigen..

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:25

Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze geobsedeerd is door ziektes. Dat blijkt wel uit reacties en topics van haar en haar schaduwaccounts...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 17:25

Dat blijkt wel uit dit topic. Maar ik verwacht niet dat ze zal reageren. Ik verwacht ook niet dat ze nog terug komt op bokt.

Ik zie haar niet als een zielig persoon. Die we in de 'boktwatten' moeten leggen. Ze heeft dit waarschijnlijk heel bewust gedaan.

maar ik vergeet niet dat er een mens achter zit met haar eigen problemen. Die hoeven we niet verder de afgrond in te helpen.

Het gaat niet over wat je zegt, maar hoe je het brengt. En dat is wel vaker een probleem op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:27

ThePast03 schreef:
Ik begrijp niet goed waarom ze die kans verdient heeft Verward
Bovendien zit ik persoonlijk niet op haar uitleg te wachten, ik denk niet dat ik haar nog kan geloven.
Misschien dat anderen daar nog behoefte aan hebben.

Precies, who cares???

Heike, hoezo niet verder de afgrond in helpen? ZIJ heeft ook erg weinig bedenkingen gehad met betrekking tot de gevoelens van anderen, dus ik zie weinig reden tot een behouden opstelling naar de bedriegster toe.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:28

Eens met Heike

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:28

Heike schreef:

maar ik vergeet niet dat er een mens achter zit met haar eigen problemen. Die hoeven we niet verder de afgrond in te helpen.

Het gaat niet over wat je zegt, maar hoe je het brengt. En dat is wel vaker een probleem op bokt.

Ben ik het mee eens, vooral die laaste zin. Ze leest zeker weten mee, want wil graag de aandacht en heeft ongetwijfeld spijt, anders had ze zelf dit topic wel geopend...

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:32

Zelfs deze aandacht zal ze geweldig vinden... Scheve mond

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:32

Eens met Lovely.
Ik zit me ontzettend boos te maken. Een kennisje van mij heeft ook eens zoiets geflikt om haar ex terug te winnen. Ze vertelde dat ze kanker had en dat ze wrs niet lang meer te leven had. Na een half jaar kwamen we erachter dat er niets van waar was.
Bah, wat heb ik een hekel aan zulke mensen.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:33

Heike schreef:
Dat blijkt wel uit dit topic. Maar ik verwacht niet dat ze zal reageren. Ik verwacht ook niet dat ze nog terug komt op bokt.

Ik zie haar niet als een zielig persoon. Die we in de 'boktwatten' moeten leggen. Ze heeft dit waarschijnlijk heel bewust gedaan.

Of iemand nou zo geholpen is met een confronterend topic als dit,
daar kun je natuurlijk vraagtekens bij zetten... Scheve mond

lies

Ludo schreef:
Zelfs deze aandacht zal ze geweldig vinden... Scheve mond

Daar heb ik nog niet eens aan gedacht, maar hoogstwrs heb je gelijk Scheve mond

Gracia

mar ik bedenk me dan.. zal miep geen aandacht zoeken omdat er echt iets met haar is. iets heel anders dat dit mischien wel. dit doe je niet zo maar, mischien was het wel een soort van schreeuw om hulp of aandacht.... er moet toch wel iets achter zitten??

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:35

tuurlijk heeft ze dat garcia, daar dolde heike dus ook op met dat ze iemand niet verder de afgrond in wilde duwen Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 17:36

Nee ik denk dat ze dit topic niet leuk vindt. Maar is gewoon besproken met haar.
Ik denk niet dat ze dit topic leuk vind. Dit is heel wat anders dan de aandacht die ze kreeg dmv van haar berichten.

Verder moet ze weten/leren dat zoiets consequenties heeft. Je kunt niet ongestraft met de gevoelens van anderen spelen. Maar ook hierbij geld dat er verschillende manieren zijn om iets te zeggen.

Gewoon schrijven wat je dwars zit, en dat ze dat ook mag weten? Of iemand finaal afbranden....
Laatst bijgewerkt door Heike op 27-06-04 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:37

Botervlieg schreef:
Of iemand nou zo geholpen is met een confronterend topic als dit, daar kun je natuurlijk vraagtekens bij zetten... Scheve mond
dat was dus mijn hele punt ook al. het is maar de vraag wie je hiermee een dienst doet, miep of de roddelsmullende-bokkers.

ik vraag me af of iedereen nu zo boos is op miep (want goed beschouwd is het verzinnen van iets nou echt zo bijzonder niet), of op zichzelf, omdat ze erin getrapt zijn.

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:39

graciaxxx schreef:
mar ik bedenk me dan.. zal miep geen aandacht zoeken omdat er echt iets met haar is. iets heel anders dat dit mischien wel. dit doe je niet zo maar, mischien was het wel een soort van schreeuw om hulp of aandacht.... er moet toch wel iets achter zitten??

Maar dan kan je toch ook wel op een andere maniet aandacht trekken.. Iig niet op zo'n manier...

Leo

Ik denk beide SP Scheve mond

Linda

SuperPepeijn schreef:
dat was dus mijn hele punt ook al. het is maar de vraag wie je hiermee een dienst doet, miep of de roddelsmullende-bokkers.

ik vraag me af of iedereen nu zo boos is op miep (want goed beschouwd is het verzinnen van iets nou echt zo bijzonder niet), of op zichzelf, omdat ze erin getrapt zijn.

Beide.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:40

ik ben niet boos op miep, waarom zou ik? ik hoop alleen dat het goed kotm met haar, er moet iets zijn anders heeft ze dit niet gedaan.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:41

Ik hoop wel dat mensen die wel echt ziek zijn, hierdoor niet hun geloofwaardigheid verliezen.....
Laatst bijgewerkt door Ing__ op 27-06-04 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:42

Sofionna schreef:
Maar dan kan je toch ook wel op een andere maniet aandacht trekken.. Iig niet op zo'n manier...

mischien zag, of ziet ze geen andere manier.

ik wil het niet voor haar opnemen, ik wil hier alleen mee zeggen dat dat mesije een probleem heeft en dat ze daar iets mee moet gaan doen. ze wil het wel oplossen maar weet nog niet hoe.